Het Grote Blundertopic
- Suus
- Contacteer:
Re: Het Grote Blundertopic #17
Omdat de kerstkaarten gebundeld aangeleverd moesten worden had ik gratis elastieken besteld bij PostNL. Er stond nergens aangegeven hoeveel elastieken in een bundel zitten, dus voor de zekerheid had ik twee bundels besteld. Vond ik vanochtend een zak met 200 elastieken op mijn bureau. Beetje veel :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- nvdw
- Donateur
Enkele werkzame levens geleden stond ik bij de Hema bij de taartenafdeling. Dan was er nog wel eens een collega die de dag ervoor de bestelling had doorgegeven en doodleuk '100' bij 'slagroomsoesjes' had genoteerd. Dan hadden wij er 1000 te verkopen want die bestelde je altijd in eenheden van 10 :D
Feed the childrens
- trolly
Stuur maar deze kant uit, ik houd van postelastieken :YSuus schreef:Omdat de kerstkaarten gebundeld aangeleverd moesten worden had ik gratis elastieken besteld bij PostNL. Er stond nergens aangegeven hoeveel elastieken in een bundel zitten, dus voor de zekerheid had ik twee bundels besteld. Vond ik vanochtend een zak met 200 elastieken op mijn bureau. Beetje veel :')
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
Nvdw mag ook wel wat roomsoezen deze kant op sturen. (A)
- trolly
Die elastieken klinken verser :?
nvdw schreef:Enkele werkzame levens geleden stond ik bij de Hema bij de taartenafdeling.
Non oltrepassare la linea gialla
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Achja, zo hadden we op m'n werk laatst een stofzuiger besteld en dan is het ook wel handig om er zakken bij te hebben. Die stonden op de website van Manutan met "per stuk" bij de prijs, dus maar 5 besteld daar konden we wel even mee vooruit.nvdw schreef:Enkele werkzame levens geleden stond ik bij de Hema bij de taartenafdeling. Dan was er nog wel eens een collega die de dag ervoor de bestelling had doorgegeven en doodleuk '100' bij 'slagroomsoesjes' had genoteerd. Dan hadden wij er 1000 te verkopen want die bestelde je altijd in eenheden van 10 :D
Kreeg vervolgens al een opvallend grote doos... bleek "1 stuk" een zak van 10 te zijn. Heb nu dus ergens een kast vol liggen met 50 stofzuigerzakken. Gezien de gebruiksfrequentie van de stofzuiger is dat voldoende tot m'n pensioen denk ik

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Het past wellicht niet helemaal in dit topic, maar aangezien het in principe vermijdbaar was geweest noem ik het toch maar blunder:
Een tijdje geleden kwam ik met de Thalys aan op Schiphol. Deze Thalys stopte aan het Hoofddorpse, traploze uiteinde van het perron, vermoedelijk om te voorkomen dat er mensen zouden instappen. De keuze was derhalve tussen de eerste, vaste trap en een verder weg gelegen roltrap (of lift). Met een paar bagage-arme medereizigers beklom ik de vaste trap. Toen ik ongeveer halverwege was zag ik de volgende tekst op een bord in de hal boven me:
Eenmaal bovengekomen bleek er het volgende te staan:
Een tijdje geleden kwam ik met de Thalys aan op Schiphol. Deze Thalys stopte aan het Hoofddorpse, traploze uiteinde van het perron, vermoedelijk om te voorkomen dat er mensen zouden instappen. De keuze was derhalve tussen de eerste, vaste trap en een verder weg gelegen roltrap (of lift). Met een paar bagage-arme medereizigers beklom ik de vaste trap. Toen ik ongeveer halverwege was zag ik de volgende tekst op een bord in de hal boven me:
Dat is nog eens eerlijk, denk je dan.Nu nog wat
ongemak,
straks meer
Tja.Nu nog wat
ongemak,
straks meer
comfort voor u
Samen voor een beter
bereikbaar station
T 0800 7767 245 prorail.nl
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Met al die eenheden voor bestellingen gaat het bij ons regelmatig fout op het werk. Sommige testen worden gedaan in een 96-wells plaat. Dan bestel je bijvoorbeeld tien dozen maar staat op de pakbon '960 stuks' Buizen gaan per zakken maar dan moet je er 1000 bestellen wil je één zak krijgen. In de zomer als er vakantiekrachten zijn, krijgen we wel eens een aantal losse buisjes geleverd -o-
-
Voor de nieuwelingen onder ons: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bak_(trein)
Maar meer spoorwegjargon ken ik niet echt, behalve aftrappen misschien.
- Meltrain
- Donateur
Ik snap niet wat hier fout aan is. :?diederickx schreef: Het past wellicht niet helemaal in dit topic, maar aangezien het in principe vermijdbaar was geweest noem ik het toch maar blunder:
Dat is nog eens eerlijk, denk je dan.Nu nog wat
ongemak,
straks meer
Tja.Nu nog wat
ongemak,
straks meer
comfort voor u
Samen voor een beter
bereikbaar station
T 0800 7767 245 prorail.nl
Ik denk dat de blunder is dat het in het verkeerde topic staat (en dat je geen URL-tags gebruikt bij internetadressen die met een haakje eindigen)?groningen schreef:Voor de nieuwelingen onder ons: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bak_(trein)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Suus
- Contacteer:
Wil ik gaan koken, is de olijfolie op. Dus snel maar even een flesje OiliO gehaald bij Dirk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Gisteren vergat ik dat er ook nog een halte aan de oud Heiligeweg in Oosterland is... Chauffeur was er niet blij mee.
-
Als dat alles is, ik vergeet regelmatig wel een essentieel artikel te kopen in de supermarkt :') Toch maar eens met een lijstje op pad.Suus schreef:Wil ik gaan koken, is de olijfolie op. Dus snel maar even een flesje OiliO gehaald bij Dirk.
-
Schoonmakers die joyrijden.
-
Wat zeiden we nou over minder cryptisch doen?
- dylanwild94
- Donateur
Die moeten ook bij hun leest blijven. :Ygroningen schreef:Schoonmakers die joyrijden.
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
-
Nee; die schoonmakers zijn Keigoed!
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Een lijstje lost lang niet alles op: ik vergeet met enige regelmaat iets op m'n lijstje te zetten en dan vergeet ik het dus ook consequent mee te nemenJWM schreef:Als dat alles is, ik vergeet regelmatig wel een essentieel artikel te kopen in de supermarkt :') Toch maar eens met een lijstje op pad.

Schapekop in de Keistad
-
Ik vergeet altijd dat lijstje mee te nemen. :')
Ach ja, dan maar pasta als avondeten. Altijd lekker.
Ach ja, dan maar pasta als avondeten. Altijd lekker.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Daar kom ik dan meestal nog wel achter als ik op de begane grond van de flat bij de vuilcontainers sta (combineer vaak boodschappen doen met het ommetje via de container).
En tegenwoordig heb ik een digitaal lijstje via de Plus app, dat vergeet ik dan weer minder makkelijk want m'n mobiel heb ik wel vrijwel altijd bij.
En tegenwoordig heb ik een digitaal lijstje via de Plus app, dat vergeet ik dan weer minder makkelijk want m'n mobiel heb ik wel vrijwel altijd bij.
Schapekop in de Keistad
-
Die extra denktijd is wel handig ja, bij mij zit ik zodra ik de voordeur uit stap binnen 10 seconden in de auto, en dan denk ik eigenlijk nergens aan tot ik bij de supermarkt ben.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Bij mij gaat het andersom, ik beslis vaak pas in de winkel wat ik ga eten. En dan komt het welbekende 'heb ik eigenlijk nog [spul] in huis? Hmmm ik neem maar mee.' terwijl je er nog meer dan zat van hebt :')
Gediplomeerd ongeluksmagneet
- Meltrain
- Donateur
Schoonmakers?dylanwild94 schreef:Die moeten ook bij hun leest blijven. :Ygroningen schreef:Schoonmakers die joyrijden.

Laatst gewijzigd door Meltrain op di 22 nov 2016, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Groningen wil op zijn manier vertellen dat er in Amersfoort een paar schoonmakers van Connexxion een bus hebben meegenomen om er een stukje mee te rijden.
-
Kom op! Dat is toch wel algemeen bekend.