Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Mijn post ging niet specifiek over dit topic, maar over veel topics van vandaag. Ik ben geloof ik al 3 uur aan het bijlezen en ben nog niet bij, maar het aandeel offtopic berichten is vandaag wel erg hoog.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Ah, maar dat was gisteren, Wubbo. Vandaag is een totaal ander verhaal. :Y
Ik ben echt van mening dat Pedaalemmerzak heel erg de neiging heeft om mensen in hokjes te plaatsen en dat Erno-BE ook stickers aan het plakken is. En met een politieke overtuiging is niks mis, maar toch niet zo dik erbovenop op een OV-forum? Ik had op een eerder moment al lichtelijk ingrijpen van het beheer verwacht. Iets in de trant van het weglaten van politieke verwijzingen. Het neemt schrikbarende vormen aan. En dan krijg je vanzelf dat mensen daar cynisch op gaan reageren. Nu niet meer, trouwens, want Pedaalemmerzak gaat ook bij mij op de negeer.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
JWM schreef:En dat terwijl ik zo'n prachtig topic heb geopend over politiek!
Helemaal prima, maar laat ze het dan lekker daar houden. Ik ben nu in een totaal ander topic uitgemaakt voor laagopgeleide, PVV stemmende conducteur (vond ik stiekem niet zo heel grappig, ondanks dat ik er nu zelf grappen over maak) en in weer een totaal ander topic gaat het over open en gesloten grenzen en alle politieke gewauwel er omheen. Natuurlijk heeft een en ander met politiek te maken, maar mijn hemel, moet dat hier?
Voor de liefhebber die altijd graag mag klagen over de treindienstleider van ProRail en zeker weet het zelf beter te kunnen: Stellwerk Sim, volledig in het Duits en je moet eenmalig een programma downloaden na aanmelding om het te kunnen spelen, maar dan kan ook jij Utrecht, Amsterdam, Rotterdam of een van de vele bediengebieden in Duitsland, Zwitserland of Scandinavië proberen te bedienen. Zelfs de U-Bahn van Berlijn zit erbij. Oh, en Uitgeest. Weliswaar met verouderde dienstregelingen, maar probeer die eerst maar eens uit voordat je de huidige dienstregeling in de soep laat lopen.