De dag begon met een autorit van Rozenburg naar Zierikzee waar ik allereerst lijn 133 naar Middelburg op de foto kon zetten op busstation Sas voordat mijn bus naar Terneuzen kwam.

Op het Busstation WST kon dan de eerste grensoverschrijdende lijn op de foto. Namelijk lijn 6 naar Zelzate.

In Zelzate pikte ik Shesepankh90 op die met lijn 55 uit Gent is gekomen met de bus rechts op de foto. Hierna gingen we samen met de bus links naar Terneuzen.

In Terneuzen stond lijn 50 als Gent Express uit Middelburg klaar voor de foto.

Wij gingen echter met lijn 1 naar Oostburg waar een andere grensoverschrijdende lijn komt namelijk lijn 42 van Brugge naar Breskens.

Lijn 42 is ook de enige lijn die gecombineerd wordt gereden met een buitenlandse vervoerder. Waarbij in de bussen van De Lijn het OV-chipkaart systeem is ingebouwd en in de bussen van Connexxion het MOBIB systeem. Hier is 1 van de 2 bussen van De Lijn te zien in Sluis die het OV chipkaart systeem heeft.

Via Middelburg ging de reis naar Hulst waarna we met lijn 19 naar Breda gingen. Maar eerst een foto van Lijn 20 op het Busstation van Hulst waar door een Veldrijwedstrijd Lijn 19 er helaas niet kwam.

Met bovenstaande bus gingen we dus weer mee terug naar het stationsplein waarvandaan lijn 19 vertrok. Via Antwerpen ging het naar Breda waar ik op de halte deze foto heb kunnen maken.

In Breda ging Shesepankh90 met dezelfde bus terug naar Antwerpen en vanaf daar naar Gent. Ik ging met de trein naar Goes en vanaf daar met de laatste bus van de dag terug naar mijn auto in Zierikzee. In Goes had ik echter een overstap van een meer dan een halfuur waar ik deze foto heb kunnen maken.

Ik hoop dat mijn verslag de moeite waard was. En zo niet je hebt hem nu toch al helemaal gezien. :Y
*bus* Deze reis werd mede mogelijk gemaakt door een combikaartje *bus*