Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Opvallend was dat bij de naast elkaar gelegen brede poortjes nog een extra herkenning in reliëf-letters aangebracht is:
Voor een blinde zou ik het toch eerder (ook) in braille verwachten. Daarnaast heeft het andere brede poortje (een stukje verder richting de Smullers, alleen eentje voor NS) niet zo'n plaatje erop zitten...
Nu de internationale treinen nog :')
Zal wel de opdracht aan afdeling A zijn gegeven om die paaltjes te plaatsen terwijl ondertussen bij afdeling B besloten werd de Benelux+ nog een jaartje uit te stellen
Ach beter te vroeg dan te laat.... we hebben ook altijd wel weer wat te klagen...
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
OpTbr zijn er nu per perron/spoor twee paaltjes bijgekomen en vanmiddag in gebruik genomen! Dit scheelt weer wachtrijen voor de poortjes. Anticiperend op groei (betere treintijden naar praktisch overal, nieuwe woningen Koolhoven Buiten en een herstelde/verbeterde OV-verbinding) is dit wel handig.
Inmiddels zijn in Amersfoort de toezichthoudende medewerkers weer weg bij de poortjes. Nadat er de afgelopen weken al getest werd met diverse indelingen qua looprichtingen door de poortjes staan ze nu (aan de centrumkant) exact ingesteld zoals ik eerder in dit topic (en ook op het NS-forum) suggereerde
Liep vanmiddag bij de piekbelasting door een leegstromende trein uitstekend qua doorstroming, wist wel dat 't zou werken zo
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
olof schreef:Ze gaan toch niet de poortjes bij de trappen plaatsen?!? Niet dat er veel overstappers zijn, maar anders heb je weer zo'n rotstation waar je bij een overstap moet in- en uitchecken ook al reis je met dezelfde vervoerder. Daar zijn er al veel te veel van.
Het komt tot nog toe maar voor op een handjevol stations.
Sinds NS de regels voor onderweg uit- en inchecken heeft aangepast wordt dit niet meer als een probleem gezien. Dus kunnen ze het nu op meer stations gaan toepassen.
Ben vanmiddag in Almelo na het uitchecken bij Arriva vergeten in te checken bij NS omdat ik eerst saldo moest opladen. Zonder dat ik het door had (en gelukkig zonder controle) naar Enschede kunnen reizen. Daar kon ik gewoon uitchecken bij de poortjes en het station verlaten. :?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
cassie127 schreef:Ben vanmiddag in Almelo na het uitchecken bij Arriva vergeten in te checken bij NS omdat ik eerst saldo moest opladen. Zonder dat ik het door had (en gelukkig zonder controle) naar Enschede kunnen reizen. Daar kon ik gewoon uitchecken bij de poortjes en het station verlaten. :?
Je kunt, mits je genoeg saldo op je kaart hebt staan (en dat had je), altijd uitchecken bij de poortjes. Kosten: instaptarief (10 euro bij een abonnement of 20 euro bij vol tarief).
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Dan moet ik eens even een deel van mijn tientje terug gaan claimen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Is er al zicht op een single-check in voor het hele spoornet?
Ik zou eigenlijk een krat bier moeten kopen en Suus uitnodigen om hier een hele avond over door te praten.
Je mag mij best uitnodigen, maar of ik een hele avond weet te vullen met Single-check in durf ik niet te zeggen. En ik ben ook niet zo'n liefhebber van bier
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.