Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Gemiddeld gaat er hier op een dag toch ook wel minimaal een half brood doorheen, geen idee hoeveel boterhammen dat precies zijn
En vaak haal ik daarnaast nog wel iets te snacken ergens onderweg.
Vandaag had ik als ontbijt 3 spek/kaas pannenkoeken, en het halfje Maisbrood dat ik mee had is ook op ondertussen. Maar ik ben volgens mij dan ook 4 keer Chrysa
Als diner staat er zometeen Kip-kerrie op me te wachten :pos:
Suus schreef:Iemand hier die wel eens de balletjes in saus uit zak van Unox heeft gegeten? Ik zag ze gisteren in de supermarkt liggen en was gefascineerd door hun bestaan, maar ben een beetje huiverig :X
Ik heb deze wel eens op:
Ik vond één keer wel voldoende eerlijk gezegd. Al kan het er ook mee te maken hebben dat ik vleesvervangers van Vivera of GoodBite lekkerder vind dan die van De Vegetarische Slager. Dus geheel neutraal ben ik niet en wellicht had ik de gewone vleesballetjes wel goed te eten gevonden.
Vandaag werd het hier skrei met een knapperig laagje uit de oven met daarbij geroosterde trostomaatjes (gewoon bij de vis in de oven) en wat gebakken prei en bistro minikrieltjes.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Bij de Dirk kan je zelf de dikte van de snedes nog aanpassen voordat je het gaat snijden, al het "verse" brood ligt daar namelijk ongesneden in het schap. Tenminste, in het filiaal bij mij in de straat dan, want ik hoor verder van iedereen dat Dirk geen "vers" brood heeft :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
"Romige Vergeten Groentesoep met Pastinaak & Cantharel", dat stond er op de verpakking van dit door Unilever geproduceerde goedje.
Dat aangelengd met een half glas water, en aangevuld met een paar tenen knoflook, wat verse gember/gele paprika/prei, en ik noem het heel toepasselijk "tornadosoep", voor de gelegenheid.
Samen met een guacamole levert (hopelijk) een smakelijk avondeten op.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Je hebt gelijk, dus daarom vul ik die zelf dan ook maar aan.
Het ging echter aan het eind toch nog mis, hoe stom kon ik zijn.
Gooide er namelijk nog een handvol gebakken spekjes door, en die veranderden in het soepje tot enge glibberige frutsels.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Vergeten groentesoep klinkt vies. Dat klinkt alsof iemand groentesoep heeft gemaakt en er na een half jaar achter komt dat ie die nog had. Volgens mij is ie dan niet goed meer.
isadora schreef:Maar wat voor pizza's, ja rond natuurlijk, maar je begrijpt me wel.
Timon91-pizza's zijn bijvoorbeeld saai, alleen maar verschil in saus. :D
De eerste was Bolognese, de twee ronde werd een salamipizza opgedeeld en de derde ronde was een mozzarellapizza.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022