Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Chrysa schreef:Same.
Vaak zit ik echter ook gewoon op Google maps te kijken naar allerlei plekken waar ik heen zou willen, maar niet kan.
Ik zit veel op mijn werk achter Google Maps (vaak streetview). Ik krijg dan zo'n zin om bijv. de Donau-delta of Zuid-Frankrijk te bezoeken. Maar helaas. Er blijft wat te dromen over...
Aan de andere kant: station Lage Zwaluwe moet me een keer lukken. Gewoon omdat het kan
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Zo, de Cursus Spoor is vijfdelig geworden en er is veel te veel tijd in gaan zitten. Misschien is er nog iemand anders die een leuk onderwerp heeft om zelf over te schrijven? Mijn ogen zijn nu vierkant van het scherm kijken :X
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Treinen zou best een uitdaging zijn inderdaad.
Maar dat trekt toch iets te veel een wissel.
We treinen in ieder geval wel in Sovjet-stijl, eerste klas met de nachttrein van Yerevan terug naar Tblisi (dat is al een reis van tien uur).
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Voor bepaalde gegevens bestaat de verplichting om die aan te leveren bij het CBS. Dat gaat dan bijvoorbeeld om gegevens die het ministerie van Sociale Zaken wil hebben. En dat komt dus op Suus' bord terecht ;)
Die ICD-treinen rijden tegenwoordig toch met twee locomotieven, omdat dit problemen met defecte treinen zou moeten inperken?
Ik heb het niet terug gezocht in het forum, maar ergens een hersencel meende zich dit nog te herinneren.
Toch heb ik het gevoel, dat er nog steeds veel defect materieel op de HSL is te vinden, ook vanavond weer:
Laatst gewijzigd door isadora op ma 30 jan 2017, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Zowel de Intercity Direct als de [serie=Intercity|2017|Den Haag Centraal - Eindhoven1100[/serie] rijdt inderdaad in sandwich-samenstelling. Maar dat betekent natuurlijk niet dat er geen problemen kunnen optreden... Sterker nog: ik heb de indruk dat er vrij veel problemen zijn bij de [serie=Intercity|2017|Den Haag Centraal - Eindhoven1100[/serie]...