Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Nu de aanbouw van houtzagerij Meerdink is weggehaald heb ik zowaar een nieuw oud bordje kunnen ontdekken op station Winterswijk GOLS
Of ja, een halve :')
Ardan schreef:Nu de aanbouw van houtzagerij Meerdink is weggehaald heb ik zowaar een nieuw oud bordje kunnen ontdekken op station Winterswijk GOLS
Of ja, een halve :')
Ardan schreef:Ben er wel vaak binnen geweest en kan me eigenlijk niet herinneren dat er een deur zat. Misschien recent geplaatst bij de ombouw naar appartementen..
Dat is toch de zolder waar de maquette van emplacement Winterswijk stond tot voor kort? Hoe dan ook, die deur zat er al in 2011: railtrash
Zes stoppende treinen op werkdagen, geen enkele in het weekend en dat alles voor gemiddeld 14 reizigers per werkdag.
Van alle nog resterende stations in België was dit de laatste echt harde noot die ik nog moest kraken, maar na een lange wandeling is het vanmiddag toch gelukt *O*
Nog zes stations te gaan en België is af. Met een beetje geluk eind maart :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ja, Antwerpen-Oost en Antwerpen-Dam heb ik beide al, gedaan in 2012 vanuit een stoptrein die toevallig werd omgeleid.
Ik moet Lustin, Wondelgem, Evergem, Sleidinge, Waarschot en Eeklo nog. Dan zijn er nog wat bijzaken: Antwerpen-Haven is sinds ik begonnen ben uit het spoorboekje geschrapt, maar was al nooit publiek toegankelijk. Froyennes heb ik alleen heel slechte kwaliteit, maar ligt in de bermudadriekhoek van graffiti. En Bastogne dat nog steeds op de spoorkaarten staat maar al twee decennia treinloos is, is nog een doel op zich.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.