Via de toekomstige in-/uitgang naar het toekomstig busstation in de Conradstraat kwamen we het station binnen, waar je vanuit de nieuwe hal het oude station nog kon zien liggen...
En aan de andere kant was het eerste stuk nieuw perron dat al zo goed als gereed was te zien. Rechtsonder een van de roltrappen die daar naartoe zal gaan leiden...
De andere kant van datzelfde perron, waar duidelijk zichtbaar is dat voor fase 2 (na de indienststelling van RandstadRail tot het CS in september) eerst een stuk van het oude metrostation gesloopt zal moeten worden...
Het perron vanaf perronniveau. Dit deel is nog niet betegeld, dat gebeurd volgende week...
De andere kant op kijk je de tunnelbuis ri. station Stadhuis in. Daar waar nog daglicht zichtbaar is wordt gewerkt aan de aansluiting op de bestaande metrotunnel...
Een van de perrontoegangen vanuit het deel van de hal dat onder het tijdelijke station gelegen is...
En hier een blik op de werkzaamheden voor de aansluiting van het nieuwe station op de oude metrotunnel. In de oude tunnel is nog een metro zichtbaar die halteert op station Centraal Station...
Nogmaals de stationshal aan de kant van de grote bouwput...
Dit gat is bestemd voor de lift die het nieuwe station voor minder validen bereikbaar moet gaan maken...
De hal onder het tijdelijke station met perrontoegang vanaf de andere kant gezien...
En de toegang tot het metrostation die in de toekomstige stationshal gaat uitkomen...
Een blik over het bouwterrein met het tijdelijke station op de achtergrond...
Ook de onderspoorse restanten van het oude station waren vandaag nog eenmalig toegankelijk. Hier een blik in de goederentunnel...
De trap vanuit de tunnel naar perron 1...
De hele oude tunnel was leeg, op deze ene vertrekstaat na...
Nog een laatste blik door de tunnel heen...
En de voormalige Kiosk bij de toegang tot perron 3/4...