Dus wel geldig met een spoordeelwinkelkaartje *O*https://forum.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-valentijnsmodule-32184/index3.html#post206347 schreef: Update: Allereerst excuses voor alle verwarring rondom deze actie. Het is duidelijk gebleken dat de correspondentie over deze actie duidelijker had moeten zijn. Dit hebben wij ook doorgezet aan de Marketingafdeling, bedankt voor jullie kritische en grondige blik op onze actieproducten, hier kunnen we alleen maar van leren.
Belangrijk: Via onze Marketingafdeling hebben wij doorgekregen dat, ondanks dat dit anders gecommuniceerd is in dit topic voorheen, de Valentijnsactie 2-1 Toeslagkaart wèl te combineren is met acties van de Spoordeelwinkel, evenals met acties zoals de Blokker-, Albert Heijn- en Kruidvatdagkaarten. Er zijn hierin geen restricties opgelegd, zoals met vergelijkbare acties in het verleden wel is gedaan. Ik heb alle forumposts die niet overeenkwamen met dit bericht bijgewerkt. Excuses voor de verwarring.
Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
-
- Oud-beheerder OVNL
Valentijnsdag, en dan is de enige post die er op de deurmat ligt een bedelbrief van een goed doel en 2 enveloppen van de Belastingdienst...
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- Hainje
Ach, ik had de laatste factuur voor het Eigen Risico voor 2016 vandaag in de bus. Ik heb het ER voor dat jaar er weer doorheen. :D
Gelukkig heb ik het ER voor 2017 afgekocht, dat scheelt een flinke duit.
Gelukkig heb ik het ER voor 2017 afgekocht, dat scheelt een flinke duit.
- marvinkok
Hier (in lijn met reeds in andere topic genoemde valentijnsactie) een valentijnskaart van de directeur.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Hier waren het een krant en een pak folders in de brievenbus
Maarja, de gemeente is hier altijd al zo aardig om de aanslag gemeentelijke belastingen jaarlijks precies op m'n verjaardag te laten bezorgen. Dat soort cadeautjes hoef ik niet zo nodig hoor

Maarja, de gemeente is hier altijd al zo aardig om de aanslag gemeentelijke belastingen jaarlijks precies op m'n verjaardag te laten bezorgen. Dat soort cadeautjes hoef ik niet zo nodig hoor

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Hainje
Doet ze bij mij ook altijd. :( Gelukkig is mijn inkomen te laag om te betalen, dus ze schelden het kwijt. *O*Daniel schreef:Hier waren het een krant en een pak folders in de brievenbus![]()
Tenzij ik weer ga werken, dan moet ik ineens wel belasting gaan betalen. -o-
*bvtje op de Malediven opzetten doet.*
- Suus
- Contacteer:
Ik moet zeggen dat het dit jaar wel verdacht rustig is met de facturen. Ik hoop dat ze stiekem mijn huisje overslaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- isadora
Kreeg van het UWV 289 netto terug.
Ga ik lekker verbrassen in mei in de Kaukasus. :Y
Ga ik lekker verbrassen in mei in de Kaukasus. :Y
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ow ik wordt juist vaak wat extra uitgemolken met een extra OZB-stijging om de tekorten van de gemeente aan te zuiveren enzo. Hoewel, de aanslag was dit jaar ietsjes lager dan vorig jaar ondanks een hogere WOZ-waarde.Hainje schreef:Doet ze bij mij ook altijd. :( Gelukkig is mijn inkomen te laag om te betalen, dus ze schelden het kwijt. *O*
Schapekop in de Keistad
- Vinny
Ik heb een Valentijnskaart via de What's app mogen ontvangen. We gaan met onze tijd mee zullen we maar zeggen. Gebaar is natuurlijk wel lief. :YWubbo schreef:Valentijnsdag, en dan is de enige post die er op de deurmat ligt een bedelbrief van een goed doel en 2 enveloppen van de Belastingdienst...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
-
Ik hou het wel bij de 1ste-klaskaartjes van NS-Extra. <3
-
- Contacteer:
Ik heb geen valentijnspost gekregen. Mijn valentijn is gewoon naar mij toe gekomen :-)
- Z2N
- Donateur
Het is niet vaak dat ik het kan zeggen,maar de complete Nederlandse OV-sector kan iets leren van de klantenservice van het OV in Schotland: ik ben momenteel verwikkeld in een zoektocht naar de bustijden voor het noordelijkste deel van Schotland, en waar je in Nederland doorgestuurd wordt naar het altijd betrouwbare 9292 (kuch), krijg ik nu binnen 24 uur antwoord op de vragen die ik heb, persoonlijk per mail. Nog even en ik ga als ik daar ben nog een pak stroopwafels bezorgen als dank... :D
-
Als het echt zo goed zou zijn daar zouden die mails niet eens nodig zijn. (A)
- Zugführer
- OVNL-beheerder
Ik vlieg (sorry) morgenochtend naar Schotland, dus als ik stroopwafels mee moet nemen moet je snel zijn 

- Z2N
- Donateur
Gegeven de afgelegenheid van mijn bestemming is het nog best goed geregeld, de plek waar ik naartoe ga ligt dichter bij Noorwegen dan bij een plaats met meer inwoners dan Vroomshoop.Chrysa schreef:Als het echt zo goed zou zijn daar zouden die mails niet eens nodig zijn. (A)
-
KETTER!Zugführer schreef:Ik vlieg

- Zugführer
- OVNL-beheerder
Tweede keer in mijn leven (normaal ga ik met de trein
) en beide keren was het niet mijn eigen beslissing, maar die van de groep waar ik mee onderweg was (A)

-
Andere vrienden zoeken dan?
Overigens ga ik dit jaar het aantal vliegbewegingen in min leven ook minimaal verdubbelen

Overigens ga ik dit jaar het aantal vliegbewegingen in min leven ook minimaal verdubbelen

- Hainje
Ik weet al wie er dit jaar met Pasen aan het kruis genageld wordt.
*O*

-
- Oud-beheerder OVNL
Ik krijg hier hele rare beelden bij. Zal wel aan mij liggen ;-).
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- trolly
Nou, vertel maar. Ik hang aan je lippen (A)
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- isadora
Heb je ook van de geraspte appel gesnoept? :XHainje schreef:Ik weet al wie er dit jaar met Pasen aan het kruis genageld wordt.*O*
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- ODRAIL
Vandaag nog niet. De geraspte appel ligt bruin te wonden
.
- isadora
PS: Ben wel kleurenblind :D