Mag ik even kwijt
- Mikos
- Contacteer:
- Hainje
Re: Mag ik even kwijt
Het verhaaltje komt echt wel, heb de laatste dagen alleen best veel last van koppijn. Dus niet echt in de mood om iets te schrijven.
-
Laat dan tenminste die kaart zien. 

- Mikos
- Contacteer:
Hoofdpijn van je forumgenoten die zeuren om dat reisverslag? Ik zou even bij zuster Suus op bezoek gaan, die heeft vast wel iets. Of dat aardige, eenzame katten- en kruidenvrouwtje dat woont in dat kleine huisje aan de dijk ergens tussen Roosendaal en Dordrecht!
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Hainje
Nou vooruit dan.Chrysa schreef:Laat dan tenminste die kaart zien.
Vrijdagavond. Rondje is tegen de klok in.
Zaterdag. Rondje is met de klok mee.
Zondag. Rondje is tegen de klok in.
Was het daar maar van. :')Mikos schreef:Hoofdpijn van je forumgenoten die zeuren om dat reisverslag? Ik zou even bij zuster Suus op bezoek gaan, die heeft vast wel iets. Of dat aardige, eenzame katten- en kruidenvrouwtje dat woont in dat kleine huisje aan de dijk ergens tussen Roosendaal en Dordrecht!
- Mikos
- Contacteer:
Ik denk dat je JWM nu heel blij hebt gemaakt en dat bij hem thuis de zakdoekjes vanavond niet aan te slepen zullen zijn!
- Hainje
- isadora
@ Hainje
Allereerst heel veel sterkte met dat hoofdpijn-gedoe, dat kan behoorlijk vervelend zijn.
Dan heb je mijn dorp op zaterdag net gemist, zie ik.
Maar kerel je hebt zo ongeveer het hele land gepoetst in drie dagen. :D
Allereerst heel veel sterkte met dat hoofdpijn-gedoe, dat kan behoorlijk vervelend zijn.
Dan heb je mijn dorp op zaterdag net gemist, zie ik.
Maar kerel je hebt zo ongeveer het hele land gepoetst in drie dagen. :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Mikos
- Contacteer:
En dat voor 13 euro. Wie nu nog durft te beweren dat in Nederland reizen met de trein duur is, is niet geloofwaardig meer (A)
- isadora
130 euro per maand, ik zou mijn huis opzeggen.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
Nee, het verslag met alle details en de afwegingen waarom Hainje tot deze route is gekomen is waar ik echt gelukkig van zou wordenMikos schreef:Ik denk dat je JWM nu heel blij hebt gemaakt en dat bij hem thuis de zakdoekjes vanavond niet aan te slepen zullen zijn!

- Suus
- Contacteer:
Het begint toch wel op het obsessieve af te worden JWM. Even dimmen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Oei, strenge Suus :@
- Mikos
- Contacteer:
Wedden dat Suus zich opgegeven heeft voor forumbeheerder en ze niet kan wachten om, zodra ze daartoe gekozen is, JWM als eerste een BANBANBAN! te geven? (A)
-
:YMikos schreef:Wedden dat Mikos zich opgegeven heeft voor forumbeheerder en ze niet kan wachten om, zodra ze daartoe gekozen is, JWM als eerste een BANBANBAN! te geven? (A)
-
En dan krijg ik het verwijt obsessief te zijn :XMikos schreef:Wedden dat Suus zich opgegeven heeft voor forumbeheerder en ze niet kan wachten om, zodra ze daartoe gekozen is, JWM als eerste een BANBANBAN! te geven? (A)
- Mikos
- Contacteer:
- AppleMoose
Hoe raad je het toch? (A)JWM schreef:Is er nog iemand die dit weekend een goedkoop treinkaartje misbruikt en daar maandag een verslag over gaat plaatsen? #dtv
Hoewel het geen maandag is, hier mijn verslag:
Om 8 over 11 pakte ik trein 1, een DDZ-6 naar Arnhem Centraal om aldaar met trein 2, een Arriva Spurt-2, naar Tiel te gaan. Daar overgestapt op trein 3, een SLT-6, naar Geldermalsen. Daar ben ik vervolgens overgestapt op trein 4, een Arriva-spurt-3, naar Dordrecht. Ik ben toen met trein 5, de Beneluxtrein inclusief twee defecte toiletten, naar Rotterdam gereisd. Toen heb ik als trein 6 de sprinter, bestaande uit een SGMm-3, naar Hoek van Holland Strand genomen alwaar ik wat gekabbeld heb met de golven. *O* Jullie krijgen de groetjes! :Y Vervolgens ben ik met trein 7, wederom een SGMm-3 en tevens de laatste trein vanuit Hoek van Holland Strand van deze dag, die overigens van spoor 2 vertrok in plaats van spoor 1 (Je maakt wat mee op zo'n dag), naar Rotterdam gegaan. Daar overgestapt op trein 8, (Virm-6) de intercity naar Leiden Centraal. Toen ben ik met trein 9, bestaande uit een ICMm-4, naar Alphen aan den Rijn gegaan waar ik nog net de overstap op de R-Net-trein naar Gouda, bestaande uit twee Flirts-2 wat tevens trein 10 was van deze dag, kon halen. Tussen Gouda en Utrecht heb ik gereisd met trein 11, een Virm-6. In Utrecht heb ik de groetjes gedaan aan Brammetje en tegen betaling kreeg ik ook wat lekkers mee. Dat lekkers heb ik opgepeuzeld in de stationshal van Utrecht, onderwijl genietend van het golvende dak. Helaas kabbelden deze niet wat een gesprek vrijwel onmogelijk maakte -o- Toen net op tijd trein 12, bestaande uit tweemaal ICMm-3 met een leuke machinist :@ (Ja, ze bestaan! :Y ), kunnen nemen naar Amersfoort waar ik ben overgestapt op trein 13, een Protos van Connexxion, naar Ede-Wageningen. Daar trein 14, wederom een Virm-6) genomen naar Arnhem om met trein 15, DDZ-6, in Dieren te belanden. Vervolgens ben ik met gierende banden met mijn rode loeder naar huis gesjeesd. En nu is het aan jullie om de juiste lijntjes die ik bereden heb in te kleuren op de spoorkaart. Doe jullie best en maak er iets moois van *O*
Laatst gewijzigd door AppleMoose op za 28 jan 2017, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
En blandning av sött och salt.
- Suus
- Contacteer:
Mikos is duidelijk een complotdenker en ziet in iedereen een forumbeheerder terwijl hij zelf die functie wil hebben. Ben het helemaal eens met JWM, ook dat mag best stoppen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- isadora
Dank voor je enerverende verslag Ronaldussen.
Voor het betere lijnenspel kan ik je van harte Hainje aanbevelen, maar niet vandaag i.v.m. hoofdpijn.
Voor het betere lijnenspel kan ik je van harte Hainje aanbevelen, maar niet vandaag i.v.m. hoofdpijn.
- Hainje
Oké nu gaan we even heel rap kappen, ik begin dit als pesten te ervaren. Het mag voor zich spreken dat ik daar niet op zit te wachten. Ik was en ben nog steeds bereid om het verslag te plaatsen, maar dan moet dat gezaag wel ophouden. Uiteraard kunnen jullie doorgaan, als tegenprestatie kunnen enkelen van jullie een opmerking vanuit het beheer verwachten. Dus als jullie het niet als pesterijen bedoelen, dan bij deze het vriendelijke verzoek er geen woord meer over te reppen. Bvd. :)
- dylanwild94
- Donateur
Pas je op straks ga je nog de pendaalemmerzak in.
Ban-dum-tss.
Ban-dum-tss.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- Hainje
Dan had ik er wel een topic over geopend. ;)
-
Hoewel ik mij kan voorstellen dat het op een gegeven moment vervelend begint te worden wil ik je toch ook het advies meegeven dat je dan ook beter geen verslag kan aankondigen en als je dat wel doet het beste meteen duidelijk kan maken dat het even niet lukt momenteel.
- Hainje
Heb ik eerder vandaag nog aangegeven. ;)
Hainje schreef:Het verhaaltje komt echt wel, heb de laatste dagen alleen best veel last van koppijn. Dus niet echt in de mood om iets te schrijven.