Mag ik even kwijt
- Suus
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
Ik moet zeggen (al zal ik het even afkloppen), dat ik eigenlijk amper/geen vertragingen onderweg meemaak met de [serie=Intercity direct|2017|Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal - Breda900[/serie] en [serie=Intercity direct|2017|Amsterdam Centraal - Schiphol Airport - Rotterdam Centraal1000[/serie], maar dat grote aantallen in- en uitstappende reizigers in Schiphol en Rotterdam de trein het leven zuur maken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Meltrain
- Donateur
Ik heb vandaag al voor de derde dag op rij de overstap van de 5018 op de 2827 gehaald. :o
Dit moet ik dus ook maar even afkloppen.
Dit moet ik dus ook maar even afkloppen.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- ODRAIL
Dit komt zeker omdat het rustiger is i.v.m. de voorjaarsvakantie
?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Zover ik achter de schermen meelees gaan de mailtjes naar de sollicitanten er deze week uit (laatste gesprekken waren afgelopen weekend). En ja, er zaten geschikte kandidaten bij. En nee, ik ga niet vertellen wie: dat is aan de forumbeheerders.Chrysa schreef:Iedere keer dat iemand over een nieuwe beheerder begint wordt de benoeming hiervan met een maand uitgesteld.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Nou, het zijn Meltrain en Mikos. Spannend hoor.
- Suus
- Contacteer:
Ik kreeg zojuist een beetje een vreemde enquete van Thalys toegestuurd. Het lijkt er op dat er twee soorten 1e klas gaan komen, een zonder service en een mét service (zoals nu voor de gehele 1e klas het geval is).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Doet me denken aan Spanje. Daar bestaat in de daluren de formule "Turista Plus", hetgeen neerkomt op een eerste klas stoel met tweede klas service.
- Meltrain
- Donateur
Voor wie benieuwd is naar de achtergronden van de namen van de Londense metrolijnen, is dit een interessante site :D :
http://www.citymetric.com/transport/how ... lines-2832
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Wat heeft dit met de [serie=Intercity|2017|Den Haag Centraal - Eindhoven1100[/serie] te maken? Daar ging de vraag immers over...Hainje schreef:Dat dat ding elke keer als ik van de [serie=Intercity direct|2017|Amsterdam Centraal - Rotterdam Centraal - Breda900[/serie] gebruik maak te laat aankomt in Breda. Waardoor ik mijn overstap mis op de [serie=Sprinter|2017|Dordrecht - Tilburg - 's-Hertogenbosch6600[/serie]. Je vroeg naar de knip, ik heb nergens gezegd dat die knip mijn probleem is.JWM schreef:Afgezien van de knip, wat is het probleem precies?
-
Zo, morgen maar weer eens half Europa door per trein *O*
Om een uurtje of zeven weg uit Utrecht, om dan ruim 14 uur later op Budapest-Keleti uit te stappen *O* *O*
Om een uurtje of zeven weg uit Utrecht, om dan ruim 14 uur later op Budapest-Keleti uit te stappen *O* *O*
- Zugführer
- OVNL-beheerder
Dat moet ik binnenkort ook maar weer eens gaan doen, viel spaß :D
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Wat kost al dat ge-heen-en-weer allemaal wel niet, of kruip je in het bagagerek?
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Like.Meltrain schreef:Voor wie benieuwd is naar de achtergronden van de namen van de Londense metrolijnen, is dit een interessante site :D :
-
Ik heb de vorige keer zo'n Mikos op z'n muil getimmerd en z'n defect stickers gejat, nu plak ik gewoon zo'n sticker op de Wc en ga er dan in zitten :YArdan schreef:Wat kost al dat ge-heen-en-weer allemaal wel niet, of kruip je in het bagagerek?
- Hainje
Oh dat is wel een idee. 
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
-
Protip: neem een op maat gezaagde balk mee die je voor de deur kan zetten, dan kan Mikos hem niet open makenHainje schreef:Oh dat is wel een idee.

- dylanwild94
- Donateur
Gelukkig geen mikos als beheerder. *O*
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
-
Ardan en Zugfuhrer, gefeliciteerd!
Ik had het niet verwacht, eerder Aragule, Aking, Hainje of iemand anders van de dagelijkse forummeubels. Maar nu is de verassing wel leuker.
Ik had het niet verwacht, eerder Aragule, Aking, Hainje of iemand anders van de dagelijkse forummeubels. Maar nu is de verassing wel leuker.
Bij twijfel: gebruik beton.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Wij zijn anders ook dagelijkse forummeubels hoor, we zijn alleen niet zo spammerig als hunnie :) Dank je wel voor de felicitatie!
Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
Er blijft verschil tussen het schilderijtje aan de wand en die gigantische tafel die enorm in de weg staat :Y

-
- Oud-beheerder OVNL
Hoe zie je jezelf dan? :)
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
"Aragule". Áls ik al aspiraties voor beheerder had gehad én het geworden was, had ik als eerste daad iedereen die mijn naam na bijna 7 jaar nog niet correct kan kopiëren schrijven een permaban gegeven.
Ardan en Zugführer gefeliciteerd! :)
Ardan en Zugführer gefeliciteerd! :)
- Hainje
Ardan en Zugfuhrer zeggen voornamelijk zinnige dingen, ik vooral onzin.MdJ schreef:Ardan en Zugfuhrer, gefeliciteerd!

Heren, gefeliciflapstaart enz. *O*
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
-
De betonnen vloerconstructieWubbo schreef:Hoe zie je jezelf dan? :)

Blijf er bij: succes!