Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ligt het trouwens aan mij of worden die verrijdbare lichtkrantjes niet meer gebruikt die je wel eens op grote stations zag? Heb ze al een tijd niet meer gezien.
Volgens mij stond er vlak voor kerst nog eentje op Rotterdam Centraal met een negatief reisadvies voor de ochtendspits wegens het niet rijden van de [serie=Intercity direct|2017|Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal - Breda900[/serie] en [serie=Intercity|2017|Den Haag Centraal - Eindhoven1100[/serie].
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
In Zwolle staan ze ook nog regelmatig... Als ze niet gebruikt worden staan ze in de tickets & service
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
De ICMm die om 15:02 uur vanuit Almere Centrum vertrok als Intercity [serie=Intercity|2017|Amsterdam Centraal - Almere Centrum2600[/serie] naar Amsterdam Centraal, toonde voor zover ik dat goed zag "Almere Osstvaarders".
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Reageerde ook al in het andere topic, maar die staat daar wel toch? Zou kunnen dat 'ie alleen aan de Antwerpse zijde van het perron staat waar vroeger de stoptrein vertrok, maar heb ze er wel ooit gezien.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
JWM schreef:Eigenlijk moet je er voor zorgen dat reizigers niet de trein uit hoeven voor dit soort vage chiphandelingen. Symptoombestrijdingsgeneuzel
Je hoort gewoon een internationaal kaartje te kunnen kopen dat geldig is voor je hele reis, het is helemaal niet de bedoeling dat je in/uitcheckt tijdens een internationale reis!
Kunnen is het probleem niet. Het oerwoud van gratis of met korting reis-producten voor binnenlandse trajecten, zowel aan de Nederlandse als aan de Belgische kant, maken hier het probleem.
Twee verschillende treinseries hebben er last van, dat is de gedachte daarachter. Dat die over exact hetzelfde spoor rijden maakt voor het systeem niet uit.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Rare gedachte, reizigers tussen Dordrecht en Gorinchem hebben immers net zo zeer last van een storing tussen Dordrecht en Geldermalsen. Dat is ook duidelijk als je alleen het tweede traject noemt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Het systeem kijkt naar vervoersstromingen. Zoiets als een verstoring bij Den Dolder levert ook twee apart benoemde lijnen op: Reizigers naar Amersfoort én reizigers naar Baarn. In het geval bij Dordrecht rijden ze alleen over hetzelfde spoor en hetzelfde traject.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Ja bij twee verschillende lijnen is dat ook logisch, daar kan er immers ook een situatie zijn waarin er maar één van de twee verstoord is. Een verstoring tussen Dordrecht en Geldermalsen heeft echter hoe dan ook ook invloed op de treinserie tussen Dordrecht en Gorinchem, anders was het wel een verstoring tussen Gorinchem en Geldermalsen geweest.
Bij een storing op de Valleilijn krijgt het systeem het ook voor elkaar om alleen Amersfoort - Ede-Wageningen om te roepen, dan gaat niet automatisch Amersfoort - Apeldoorn mee omdat die deels over hetzelfde stukje spoor rijdt. Zo dom als je suggereert is het systeem dus ook weer niet.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Je kunt het er mee eens zijn of oneens, anders wordt het niet, Daniel.
Het voorbeeld dat je noemt is niet vergelijkbaar: Als er een verstoring is op de Valleilijn, roept het systeem niet om dat er een verstoring is richting Apeldoorn. Want daar is geen verstoring.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Als er een verstoring is tussen Barneveld Noord en Barneveld Centrum roep je toch ook niet "Dit is een bericht voor reizigers tussen Amersfoort en Barneveld Zuid en Amersfoort en Ede-Wageningen om"?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Nee dus, wordt eigenlijk altijd als een storing tussen Amersfoort en Ede-Wageningen omgeroepen.
Mikos schreef:Het voorbeeld dat je noemt is niet vergelijkbaar: Als er een verstoring is op de Valleilijn, roept het systeem niet om dat er een verstoring is richting Apeldoorn. Want daar is geen verstoring.
Het ging om de samenlopende trajecten en er rijden toch echt NS-treinen naar Apeldoorn langs het Valleilijn-station Hoevelaken
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...