Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
isadora

Re: Mag ik even kwijt #203

Bericht door isadora »

Hainje schreef:Vikking of Vieking..... :?
Ja zeg, alsof die Vikingen al niet genoeg zijn. :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Word vindt het niet leuk als ik een document met op dit moment 15.600 (en groeiende) woorden uitgebreid ga zitten bewerken :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

15000 valt nog wel mee toch, ligt het niet aan je pc dan? Mijn laptopje trekt dat nog.
pedaalemmerzak

Bericht door pedaalemmerzak »

Suus schreef:Word vindt het niet leuk als ik een document met op dit moment 15.600 (en groeiende) woorden uitgebreid ga zitten bewerken :')
Voor dat soort documenten (scriptie e.d.) gebruik ik tegenwoordig latex.
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

Je suis Berlin. -o- -o- :N
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
Hainje

Bericht door Hainje »

Je bedoelt #ichbinBerlin
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Suus schreef:Word vindt het niet leuk als ik een document met op dit moment 15.600 (en groeiende) woorden uitgebreid ga zitten bewerken :')
Waarom maak je een document met zoveel woorden die je ook nog laat groeien? Kun je dan niet beter gelijk lange woorden typen in plaats van eerst korte woorden? ;-)
dylanwild94
Donateur

Hainje schreef:Je bedoelt #ichbinBerlin
Het is wéér zover.....

Ben wel benieuwd in welke Belgische stad er invallen komen n.a.v. Deze aanslag.
Aking

Bericht door Aking »

Vast een vergelding voor het doodschieten van de schutter in Turrekije :Y

Lekker dagje zo :')
Hainje

Bericht door Hainje »

Ach ik kan er eigenlijk niet zo van wakker liggen. Het is verschrikkelijk als je zelf of iemand uit je directe omgeving er slachtoffer van is, maar we maken het allemaal veel groter dan het is. We spelen terroristen sowieso alleen maar in de kaart met bang gedrag. Ik zou morgen nog net zo hard naar Berlijn gaan als gisteren. Alleen Parijs mijd ik, maar dat is meer omdat de Franse politiek blind is voor het feit dat de oorzaak in hun eigen achtertuin ligt. Maar goed, dat verhaaltje heb ik bij vorige aanslagen al een keer afgedraaid.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
dylanwild94
Donateur

Gelukkig nog maar 2 weken 2016. En dan ook maar snel vergeten.
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

Zelfs Parijs heb ik niet gemeden dit jaar. Ik weiger mij door angst te laten regeren. De kans dat je onder een auto komt is zoveel malen groter dan dat je bij een terreuraanslag betrokken raakt... Niet dat je nu opeens naar Syrië op vakantie moet gaan of zo, maar ik beschouw Europa nog altijd als betrekkelijk veilig. :Y
En blandning av sött och salt.
Geert
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Geert »

Niet echt een jaar om over naar huis te schrijven inderdaad.
Overigens is dit wel echt hartje Berlijn, op de tv zag je steeds de Gedächtniskirche op de achtergrond en de dader schijnt in Tiergarten opgepakt te zijn. En eerder vanavond de Russische ambassadeur in Turkije die doodgeschoten is...
Hainje schreef:Ach ik kan er eigenlijk niet zo van wakker liggen.
Wakker in de zin van bang: nee. Maar ik kan me wel boos maken om dit soort laffe daden.
Aking

Bericht door Aking »

Kun je eigenlijk al wedden op de datum dat WO III officieel uitbreekt? (A)
JWM

Bericht door JWM »

Ronaldussen schreef:Niet dat je nu opeens naar Syrië op vakantie moet gaan of zo,
Als het tegenvalt kan je altijd nog Alberto Stegeman je vakantie daar laten redden
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Aking schreef:Vast een vergelding voor het doodschieten van de schutter in Turrekije :Y
Nee, het contact met deze huurvrachtwagen is vanmiddag al verloren. Hij was op weg van Polen naar Berlijn en is mogelijk gekaapt.

Extra nieuwsuitzending op RTL Z.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Aking

Bericht door Aking »

Huh? Whut? :')

Waarom zou je een vrachtwagen kapen? De kans dat je dan voortijdig gepakt wordt is dan toch veel groter? :X
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

De bijrijder is dood aangetroffen. Poolse bronnen geven aan dat dat de oorspronkelijke chauffeur was.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Dit kon er in 2016 ook nog wel bij. Heeft de NOS al aangegeven dat het jaaroverzicht dit jaar niet drie uur maar drie dagen duurt, want de hoeveelheid nieuws dit jaar is echt te belachelijk aan het worden. :X
Wubbo schreef:
Waarom maak je een document met zoveel woorden die je ook nog laat groeien? Kun je dan niet beter gelijk lange woorden typen in plaats van eerst korte woorden? ;-)
Ik heb gewoon alle lidwoorden vervangen door lange woorden als kandidaatsdossier, actieknoppen, vakantiebonnen etc :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

*O* De Viking is geweest! Nu alleen nog geld rondstrooien en het is vakantie *O*
pedaalemmerzak

Hainje schreef:Ach ik kan er eigenlijk niet zo van wakker liggen. Het is verschrikkelijk als je zelf of iemand uit je directe omgeving er slachtoffer van is, maar we maken het allemaal veel groter dan het is. We spelen terroristen sowieso alleen maar in de kaart met bang gedrag. Ik zou morgen nog net zo hard naar Berlijn gaan als gisteren. Alleen Parijs mijd ik, maar dat is meer omdat de Franse politiek blind is voor het feit dat de oorzaak in hun eigen achtertuin ligt. Maar goed, dat verhaaltje heb ik bij vorige aanslagen al een keer afgedraaid.
:') Parijs mijden om terrorisme :')
De terroristen willen juist angst en vooral verdeeldheid zaaien met hun acties. Door steeds 'maar' 12 burgers af te slachten win je namelijk geen oorlog en daar gaat het hun ook niet om. Het gaat hun om het zaaien van verdeeldheid en angst. Aan beide kanten. Ze lachen zich in hun vuistje met trump en traks ook als er andere neofascistische leiders aan de macht komen.

Dader van de vrachtwagenactie was uiteraard een vluchteling, uit een prachtland als Pakistan of Afghanisatn vermoeden ze momenteel. Verbaast me dat de Duitsers dit uit politiekcorrectivisme niet geheim hebben gehouden overigens.

De enige plekken die ik momenteel mijd vanwege terrorisme liggen in het midden oosten en niet in (west) europa. Zo wil ik erg graag naar Istanbul maar ik ga dat voorlopig nog maar even niet doen. Vrienden van mij gaan overigens wel gewoon naar istanbul, dus ik zou ook iets kunnen hebben van yolo en toch gewoon een keer gaan. Maar goed voorlopig zit nog een vakantietje er toch nog niet in. Wel ga ik naar Israël. Ook qua terrorisme niet bepaald de veiligste plek maar ik heb geen aanleiding om te denken dat het momenteel slechter is dan op het geweest is, en met turkije heb ik dat wel (die geënsceneerde coup bijvoorbeeld, nu ook weer een aanslag etc.)
Hainje

Bericht door Hainje »

Mwa, als ik echt naar Parijs MOET, dan ga ik gewoon. Het scheelt wel enorm dat Frankrijk mij op de een of andere manier toch totaal niet aanspreekt. Dat maakt die 'boycot' voor mij ook een stuk makkelijker. :P
pedaalemmerzak

Tsja door iets te boycotten doe je eigenlijk exact wat de terroristen willen hè.
Hainje

Bericht door Hainje »

True. Al scheelt het wel dat ik het niet uit angst doe. Als het mijn tijd is, dan is het mijn tijd zullen we maar zeggen. ;)
pedaalemmerzak

Hoezo doe je het niet uit angst? Het gaat toch om terrorisme en dat je vindt dat de franse regering er niet genoeg aan doet waardoor jij dus risico zou lopen op een aanslag als je daar heen zou gaan.
Plaats reactie