Het Grote Blundertopic
-
Re: Het Grote Blundertopic #17
Ach, dat kan er ook nog wel bij.
-
Blijkbaar niet, anders had ie het er niet neergezet (A)Ardan schreef:Is dat niet een beetje heel privé?dylanwild94 schreef:een afspraak bij [*lalala*, red.] in Rotterdam
-
Ziekenhuizen zijn best gezellig hoor. 
Prima leedvermaak als je er zoals ik wekelijks komt om mijn pa op te halen en er lopen allemaal kreupelen om je heen. :')

Prima leedvermaak als je er zoals ik wekelijks komt om mijn pa op te halen en er lopen allemaal kreupelen om je heen. :')
-
Op de borden van Arriva in Groningen staat dat de bus naar Leer aan de voorzijde van het station vertrekt. Dat is echter halte P op het busstation geworden. Ook halte Achter de Hoven staat nu prominent vermeldt op de borden. Echter vanaf Groningen stopt er maar 1 keer per dag een trein. Overkill! Ook stond op de informatieschermen recent dat de trein naar Weener een Speciale Trein was plus dat het een extra trein was. Dus een tweede treinen vertrekkend op het moment dat (heel toevallig) de eerste trein vertrekt.
-
Doet me denken aan deze:henk1234 schreef:Flakkees voor hallo/goedendag inderdaad. Moest het zelf ook eerst opzoeken hoorbaladid schreef:Deze snap ik niet... Wat is Maisaai?
(En deze, waar die onzin mee begon... :') )
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Was duidelijk lekker wakker vanmorgen... stapte in Utrecht de trein uit, maar had helemaal niet meer in de gaten dat ik vrij voorin ingestapt was. Ik zie dus de bankjes en Kiosk (op 8b) en bedacht me zomaar dat ik daar even voorbij moest lopen om bij de uitgang te komen. Op een gegeven moment ging ik toch wel denken waarom loopt iedereen nu de andere kant op en wat ziet het er hier anders uit. Owja... ik stond op 8b en niet op 8a, dus moest de andere kant op richting de hal 

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Een blunder of niet? :X
Vanochtend stapte ik in de stadsbus in Almere, maar bij het inchecken hoorde ik geen piep en het lampje op de cico bleef constant groen branden. Daarom besloot ik, voor de zekerheid, bij de andere cico bij de deur nogmaals te “scannen” en hierbij checkte ik uit. Daarna dus weer opnieuw ingecheckt zodat ik het zeker wist, maar eenmaal bij mijn uitstaphalte bleek dat ik dus het instaptarief niet had betaald voor de rit wegens de “overstap”, waardoor mijn reis maar € 0,47 kostte in plaats van € 1,36… :@
Vanochtend stapte ik in de stadsbus in Almere, maar bij het inchecken hoorde ik geen piep en het lampje op de cico bleef constant groen branden. Daarom besloot ik, voor de zekerheid, bij de andere cico bij de deur nogmaals te “scannen” en hierbij checkte ik uit. Daarna dus weer opnieuw ingecheckt zodat ik het zeker wist, maar eenmaal bij mijn uitstaphalte bleek dat ik dus het instaptarief niet had betaald voor de rit wegens de “overstap”, waardoor mijn reis maar € 0,47 kostte in plaats van € 1,36… :@
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
- ODRAIL
Die rit was in ieder geval wel goedkoper :pos:
.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Eerste decembermaand in mijn eigen huis. Helemaal vergeten dat ik dan ook de krantenjongens aan de deur krijg met hun nieuwjaarswens. Portemonnee omgekeerd, jaszakken nagevoeld, sorry, geen cent in huis!
Minuten later: ach natuurlijk, ik heb nog wel wat kleingeld in mijn spaarpotje.. naja, dan weet ik dat voor de volgende..
Ik weet nog dat ik zelf nog wel meer had verwacht van mijn eigen krantenwijk vroeger, €150 voor ruim 300 adressen is niet bepaald veel
Minuten later: ach natuurlijk, ik heb nog wel wat kleingeld in mijn spaarpotje.. naja, dan weet ik dat voor de volgende..
Ik weet nog dat ik zelf nog wel meer had verwacht van mijn eigen krantenwijk vroeger, €150 voor ruim 300 adressen is niet bepaald veel

Gediplomeerd ongeluksmagneet
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Instaptarief heb je dan al bij de eerste check-in actie betaald als het goed is (tenzij die automaat goed van slag was).Milco schreef:Vanochtend stapte ik in de stadsbus in Almere, maar bij het inchecken hoorde ik geen piep en het lampje op de cico bleef constant groen branden. Daarom besloot ik, voor de zekerheid, bij de andere cico bij de deur nogmaals te “scannen” en hierbij checkte ik uit. Daarna dus weer opnieuw ingecheckt zodat ik het zeker wist, maar eenmaal bij mijn uitstaphalte bleek dat ik dus het instaptarief niet had betaald voor de rit wegens de “overstap”, waardoor mijn reis maar € 0,47 kostte in plaats van € 1,36… :@
-
Hand opengehaald aan een USB-stick, het is weer eens wat anders. :')
-
- Contacteer:
Ik zit met een flink rood oog thuis omdat ik er een kraan in kreeg 

-
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
-
- Contacteer:
Daar moet je Michael voor heten
Het was zo'n spuitkraan waarmee je de vuile vaat voorspoelt voor het de machine in gaat. Alleen had hem niet in de houder gehangen en had daar dus geen erg in tijdens het schoonmaken

Het was zo'n spuitkraan waarmee je de vuile vaat voorspoelt voor het de machine in gaat. Alleen had hem niet in de houder gehangen en had daar dus geen erg in tijdens het schoonmaken
- Hainje
Dat is wel heel weinig. Vroeger, eind jaren '90 tikte ik met mijn huis-aan-huis-blaadje hendig de ƒ 500,- aan met 365 adressen. Wat ook wel kan schelen is dat ik altijd op ongeveer dezelfde tijdstippen bij de adressen langs kwam. Na een half jaar gaat dat natuurlijk wel opvallen en zijn mensen misschien sneller geneigd wat extra te geven.Ardan schreef:Ik weet nog dat ik zelf nog wel meer had verwacht van mijn eigen krantenwijk vroeger, €150 voor ruim 300 adressen is niet bepaald veel

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
- dylanwild94
- Donateur
In het jaaroverzicht van de NOS spraken ze over de hoogwerker bestuurder die om kwam bij het treinongeluk in Dalfsen. :X
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Ja, dat viel mij ook op. Het was juist de treinmachinist...
Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
Details kinders, details!
-
Ik had schijnbaar nog een mes in mijn tas bij de paspoortcontrole op schiphol. :')
-
TERRORIST!
- Suus
- Contacteer:
Je moet wel blijven opletten Suus :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- MarkNL
Vesuvius als programmanaam klinkt ook niet al te veilig...
-
- Contacteer:
De RET is een klein beetje vergeten de lift op metrostation Spijkenisse De Akkers te laten keuren:

Natuurlijk kan men ook gewoon zijn vergeten het stickertje te vervangen maar het ziet er nogal lullig uit

Natuurlijk kan men ook gewoon zijn vergeten het stickertje te vervangen maar het ziet er nogal lullig uit
- dylanwild94
- Donateur
Ben ik ff blij dat ik nooit de lift pak daar. 

Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
-
Dat die lift mogelijk niet gekeurd is zegt niets over de kans op storingen