Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Hans schreef:Vanmiddag onderweg naar huis zag ik vanuit de trein in Boxtel dat de buurtbus die daar op de parkeerplaats staat al in Bravo huisstijl is gehuld.
Klopt dat zag ik gisteren toen ik in Boxtel was ook.
Kon geen foto maken was zelf auto aan het rijden en er reed Politie achter me dus pakte maar niet mijn GSM
Ben op deze site voor de leuke info over het OV in Nederland en om van andere te leren die er langer verstand van hebben dan ik.
Boschbus 8113 reed zojuist op lijn 143 in Tilburg, naar Reusel. Verder stond daar Citea 8142 waarbij de achterbumper rechtsonderin helemaal zwartgeblakerd was. Stonk ook behoorlijk maar vertrok wel gewoon als lijn 2.
Nu was het weer de 7251 volgens ovzoeker inderdaad. Zou lijn 310 misschien Volans worden?
Op de Bravo-site staat ook "Op lijn 310 rijden altijd luxe bussen. Deze Volansbussen zijn luxer dan een standaard streekbus.". Dat Volans zet je er niet zo nadrukkelijk bij als het geen Volans wordt lijkt me.
Ik zag vandaag om 8:50 op de A20 in Schiedam 2 Sprinter City 35 busjes die werden gebracht naar Eindhoven, denk ik.
Ze hadden de Brabantse kleuren met die Bravo vlaggen erop. Dat zou vast voor Eindhoven zijn.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
De Sprinter op lijn 219 had ook al Bravo-stickers. De enige die ik gezien heb ten westen van Tilburg tot nu toe. In Breda waren bij veel bussen wel de stickers verwijderd, maar nog geen Bravo gezien.
Ik was blij dat de chauffeur van lijn 6 op Tilburg CS me nog naar binnen liet (bus reed al weg van halte), maar toen ik ging zitten was minder blij. Iemand had eerder het gehele balkon bij de middendeur (Citaro 775) ondergekotst. Voor mij was het voor die paar haltes met een sjaal voor m'n gezicht nog wel te doen, maar ik zie dat de bus nog niet is uitgewisseld. Er is toch heus wel iets vervangends beschikbaar...