@pedaalemmerzak,
Het is rood inderdaad
Laat dat nieuwe maar weg hoor haha. Ze voldoen niet direct bepaald aan de concessie eisen. Maarrrr. Volgens Arriva zijn ze tijdelijkpedaalemmerzak schreef:Zag laatst zo'n nieuwe bus op leiden centraal, er stond 'leiderdorp leyhof leiderdorp 6' op :')
Nog even de lijn display goed maken dus.
Vind het verwarrend dat de bussen rood zijn want dan lijkt het op RNET bus 400. (tenminste denk dat het rood was ik ben slecht in kleuren zien)
Die zag ik ja. Vind het geen succes, alsof ze materieeltekort hadden en maar even een ouwe bus van de schroothoop hebben gehaald. Ben echter niet ingestapt want hij reed niet op mijn lijn. Dus hoe ze er aa nde binnen kant uit zien weet ik niet.Michael schreef:De 5055 is/was van Marion Reizen:
@pedaalemmerzak,
Het is rood inderdaad
Ergens een mooie moderne bus vandaan halen in een neutrale of juiste kleurstelling.Stefan schreef:Wat hadden ze dan moeten doen? :')
Dat is in het donker niet altijd even duidelijk te zien ;)ArrivaBas schreef:Wat is er zo verwarrend aan de Brabantse kleur t.o.v. R-NET dan? R-NET heeft een grijze basis, geen witte...
Je weet zeker dat de DRIP niet in storing was? En je weet ook zeker dat de bus die je zag niet een eerdere rit was met een flinke vertraging? Ik heb de OVinfo-app even erbij gepakt en alle vertrektijden van lijn 400 bij Lammenschans bekeken in de avonduren, zowel naar Zoetermeer als naar Leiden, maar ik kan gisteravond geen enkele rit ontdekken die met -5 is langsgekomen. Wel één rit naar Leiden Centraal met -2.pedaalemmerzak schreef:Ik ben echt heel erg boos.
Gistervond kwam lijn 400 keihard langsdenderen thv station lammeschans. 5 minuten voor vertrek tijd...
En het dynamische paneel bleef die bus maar tonen als komt over een paar minuutjes maar er kwam helemaal niks.
Dus ik ging maar langs die lange straat lopen en nee er kwam geen andere bus voorbij.
Echt super kut moet je weer echt kilometers lopen want de volgende bus komt ook pas super laat .
Zal ik een klacht indienen ?
En ja ik begrijp dat je bij normale tussen haltes wel echt 5 minuten eerder moet zijn maar bij een station moet de bus toch wachten ?
De volgende bus (45 denk ik) kwam over 17 minuten. Sorry hoor maar in 17 minuten ben ik al naar mijn bestemming gelopen, ga ik absoluut niet op wachten.dylanwild94 schreef:Een kwartier wachten Is inderdaad super lang weet KM46 alles van. :Y
Ik gebruik toch geen scheldwoorden? Alleen dat ik het super kut vind dat ik dan weer achtduizend kilometer moet gaan lopen omdat de bus al weg is.CamilleKreemers schreef:Pedaalemmerzak:
1. Ik zou een klacht indienen, maar lijn 400 gaat toch 12x/uur? Ik zou wel je taalgebruik even aanpassen richting de vervoerder, want dit lijkt nogal agressief (voor mij dan).
Oh ik wilde gewoon mijn mening uiten en melden dat de bussen vaak (dit is echt niet de eerste keer) veel te vroeg langsdenderen in Leiden e.o. zodat ze een paar minuten eerder op hun eindhalte zijn zodat ze daar nog even kunnen kletsen met collega Bep terwijl ze een sjekkie roken.2. Je staat kennelijk op tijd, afgaande op de kilometers die je MOEST lopen (er rijden toch wel andere bussen daar?). Ik mis hier een bus en ik sta een uur later nog op de halte. DAT is pas vervelend, dus in dat opzichte vind ik je eigenlijk verwend daar in leiden.
Wat wil je overigens hebben dat wij met je klacht doen? Mening uiten?
Heb nog op de vertrektijd gekeken op de vertrekstaat en ik was echt op tijd hoor.Milco schreef:Je weet zeker dat de DRIP niet in storing was? En je weet ook zeker dat de bus die je zag niet een eerdere rit was met een flinke vertraging? Ik heb de OVinfo-app even erbij gepakt en alle vertrektijden van lijn 400 bij Lammenschans bekeken in de avonduren, zowel naar Zoetermeer als naar Leiden, maar ik kan gisteravond geen enkele rit ontdekken die met -5 is langsgekomen. Wel één rit naar Leiden Centraal met -2.pedaalemmerzak schreef:Ik ben echt heel erg boos.
Gistervond kwam lijn 400 keihard langsdenderen thv station lammeschans. 5 minuten voor vertrek tijd...
En het dynamische paneel bleef die bus maar tonen als komt over een paar minuutjes maar er kwam helemaal niks.
Dus ik ging maar langs die lange straat lopen en nee er kwam geen andere bus voorbij.
Echt super kut moet je weer echt kilometers lopen want de volgende bus komt ook pas super laat .
Zal ik een klacht indienen ?
En ja ik begrijp dat je bij normale tussen haltes wel echt 5 minuten eerder moet zijn maar bij een station moet de bus toch wachten ?
Daarnaast zou ik wel op je taalgebruik letten!
pedaalemmerzak schreef:Sorry hoor maar in 17 minuten ben ik al naar mijn bestemming gelopen, ga ik absoluut niet op wachten.
Jij loopt snel!pedaalemmerzak schreef:weer achtduizend kilometer moet gaan lopen omdat de bus al weg is.
Ja was rond half twaalf.Milco schreef:Vanaf Lammenschans zijn alleen de ritten van 23:32 en 1:02 uur van lijn 400 (richting Leiden Centraal) te vroeg langsgereden, in beide gevallen -2. Alle andere ritten die avond waren, zie ik, op tijd of zelfs te laat. ;)
En ja, dat "super kut" is wel degelijk een scheldwoord en achtduizend kilometer is wel wat overdreven he... Die paar km kan geen kwaad, bewegen is beter dan in de bus zitten. :)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 28 gasten