Vanmiddag eens op LE'tjes-jacht geweest in Utrecht, met de aanstaande wintertijd rijden ze immers over niet al te lange tijd zo'n beetje alleen in het donker rond

Redelijk succesvol geweest erin ook. Via OVzoeker vond ik er eigenlijk telkens weer eentje die ik nog niet had op een andere lijn op voldoende korte afstand.
De eerste LE die op de dienst verscheen was de 3174 die ik trof als lijn 66 op de Overste den Oudenlaan...
Qbuzz 3174 - Utrecht, Overste den Oudenlaan
De volgende rit van lijn 66 reed ook met een LE, hier op de Windhontlaan...
Qbuzz 3114 - Utrecht, Windhontlaan
Daarna ging het gauw weer een stukje terug want 5 minuten na die 3114 zou er weer een andere LE langs Kanaleneiland Zuid komen. Ik legde 'm een stukje verderop vast in de 't Goylaan...
Qbuzz 3198 - Utrecht, 't Goylaan
Vanaf de 't Goylaan ging het dan weer gauw binnendoor richting het centrum waar ik precies op tijd was om de 3116 te treffen waarvan ik al had gezien dat 'ie als 251 vanuit Zeist onderweg was...
Qbuzz 3116 - Utrecht, Janskerkhof
Vanuit de binnenstad was het dan weer een kwestie van snel terug naar het station. De verkeerslichten zaten mee dus kon ik de 3195 er nog op weg naar CS op krijgen i.p.v. te moeten afwachten op welke lijn hij verder zou gaan...
Qbuzz 3195 - Utrecht, Van Zijstweg
Daarna maakte ik nog even een ommetje via de stalling om te zien of er deze vrijdag nog wat HESSen buiten mochten spelen. Dat bleek het geval dus was de volgende bestemming De Uithof. En aldaar kon ook nog een LEtje op de foto...
Qbuzz 3111 - Utrecht, Padualaan
Terwijl ik bovenstaande foto aan het maken was kwam er net buiten beeld een HESS in reizigersdienst op lijn 12 voorbij, tja, ik kan toch echt maar één ding tegelijk op de foto zetten. Maargoed, ik had al wel een sterk vermoeden dat die flexbus weer terug moest komen. Was precies op tijd weer op een geschikt plekje om de 4219 als MAT-rit terug naar De Uithof te treffen...
Qbuzz 4219 - Utrecht, Herculeslaan
Als laatste actieve LE bleek de 3205 nog heen en weer te pendelen als 41 naar de Galgenwaard.
Op de terugweg van zo'n ritje kon deze nog vastgelegd worden op de Catharijnesingel, al ging 't ook maar net goed...
Qbuzz 3205 - Utrecht, Catharijnesingel