Daar ook al :?
Waarom hangen op al die kleine stationnetjes nu al drie maanden dezelfde reclameposters van Qwic en van Amber Alert :? Vroeger werden ze nog wel eens vervangen na een paar weken voor een leuke vrouw in lingerie

Hip. Doe ik ook altijd als ik op een station een baal cocaïne vind. Ik loop er 20 kilometer mee en ga het dan bij een camping afgeven :pos: Volstrekt logisch iddSTF schreef:Op een treinstation.
Ik moet zeggen, het deed me toch best watherinneringen lopen samen op
met hen die op het spoor
de wissel van de dood passeerden
met onze voeten meten wij verdriet en rouw
een lieve groet van dit verstild station
tot weerziens op de volgende bestemming
Het gaat niet op nummerieke volgorde. De eerstvolgende kandidaat terzijdestelling is de 517 (4 juli), waarna de 529 volgt (30 augustus) en vervolgens de 521 (26/09), 524 (20/09) en dan pas de 512 (20/12). Nummerologisch is er dus geen pijl op te trekken.Bee schreef:Zo'n vaart loopt het niet volgens mij, Plan T gaat wel langzaam eruit, maar zelfs de 512 rijdt nog, dus voordat ze bij de 530 zijn.
BronLinkURL??ziggy schreef:De eerstvolgende kandidaat terzijdestelling is de 517 (4 juli), waarna de 529 volgt (30 augustus) en vervolgens de 521 (26/09), 524 (20/09) en dan pas de 512 (20/12).
Mooi :) Ik wacht wel :)ziggy schreef:Het zou in theorie dus nog wel tot 2012 kunnen duren eer alle T's eruit zijn.
School, wat?MdJ schreef:Hoeveel stond ik ook alweer voor? (Bowlen+flesje)4-0 toch? Haal eerst maar die achterstand in
Joh, ik doe 't vijf dagen in de weekdeadlock schreef:Pfff. 5;30 opstaan is overrated.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten