Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Ik vind Hainje meer een hagelslag-type. Is ook handig om mee te nemen.
- Suus
- Contacteer:
Nee joh, hagelslag weet altijd te ontsnappen en onderin de tas wordt het meer chocoladepuree.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Mikos
- Contacteer:
Duidelijk jam, het lijkt me wel een zoet type. :X
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
-
Boterhammen met hagelslag of chocoladepasta worden zo klef na niet al te veel tijd. :X
Ik wilde dus dinsdag ook wat lijntjes afstrepen, maar nu zegt mijn moeder dat ze van alles wil gaan doen die dag waar ik ook wel weer in betrokken word. -o-
Ik wilde dus dinsdag ook wat lijntjes afstrepen, maar nu zegt mijn moeder dat ze van alles wil gaan doen die dag waar ik ook wel weer in betrokken word. -o-
- Mikos
- Contacteer:
Kleine meisjes hebben geen vrijheid, helaas. Je kunt altijd nog opperen dat je al plannen had.
Wel spijtig dat onze Hainje geen updates tussendoor geeft, ik had een bak popcorn klaargezet om het te volgen.
Wel spijtig dat onze Hainje geen updates tussendoor geeft, ik had een bak popcorn klaargezet om het te volgen.
-
- Donateur
Wordt de eerste klas daar niet een beetje smerig van?
- Mikos
- Contacteer:
Zolang ik nog thuis ben niet (A)
-
- Contacteer:
Ik heb afgelopen donderdag mijn planning voor mijn chauffeursopleiding binnen gekregen. 27 Februari examen verkeer & Techniek, 8 maart praktische toets en 9 maart examen administratie en daarachteraan meteen het examen administratie cases. Volle bak knallen dus.
-
Veel succes, Michael!
-
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #203
Er is zeker wel wat. Marks dagwinkelChrysa schreef:Bijbaan wordt moeilijk als er hier niks is.

-
- Contacteer:
Ik heb de koffie en de kleffe cake alvast klaargezet voor bij zijn uitvaartSuus schreef:*Treurig muziekje opzet*
Dames en heren, wij zijn hier bijeen om het leven van Ardan te herdenken. Deze drukke jongeman heeft zijn korte leven op de leeftijd van 27 plotseling verloren nadat hij een opmerking over Hooge Zwaluwe maakte, terwijl hij nog zoveel had willen doen. Ik wens van u allen graag een minuut stoppen met posten om zijn korte maar drukke leven te herdenken.

- Mikos
- Contacteer:
Ah kijk, er zijn dus wel mogelijkheden! 't Is dus gewoon een lui donder.Michael schreef:Er is zeker wel wat. Marks dagwinkelChrysa schreef:Bijbaan wordt moeilijk als er hier niks is.![]()
Of wellicht kan je solliciteren bij die frietkar die daar op vrijdag, zaterdag en zondag staat
-
- Contacteer:
Ik was daar een dag of 5 voordat die brug naar de klote werd gevaren :-) Toen was het daar maar een dooie boelZugführer schreef:Ik was daar op 3 december, precies een jaar na de aanvaring van de brug. En het viel me nog best mee, er was zelfs een relatief grote kerstmarkt bezig. Was best gezellig. En toen ook nog eens een groots protest om klokslag 18.00 uur. Maar nu zal het er wel wat meer uitgestorven zijn ;)MdJ schreef:Waarom zou je naar Weener willen? Er is daar NIKS. Behalve een station. En een stootjuk.
- Suus
- Contacteer:
Oh mensen, ik heb een droom van een tas gezien en er is ook nog 10% korting (opmerking speciaal voor JWM). Toch twijfel ik nog over het bestellen, het zou mijn duurste tas ooit zijn :@
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Mikos
- Contacteer:
Nu verwachten we op zijn minst een foto...
-
- Oud-beheerder OVNL
Dat moet haast wel deze zijn, dat moet de duurste tas op aarde zijn.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- Suus
- Contacteer:
Speciaal voor Mikos:
Van de zijkant:

Van de bovenkant, er wordt een speciaal gewatteerd vak voor laptops meegeleverd dat je er ook uit kan halen als je geen laptop bij je hebt:

Het linker voorvakje heeft een speciale voering dat RFID-signalen blokkeert.
Van de zijkant:

Van de bovenkant, er wordt een speciaal gewatteerd vak voor laptops meegeleverd dat je er ook uit kan halen als je geen laptop bij je hebt:

-
Mooie tas. :pos:

Ah, je kan je OV-chipkaart dus altijd terugvinden in het rechter voorvak?Suus schreef: (..)
- Mikos
- Contacteer:
Het is niet mijn kleur en ik vind hem voor een handtas ook aan de grote kant, maar dat schijnt vrouw-eigen te zijn. Ik heb een vriendin gehad die heel specifiek op zoek was naar een handtas die dan weer niet te groot was, maar ook weer niet te klein. En zolang ze niet het perfecte ding vond, liep ze nog met dat oude tasje dat van ellende uit elkaar viel. Toen we hier in het dorp bij de lokale lederwarenwinkel binnenliepen viel haar oog op een tas die volgens haar volledig voldeed aan haar eisen.
Tot dat moment heb ik wel dertig tassen door mijn handen laten gaan en met een vragende blik naar haar gekeken. Ze bleef de tassen maar afwijzen, dus ik was blij dat ze er een wist te vinden die voldeed. :X
Tot dat moment heb ik wel dertig tassen door mijn handen laten gaan en met een vragende blik naar haar gekeken. Ze bleef de tassen maar afwijzen, dus ik was blij dat ze er een wist te vinden die voldeed. :X
- Hainje
Zo hoort het ook! Tassen gewoon gebruiken totdat ze versleten zijn, niet omdat ze niet meer zo in de mode zijn.
-
Lekker. Les in Nieuwegein of iets dichter bij huis?Michael schreef:Ik heb afgelopen donderdag mijn planning voor mijn chauffeursopleiding binnen gekregen. 27 Februari examen verkeer & Techniek, 8 maart praktische toets en 9 maart examen administratie en daarachteraan meteen het examen administratie cases. Volle bak knallen dus.
-
- Contacteer:
Ik heb les in Nieuwegein inderdaad. Is het meest handige vanaf mijn huis. Het eerste theorie examen heb ik bij het CBR in Utrecht. De andere 2 theorie examens moet ik naar Leusden.
- Mikos
- Contacteer:
Precies, ik was het dan ook volledig met haar eens, alleen die heel specifieke zoektocht die wel erg lang duurde ging mij dan weer te ver.Hainje schreef:Zo hoort het ook! Tassen gewoon gebruiken totdat ze versleten zijn, niet omdat ze niet meer zo in de mode zijn.
Hoe is het in de Intercity Direct van Zuidhorn naar Zwaagwesteinde?
- Suus
- Contacteer:
Zwart werkt voor mij niet, ik wordt er heel bleek van, tenzij het glimt (zoals mijn lakleren schoenen). Ik wil bovendien mijn 13-inch laptop kunnen meenemen indien nodig, dus dan wordt het sowieso wat groter. Maar dat is wel handig, want er kan dan ook een Cosmo voor onderweg in zonder allerlei capriolen, en/of een flesje water van een halve liter :YMikos schreef:Het is niet mijn kleur en ik vind hem voor een handtas ook aan de grote kant
Ik heb niet zo lang geleden ook bij de Bijenkorf tientallen tassen bekeken, met een verkoopster erbij die een meetlint had, maar helaas is dat niets geworden.Ik heb een vriendin gehad die heel specifiek op zoek was naar een handtas die dan weer niet te groot was, maar ook weer niet te klein.
- Mikos
- Contacteer:
En daar profiteren wij weer van; zo leer ik nog eens 'stoute dingen' :')Suus schreef:Maar dat is wel handig, want er kan dan ook een Cosmo voor onderweg in
:X Echt? Ik riep net hardop: "Neeee!"Suus schreef:Ik heb niet zo lang geleden ook bij de Bijenkorf tientallen tassen bekeken, met een verkoopster erbij die een meetlint had, maar helaas is dat niets geworden.