Mag ik even kwijt
-
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #203
@Chrysa
Ik zit in principe alleen nog in de 123. In de avonden, zaterdagen en vakanties tussen de ochtend en middagspits in kun je me wel in de 117 vinden want dan rijdt ie wel door Terheijden heen.
Ik denk niet dat je haar kent. Ze woont er. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik zit in principe alleen nog in de 123. In de avonden, zaterdagen en vakanties tussen de ochtend en middagspits in kun je me wel in de 117 vinden want dan rijdt ie wel door Terheijden heen.
Ik denk niet dat je haar kent. Ze woont er. Maar daar is ook alles mee gezegd.
-
Oh ja, de 123. Daar zit ik ook nog vaak in. :X
Ksst!
Ksst!
-
- Contacteer:
Probeer je nu te zorgen dat ik niet meer in de bus zit?
Ga dan maar lekker fietsen want dat kun je vergeten 

- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Die kwam een paar minuten geledenDaniel schreef:Hoe lang zou het pushbericht dat de staking niet door gaat nog op zich laten wachten, de SMS daarvan kwam zo'n drie kwartier geleden.

Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
- Contacteer:
Check. 19:25 kwam die hier binnen
- dylanwild94
- Donateur
Jij wil een natte.

:Y :')
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ow, hier weer een half uurtje eerder alArdan schreef:Die kwam een paar minuten geledenDaniel schreef:Hoe lang zou het pushbericht dat de staking niet door gaat nog op zich laten wachten, de SMS daarvan kwam zo'n drie kwartier geleden.

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
-
Kerstgala op school. Net ging het brandalarm af, en toen stond ik daar als begeleider :')
Gelukkig loos alarm.
Gelukkig loos alarm.
- ODRAIL
Morgen nog een half dagje werken en dan tot volgende week donderdag vrij :pos:
.
- AppleMoose
Ik ben sinds half 10 vanavond klaar met werken voor dit jaar :Y Morgen nog een dagje stage en vanaf half 4 heb ik lekker 2,5 weken vakantie *O*
En blandning av sött och salt.
-
- Oud-beheerder OVNL
Ik heb de laatste werkdag voor dit jaar er ook opzitten. Volgend jaar dinsdag begin ik weer ;-)
- Hainje
Zat aan het begin van de avond in de bus en ik vroeg mij serieus af waarom het zo druk was richting het centrum, toen bedacht ik mij dat het over een paar dagen natuurlijk Kerst is en iedereen inkopen moet doen. :')
Kun je nagaan hoe hard ik bezig ben met die dagen.... :X
Kun je nagaan hoe hard ik bezig ben met die dagen.... :X
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Wat een lang doorwerkers hier allemaal
Ik heb heel deze week al vakantie, maargoed, ik mag ook op 2 januari al weer. (Of nouja, deze week is nog ADV en volgende week pas "vakantie")
Verder is het kerstgevoel hier nog niet helemaal aanwezig, mede doordat ik net een beetje tussen ziek en niet ziek zat de laatste weken. Zelfs nieteens een kerstboom staan dit jaar.

Verder is het kerstgevoel hier nog niet helemaal aanwezig, mede doordat ik net een beetje tussen ziek en niet ziek zat de laatste weken. Zelfs nieteens een kerstboom staan dit jaar.
Schapekop in de Keistad
- Suus
- Contacteer:
Geniet dan van onze klooster-kerstboom, een stuk beter dan de boom die ik acht jaar geleden had:

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik doe dit jaar niet aan kerstvakantie, te druk de laatste dagen van het jaar.
-
Zelfde verhaal hier... met de Kerst wel vrij maar dan houdt 't ook op. Nieuwjaarsdag zelfs de hele dag aan 't werk
OK dat is dan nog wel beter dan vorig jaar, oudjaarsdag om 16u begonnen en diep in de ochtend pas klaar.

- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik ben net begonnen met mijn laatste schooldag. Nog eventjes 2 en een half uur tussen de schoolbanken dit kalenderjaar, want om 11:00 ben ik al uit. *O*Wubbo schreef:Ik heb de laatste werkdag voor dit jaar er ook opzitten. Volgend jaar dinsdag begin ik weer ;-)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
- Oud-beheerder OVNL
Voor mij vandaag laatste dagje stage voor dit jaar, daarna wordt ik er op 2 januari weer verwacht. Verder alleen nog een paar diensten voor de railcatering draaien volgende week. Wel weer een keertje vrij op beide kerstdagen, waar ik de afgelopen 2 jaar op een van de kerstdagen gewoon koffie stond te verkopen in de trein...
-
Botsing goederentreinen op Maasvlakte
Op de Maasvlakte bij Rotterdam zijn vrijdag twee goederentreinen met elkaar in botsing gekomen. Een goederentrein botste op een stilstaande trein. In totaal ontspoorden zes wagons. Er zijn geen gewonden gevallen en ook zijn er geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen, aldus de brandweer. Volgens de brandweer is de schade aanzienlijk en is het goederentreinverkeer op de Maasvlakte stilgelegd. De stremming heeft geen gevolgen voor het passagiersvervoer, zei een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail. Inmiddels wordt geprobeerd om de wagons weer op de rails te zetten. Deze klus zal waarschijnlijk de hele dag duren. Over de oorzaak is nog niets bekend.
Bron: Telegraaf
Op de Maasvlakte bij Rotterdam zijn vrijdag twee goederentreinen met elkaar in botsing gekomen. Een goederentrein botste op een stilstaande trein. In totaal ontspoorden zes wagons. Er zijn geen gewonden gevallen en ook zijn er geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen, aldus de brandweer. Volgens de brandweer is de schade aanzienlijk en is het goederentreinverkeer op de Maasvlakte stilgelegd. De stremming heeft geen gevolgen voor het passagiersvervoer, zei een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail. Inmiddels wordt geprobeerd om de wagons weer op de rails te zetten. Deze klus zal waarschijnlijk de hele dag duren. Over de oorzaak is nog niets bekend.
Bron: Telegraaf
- Suus
- Contacteer:
Waarom open je hier geen topic voor? Waarom plaats je geen link?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Mijn vakantie is vannacht om 2:00 begonnen *O*
-
Als ik het zo bekijk heb jij het goed getroffen met je arbeidsvoorwaarden. Ik neem geen kerstverlof.Daniel schreef:Wat een lang doorwerkers hier allemaalIk heb heel deze week al vakantie, maargoed, ik mag ook op 2 januari al weer. (Of nouja, deze week is nog ADV en volgende week pas "vakantie")
Mijn vakantie komt op een moment dat iedereen aan het werk is (A)
Beterschap.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Mwoh, is volgens zeggen vooral een vorm van compensatie voor het hebben van een 40-urige werkweek dat ik zoveel verlof heb.waldo79 schreef:Als ik het zo bekijk heb jij het goed getroffen met je arbeidsvoorwaarden
Hopelijk niemand jaloersmakend: 25 verlofdagen, 14 ADV-dagen en 1 extra dag sinds ik 5 jaar in dienst ben. Valt niet mee om op te krijgen: dit jaar wel alle ADV opgemaakt maar nou heb ik weer een week normaal verlof over.
Schapekop in de Keistad
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik spaar een uur adv per week omdat ik een contract voor 31 uur heb en 32 uur werk, lekker zes extra vrije dagen per jaar. Verder heb ik 21 vakantiedagen en nog minstens twee compensatie van dienst dagen.