Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Soms lees je een bijdrage waarbij je denkt dat de Afsluitdijk tegenwoordig de verbinding vormt met een parallel universum. Fietsenmakerijen die in Hipsterland Randstad kennelijk in Turkse handen zijn gekomen want de 'witte' Nederlander voelt zich daar kennelijk te goed voor. Tussen Lemmer en Harlingen zul je weinig gekleurde fietsenmakers aan treffen. Noeste oud-Hollandsche ambacht wordt nog op waarde geschat.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
De boze witte man staat niet gelijk aan een hipster. Drink je wel eens ergens een moccacino om te weten wat een hipster is?
In ieder geval hebben hipsters (naast boze witte mannen) nog wel fietsreparatiemogelijkheden, maar dan heb je eerst het gezeik van een IT-consultant die nu 'helemaal zijm ding doet' en daarmee denkt twee keer zoveel te mogen vragen. Ergens ook wel logisch, want een bakfiets neemt meer ruimte in en de huur van popupzaken gaat ook per m2.
Vinny schreef:Tussen Lemmer en Harlingen zul je weinig gekleurde fietsenmakers aan treffen. Noeste oud-Hollandsche ambacht wordt nog op waarde geschat.
Nee, als ik een economische migrant zou zijn zou ik wel beter weten dan in een of ander krimpgebied te gaan settlen.
Vinny schreef:Tussen Lemmer en Harlingen zul je weinig gekleurde fietsenmakers aan treffen. Noeste oud-Hollandsche ambacht wordt nog op waarde geschat.
Nee, als ik een economische migrant zou zijn zou ik wel beter weten dan in een of ander krimpgebied te gaan settlen.
Dank je wel Chrysa.
Nee ik vind mijn werk leuk genoeg hier. Ik hou het nog wel een tijdje uit. (A)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Kun je zelf makkelijk regelen. Men pakt, bij een stationnement, den koters bij den oortjes. Indien den deuren gesloten zijn, drukt men op de knop openen. Wanneer deze geopend zijn, sleurt men den koters den trein uit, men stapt weer binnen en men houdt net zo lang de sluitknop ingedrukt totdat den trein zich weer in beweging heeft gezet.
Hiermee dreigen kan soms ook al het gewenste effect hebben overigens :Y
Vandaag even in Brussel geweest, ik had een chipkaart nodig. Afgelopen zomer heeft de MIVB 100.000 anonieme chipkaarten laten maken in vijf Kuifje-designs, dus ik hoopte stiekem er zo een te krijgen, en dat is gelukt!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Suus schreef:Vandaag even in Brussel geweest, ik had een chipkaart nodig. Afgelopen zomer heeft de MIVB 100.000 anonieme chipkaarten laten maken in vijf Kuifje-designs, dus ik hoopte stiekem er zo een te krijgen, en dat is gelukt!
Ziet er leuk uit, een stuk mooier dan de chipkaarten hier... Eigenlijk wil ik zo'n NS Business-card, puur en alleen omdat ie mooier is.
Michael schreef:Dit poortje was zijn eigen leven aan het leiden geloof ik (vlak na het maken van het filmpje kwam er een monteur aan die ermee aan de slag ging: