Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
dylanwild94
Donateur

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door dylanwild94 »

Meltrain schreef:
dylanwild94 schreef:
groningen schreef:Schoonmakers die joyrijden.
Die moeten ook bij hun leest blijven. :Y
Schoonmakers? :|
Las schoenmakers ipv schoonmakers. :oops:
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

groningen schreef:Kom op! Dat is toch wel algemeen bekend.
blijkbaar niet. :')
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
Durashift

Bericht door Durashift »

groningen schreef:Kom op! Dat is toch wel algemeen bekend.
Ik hoorde het toevallig op de radio.
Ik hoop voor de betrokken busbedrijven én het publiek op straat dat zoiets geen dagelijkse algemeenheid wordt.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Ben weer lekker bezig deze week op m'n werk... was toch behoorlijk verbaasd toen vanmiddag het chemisch afval opgehaald werd en ik naast wat lege vaten ook twee boxpallets ontving. Die had ik toch echt niet besteld was ik van overtuigd, maar nadat de opdracht er even bij gepakt werd bleek ik toch echt een tweetje op de verkeerde plek neergezet te hebben :P
Nou weer wachten tot de twee metalen dekselvaten nageleverd worden die we wel nodig hadden :wink:

Eerder vandaag dan weer aan het klooien geweest met een pallet waarop een doos met metalen banden vastgezet stond. Kreeg die dingen maar niet doorgeknipt, niet zo gek met een kniptang die zo bot als wat bleek.
En tijdens het "rangeren" met een andere pallet om wat dingen op hun plek te krijgen ook tig keer dezelfde fout gemaakt waardoor ik de palletwagen er in eerste instantie niet onder vandaan kreeg.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Durashift

Bericht door Durashift »

Ik ben daarstraks voor nop naar mijn werk gereden.. :roll:
Ik kwam daar aan.. kantine was wel heel donker..
Hmm, maar ff de 4G aanzetten op mijn telefoon.. en jawel.. vanochtend om 9 uur was ik al netjes op de hoogte gesteld dat de klus vanavond niet doorging...

-o-
:twisted:
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Tsja ... dat krijg je als je je mobiele telefoon niet altijd aan heb staan :wink: .

Dit heb ik ook al een aantal keren meegemaakt sinds ik een mobiele telefoon heb :? :wink: .
Durashift

Bericht door Durashift »

KM46 schreef:Tsja ... dat krijg je als je je mobiele telefoon niet altijd aan heb staan :wink: .

(..) .
Oh, telefoon stond wel aan... alleen de databundel en/of WiFi niet.. Het bericht kwam per W'app.. :idea:
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Tja, ben benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren: https://twitter.com/W_Gijben/status/801882148479336448 :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift

Bericht door Durashift »

Suus schreef:Tja, ben benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren: https://twitter.com/W_Gijben/status/801882148479336448 :shock:
Opgesloten in de slaapkamer? Moest plassen, dus maar op het balkon?

IK verzin het niet.. ooit is mij dit overkomen.. niet als slachtoffer maar als 'dader'..
Heb ik mijn toenmalige vriendin een werkdag lang tot de slaapkamer veroordeelt..
Iets met een deur die niet goed in het slot wilde vallen.. 2 katten in huis die de slaapkamer niet in mochten.. tijdelijke woonruimte..

Ik stond in die tijd veel eerder op.. dus deed voor vertrek de slaapkamerdeur 'op slot' en dan schoof ik de sleutel onder de deur door naar de slaapkamer.. zodat zij de deur kon openmaken als ze wakker werd..

Ben ik dus op een ochtend die sleutel onder de deur door vergeten te schuiven. :idea: :roll: :cry:
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Goed verhaal Durashift, ik heb weer even de zeem over het beeldscherm gehaald.

Die lag toch nog op tafel, na dit nieuwsbericht: http://www.ad.nl/rotterdam/experiment-t ... ~a924f059/

Wethouder opent een experiment met andere verkeerslichtafstelling. Binnen een minuut twee ongelukken, dag proef. Dat gele bord erbij ook :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Durashift

Bericht door Durashift »

Suus schreef:Goed verhaal Durashift, ik heb weer even de zeem over het beeldscherm gehaald.

Die lag toch nog op tafel, na dit nieuwsbericht: http://www.ad.nl/rotterdam/experiment-t ... ~a924f059/

Wethouder opent een experiment met andere verkeerslichtafstelling. Binnen een minuut twee ongelukken, dag proef. Dat gele bord erbij ook :')
Graag gedaan :P

Ja, dat van die verkeerslichten proef is ook een mooie mop. :mrgreen: :pos:
SLToilet

Bericht door SLToilet »

Afgelopen vrijdag heb ik flink geblunderd: ik heb twee hamburgerpatty's op mekaar laten liggen op de grill en ik dacht er nog eventjes één af te kunnen halen terwijl ik al op de groene knop had gedrukt! :shock:

Het scheelde niet veel of er was een mensenhand op je Big Mac terechtgekomen :shock:

Nu weet ik in ieder geval hoe je op dit soort situaties moet reageren: of, als je de patty's nog snel van mekaar wil scheiden de groene knop opnieuw indrukken of anders gewoon laten gaan, liever veertig/tachtig gram verloren vlees dan een productieve mensenhand.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Oh dat gebeurde bij ons ook zovaak dat er 2 op elkaar lagen. Ging de grill weer open bleken alle patty's nog rauw te zijn omdat er dus ergens 1 patty op een andere patty lag. Kon je er meteen 9 wegggooien
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Daarom hebben nieuwe generatie grills dat je twee knoppen tegelijk moet indrukken om de grill te sluiten, dat kan niet met een hand waardoor je er ook geen handen meer tussen kan hebben.
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Michael schreef:Oh dat gebeurde bij ons ook zovaak dat er 2 op elkaar lagen. Ging de grill weer open bleken alle patty's nog rauw te zijn omdat er dus ergens 1 patty op een andere patty lag. Kon je er meteen 9 wegggooien
Dit snap ik niet goed. :? Dat die twee die op elkaar liggen nog rauw zijn, is logisch, aangezien van beide burgers 1 kant niet goed verhit wordt, maar waarom waren die andere 7 dan nog rauw?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Omdat de bovenplaat die naar beneden komt dan geen contact maakt met die patty's
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

PostNL die een bestelling gemaakt bij MijnPostShop (ja, van PostNL zelf) zoekmaakt. Gelukkig was het een gratis product en worden bij gratis producten de verzendkosten kwijtgescholden, dus gewoon nog maar een keer besteld :')
JWM

Bericht door JWM »

Ja hoor, Suus heeft weer ergens een gratis product mee verdiend.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Nee, diverse artikelen zijn gratis!
Afbeelding
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Gratis elastiekjes? Misschien moet ik er daar eens wat van bestellen dan, komt altijd wel van pas.

Oh, en nog een blunder: M'n moeder heeft er vandaag anderhalf uur over gedaan om van Hooge Zwaluwe naar de Ikea in Breda te rijden. Normaal is dat een ritje van nog geen 20 minuten. Onderweg is ze in Rijsbergen en Chaam terechtgekomen... Ik snap niet hoe ze dat enorme blauwe gebouy aan de snelweg mist en vervolgens nog 10x een afslag mist...
JWM

Bericht door JWM »

Zo moeder zo dochter toch?
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Nee, ik verdwaal juist nooit... Een van de weinige dingen die ik consequent goed doe, naast USB-sticks in een keer in mijn laptop steken. :p
Michael
Contacteer:

Re: RE: Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

Chrysa schreef:Oh, en nog een blunder: M'n moeder heeft er vandaag anderhalf uur over gedaan om van Hooge Zwaluwe naar de Ikea in Breda te rijden. Normaal is dat een ritje van nog geen 20 minuten. Onderweg is ze in Rijsbergen en Chaam terechtgekomen... Ik snap niet hoe ze dat enorme blauwe gebouy aan de snelweg mist en vervolgens nog 10x een afslag mist...
Zou zomaar mijn moeder kunnen zijn
Zugführer
OVNL-beheerder

Bericht door Zugführer »

Michaels moeder en Chrysa's moeder blijken dezelfde persoon te zijn. Zaken nemen een interessante wending hier :Y
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Misschien zijn Michael en ik wel dezelfde persoon. Zou wel verklaren dat we zo vaak bij elkaar in de bus zitten. :p
Plaats reactie