Zowel de Hitler als de :@ kwam van zijn kant.Ronaldussen schreef:Dat moet dan wel een pikant plaatje van Hitler zijn geweest als je er van gaat blozen :Y

Twijfelen doe ik dan weer nooit hoor, gewoon de keuze die me de minste moeite kost. :X
Zowel de Hitler als de :@ kwam van zijn kant.Ronaldussen schreef:Dat moet dan wel een pikant plaatje van Hitler zijn geweest als je er van gaat blozen :Y
Dan heb ik nog wat van je tegoed. *O*Suus schreef:Als je een bericht naar mij stuurt wordt het SM. *padum-tss*
Klopt, en we kunnen nog wel wat reacties gebruiken. Tot nu toe hebben 3 mensen gesolliciteerd (nee, ik ga geen namen noemen), daar mogen best nog wat mensen bij!Mikos schreef:Is men zich er trouwens van bewust dat er nog maar iets meer dan een week de tijd is om je aan te melden als aspirant-forumbeheerder?
Maar als er meer kandidaten komen, moet je wel meer gesprekken voeren en dat kost extra tijd.Wubbo schreef:Nee, als dat zo was had ik ze wel direct afgewezen. Ik heb gewoon graag veel keus ;-).
Nóg een reden inderdaad om hetero te blijven! Voor de rest ben ik hartstikke gek op vrouwen, hoor :pos:Ronaldussen schreef:Als homo kom je dat soort figuren ook tegen in de 'mannelijke' vorm. Wat dat betreft hoef je niet van kant te wisselen. :')
Ik voel een topic aankomen met de titel "OB aan Chrysa", waarbij OB staat voor Openbare Berichten. Lekker openlijk flirten met een meisje van 18 :') En Suus kan wel watRonaldussen schreef:Ik zou niet zo snel inhoud van pb's zo op het forum knallen. de P staat niet voor niets voor 'persoonlijk', niet voor Please, deel het met iedereen' (A)
krijgen als ze er zo om vraagt. Een tweede topic dus, maar dan "SM met Suus".Suus schreef:Als je een bericht naar mij stuurt wordt het SM.
Krijgen we ook nog namen? Dan kunnen we ze openlijk door de mangel halen. (A)Wubbo schreef:Tot nu toe hebben 3 mensen gesolliciteerd
Maar tussen Tilburg en Tilburg Universiteit rijden planmatig alleen maar geel met blauwe treinen. :oMikos schreef: Toen nam ik de trein, die was wit met blauw naar station Tilburg Centraal, of zoals wij hier zeggen: 013 Centraal.
<knip>Toen ik de koffie op had ben ik terug naar het perron gelopen en nam ik weer een wit met blauwe trein terug naar 013 University.
Mikos schreef:"OB aan Chrysa"
Voel ik daar een Trollytopic aankomen?Mikos schreef:"SM met Suus"
Speak for yourself... Maar als je een topic over de vieze praatjes van Mikos wil beginnen, ga je gang (A)Chrysa schreef:Mikos schreef:"OB aan Chrysa"Voel ik daar een Trollytopic aankomen?Mikos schreef:"SM met Suus"
Lees ik dat nou goed, en probeer je Hainje aan te zetten JWM te chanteren zijn kerstschaap te verwijderen, onder bedreiging van het niet-publiceren van zijn langverwachte verslag?dylanwild94 schreef:Hainje kan nu hetzelfde trucje gebruiken als JWM met zijn kerstschaap die allang overtijd is inmiddels.
Die maakt ie zelf al elke 2 weken, dus waarom zou ik dat ook nog moeten doen?trolly schreef: Speak for yourself... Maar als je een topic over de vieze praatjes van Mikos wil beginnen, ga je gang (A)
Had je vorige keer maar moeten solliciteren voor forumbeheerder, dan had je het nu wel geweten *bus* Maar het is nog niet te laat om bij de volgende sollicitatieronde te weten wie er solliciteren. Moet je wel wat voor doen ;-)Ardan schreef:Wubbo schreef:(nee, ik ga geen namen noemen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten