Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit ben geweest :? . Ook bij de stoomtram Katwijk - leiden ben ik nog nooit geweest. Het staat wel op mijn programma, maar het komt er telkens niet van.
pedaalemmerzak schreef::( binnenkort moet ik in Bodegraven zijn. Of all places.....
Als ik jou was zou ik dan met de bus gaan. Kun je vast wennen mocht station Bodegraven ooit gesloopt worden zoals jij destijds liep te roeptoereren. :Y
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
pedaalemmerzak schreef::( binnenkort moet ik in Bodegraven zijn. Of all places.....
Als ik jou was zou ik dan met de bus gaan. Kun je vast wennen mocht station Bodegraven ooit gesloopt worden zoals jij destijds liep te roeptoereren. :Y
Tsja, ik vind het wel een beetje absurd. Ik kan hierzo gewoon de intercity pakken en in dat dorp uitstappen.
Terwijl als ik naar Noorden (bij woerdenseverlaat) of zo moet ik eigenlijk meestal gewoon de fiets pak want dat is met OV niet te doen. Geen bussen op zondag :')
Of naar Hazerswoudedorp of koudekerk of zo allemaal geen doen met de bus ,papeveer etc.
Niet opeens geheimzinnig gaan doen. Jij en je voorganger kwakken het forum vol met berichten over Leiden, en nu mogen we opeens niet weten waar je woont.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
KM46 schreef:Hmm ... als je de intercity kunt pakken dan gok ik op Leiden of Alphen aan den Rijn .
Ja zoiets ja.
En het is frustrerend dat wanneer je naar Utrecht moet de tein stil staat in dr middle of nowhere (Bodegraven )
Ik bedoel kijk voor nu is het wel toevallig even handig maar ik had het ook niet erg gevonden om over te stappen op een bus of zo aangezien zelden iemand ooit in Bodegraven moet zijn. Het dorpje heeft namelijk iets meer dan tien duizend inwoners