Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Mikos schreef:
Precies, ik was het dan ook volledig met haar eens, alleen die heel specifieke zoektocht die wel erg lang duurde ging mij dan weer te ver.
Hoe is het in de Intercity Direct van Zuidhorn naar Zwaagwesteinde?
Ja kwaliteit is zeldzaam, de zoektocht kan dan erg lang duren.
Groningen doe ik morgen pas, maak nu een rondje door o.a. de Achterhoek. Ik heb jullie posts eerder vanmiddag met een glimlach zitten lezen, zal wel een klein verslagje schrijven als ik thuis ben (of anders maandag).
Chrysa schreef:Bijbaan wordt moeilijk als er hier niks is.
Er is zeker wel wat. Marks dagwinkel Of wellicht kan je solliciteren bij die frietkar die daar op vrijdag, zaterdag en zondag staat
Die frietkar heeft niemand nodig, dat is een familiebedrijfje en dat hele gezin staat in die kar altijd.
Dagwinkel heeft ook niemand nodig, mijn hele basisschoolklas werkt daar al. :')
Michael schreef:Ik heb les in Nieuwegein inderdaad. Is het meest handige vanaf mijn huis. Het eerste theorie examen heb ik bij het CBR in Utrecht. De andere 2 theorie examens moet ik naar Leusden.
Dat je die administratie-examens op dezelfde dag hebt is wel fijn, de stof die er behandeld wordt is exact hetzelfde.
Toen ik in mijn huis kwam te wonen kreeg ik van mijn ouders een pot met chocolade eitjes, die staat er nu nog. Met dezelfde eitjes. Een van de kinderen die wel eens op bezoek komen merkte een tijd geleden al op dat ze er nu wel heel lang staan (3 jaar) en dat ze een klein beetje klef begonnen te worden; ik eet ze niet, maar heb wel altijd iets in huis (A)
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
En ook nog in Roosendaal, Roermond, Maastricht en Lelystad. (Als we het hele Koninkrijk meetellen dan ook nog op Sint Maarten)
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
Ik vermoed dat als je in een flirt gezeten hebt je ook wel allen kent – ik zat in velen en de verschillen tussen Eurobahn, Westfalenbahn, Abellio, Cantus, Vias, Flexx en HLB vind ik persoonlijk (behalve het feit dat je »gewone« Flirts en Flirt 3 hebt) heel erg klein.
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
Tussen de NS en R-net Flirts zitten nog wel redelijk wat verschillen. Zo kan je in die laatste zomaar ongemerkt in een andere klasse gaan zitten bij gebrek aan enige sticker aan de binnenkant van de trein.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Er zijn wat inrichtingsverschillen. Cantus heeft heel harde rechtopstaande stoelen, Eurobahn heeft de kleinere toiletmodules (worden overigens notoir slecht schoongemaakt).
Vanuit hobbymatig oogpunt, het fotograferen van stationsbordjes, vind ik de prettigste catalogustreinen die in Duitsland rijden, ze hebben rechte wanden en dus weinig weerspiegeling in de ramen, en ze hebben vaak de beste verhouding tussen de ramen en geplaatste stoelen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik had die trein op de planning staan, maar ik heb KM46 dus niet gespot omdat ik überhaupt niet op dat traject gereisd heb. De routes komen maandag, dan upload ik ook een megafapbaar kaartje met alle trajecten. :D
Laatst gewijzigd door Hainje op za 21 jan 2017, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.