Ja, herinner je het Kunduz-akkoord nog :)Aking schreef:En de rest doet dat wel? :')
Een tas vol politiek!
- Suus
- Contacteer:
Re: Een tas vol politiek!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Vinny
Uit het speld-kieskompas kwam de "Partij tegen de Burger". Volgens de stemmentracker kom ik uit op het CDA
Nou het zal wel. Ik zal mijn eigen koers wel volgen ;)

Nou het zal wel. Ik zal mijn eigen koers wel volgen ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
-
Geert Wilders wil alleen leuke dingen doen.
Rutte heeft liever een optimist dan een pessimist.
De PvdA vond het maar goed om Diederik Samsom eruit te trappen.
Buma vindt dat we naast de schoolbank moeten staan en het Wilhelmus moeten zingen.
Pechtold wil er voor zorgen dat iedereen mag sterven wanneer hij/zij wil.
Sylvana Simons wil dat we respect voor iedereen hebben behalve voor Powned (en andere gasten)
Dit zijn dus partijen waar ik zeker niet op stem. Waarschijnlijk ga ik voor de Partij van de Dieren. Gestemd, maar een partij die waarschijnlijk nooit in een kabinet gaat zitten.
Rutte heeft liever een optimist dan een pessimist.
De PvdA vond het maar goed om Diederik Samsom eruit te trappen.
Buma vindt dat we naast de schoolbank moeten staan en het Wilhelmus moeten zingen.
Pechtold wil er voor zorgen dat iedereen mag sterven wanneer hij/zij wil.
Sylvana Simons wil dat we respect voor iedereen hebben behalve voor Powned (en andere gasten)
Dit zijn dus partijen waar ik zeker niet op stem. Waarschijnlijk ga ik voor de Partij van de Dieren. Gestemd, maar een partij die waarschijnlijk nooit in een kabinet gaat zitten.
-
Ik ga GroenLinks stemmen, vooral om een statement te maken tegen onze grote Nep-Geert Sybrand Buma. Daarnaast wil Klaver lager collegegeld voor studenten, lagere belastingen vor lagere inkomens, meer sociale huurwoningen en vrijheid boven (schijn)veiligheid. Allemaal punten die mij aanspreken.
-
-
En waar gaat ie dat van betalen?Erno-BE schreef:Daarnaast wil Klaver lager collegegeld voor studenten, lagere belastingen vor lagere inkomens, meer sociale huurwoningen
-
Hij wou de hogere inkomens en autoverkeer meer belasten en belastingontwijking hard aanpakken.
-
-
Een complete roofbouw op werkend Nederland als je het mij vraagt. Solidariteit voor de één gaat bovenmatig ten koste van de ander.
Nee, mijn kop thee is GL niet.
Nee, mijn kop thee is GL niet.
- Meltrain
- Donateur
Dat heet nivellering. :Y En zoals we weten, is dat een feestje. *O*
Vijf partijen mochten gisteren 2 à 3 pagina's vullen van een speciale katern van De Telegraaf.
In het stuk van de VVD was er ook een artikel waarin fel van leer werd getrokken tegen de kilometerheffing omdat dat schadelijk is voor de werkenden die van een auto afhankelijk zijn.
Tja, denk ik dan, als je meer geld investeert in het OV, zullen er veel minder mensen afhankelijk zijn van de auto. :o
Vijf partijen mochten gisteren 2 à 3 pagina's vullen van een speciale katern van De Telegraaf.
In het stuk van de VVD was er ook een artikel waarin fel van leer werd getrokken tegen de kilometerheffing omdat dat schadelijk is voor de werkenden die van een auto afhankelijk zijn.
Tja, denk ik dan, als je meer geld investeert in het OV, zullen er veel minder mensen afhankelijk zijn van de auto. :o
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Dit zijn nou precies punten die mij aanspreken, maar ik mag nog niet stemmen (in mei word ik 16), al had ik dan zeker op GroenLinks gestemd. De hogere belastingen voor auto zijn vooral bedoeld om het gebruik van de auto terug te dringen en vaker de redelijk geregelde vervoersservice te pakken, genaamd OV... :YErno-BE schreef:Ik ga GroenLinks stemmen, vooral om een statement te maken tegen onze grote Nep-Geert Sybrand Buma. Daarnaast wil Klaver lager collegegeld voor studenten, lagere belastingen vor lagere inkomens, meer sociale huurwoningen en vrijheid boven (schijn)veiligheid. Allemaal punten die mij aanspreken.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
In bepaalde kringen heet dat een feestje te zijn. Daar denk ik anders over :) Al is een partij als de VVD niet per se vriendelijk vanuit het standpunt van werknemersMeltrain schreef:Dat heet nivellering. :Y En zoals we weten, is dat een feestje. *O*

Nee, ik heb weinig met Jesse Klaver en zijn partij. Met het linkse kan ik wel leven, maar het groene aspect overdrijft men alsof er catastrofale dingen staan te gebeuren met het milieu als je ergens anders op stemt :Y :Y
- AppleMoose
Het OV is eigenlijk alleen in steden/stedelijke gebieden goed geregeld. Woon je daar buiten dan zijn de mogelijkheden toch wel vrij beperkt en de reistijden lang. Als ik kijk naar mijn eigen situatie, ik zou best met het OV willen maar dan ben ik 1 tot anderhalf uur onderweg met meerdere overstappen.(Laat ik even buiten beschouwing dat ik de vroegste dienst en de laatste dienst niet kan werken omdat ik anders te laat aankom of niet meer thuis) Met de auto ben ik hooguit een half uur onderweg. Dan heb ik het over tijden buiten de spits. Ik werk in wisselende diensten en reis daardoor vrijwel nooit tijdens de spits. In de spits ligt de reële reistijd (ook voor het ov) nog een stuk hoger vanwege files onderweg.
En blandning av sött och salt.
-
Je stempas bedoel je. ;) Die had je op woensdag 1 maart binnen moeten hebben. Even je gemeente porren voor een nieuwe: t/m vrijdag 10 maart kun je dit schriftelijk doen en t/m 14 maart 12:00 bij de balie van je gemeente.Aking schreef:Overigens heb ik mijn stembrief nog steeds niet binnenIk weet dus niet of ik deze keer kan helpen om het land nog verder naar de tyfus te helpen
Overigens is GeenStijl TV langs geweest bij de lijsttrekker van de Vrije Democratische Partij. Die werd in 1990 veroordeeld wegens doodslag van zijn schoonzus (61 meessteken). Even wat anders dan een brievenbusplassende PVV'er...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... etels.html
Beul van de blindegeleidelijn
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
In het buitenland heb je stembrieven en andere data.
-
-
Nou, hij lag in de bus hoor *O*
En ik heb tot morgen 12:00 de tijd om hem af te geven op de ambassade, lekker op tijd wel :')
En ik heb tot morgen 12:00 de tijd om hem af te geven op de ambassade, lekker op tijd wel :')
-
En het is nog een flink pakket waar ze je mee opzadelen...

Je burgerplicht vervullen valt niet mee tegenwoordig :o
Maar ik heb mijn burgerplicht vervuld en kan dus weer 4 jaar kankeren op NEEderlandje :Y *O*
Je burgerplicht vervullen valt niet mee tegenwoordig :o
Maar ik heb mijn burgerplicht vervuld en kan dus weer 4 jaar kankeren op NEEderlandje :Y *O*
-
De relatie tussen plicht vervullen en kankeren ontgaat mij... 

-
Als je niet hebt gestemd, heb je je kans om er "iets aan te doen" niet gebruikt, dus moet je ook nie jankuh *O*
- trolly
:Y
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
-
Wat weet de Ret precies?
Maar mijn stembiljet ligt bij de ambassade, dus mission accomplished :Y
Maar mijn stembiljet ligt bij de ambassade, dus mission accomplished :Y
-
Theo Hiddema (FVD) of Don Ceder.(CU)
Verder heb ik een hekel aan zijn Justin Trudeau image dat ie probeert te creëren.
Ik denk juist dat het beleid van GroenLinks ontwrichtend werkt. Vervuilende bedrijven zoals de Rotterdamse haven mogen weg van Klaver (uit t Vice interview) en een oplossing voor de mogelijk lagere belastinginkomsten als zijn maatregelen werken hebben ze niet (interview ergens met Prof. Barbera Baarsma)waldo79 schreef: Nee, ik heb weinig met Jesse Klaver en zijn partij. Met het linkse kan ik wel leven, maar het groene aspect overdrijft men alsof er catastrofale dingen staan te gebeuren met het milieu als je ergens anders op stemt :Y :Y
Verder heb ik een hekel aan zijn Justin Trudeau image dat ie probeert te creëren.
- Hainje
Vice :')
En wie er ook aan de macht komt, de olieindustrie op de Maasvlakte zoals wij deze nu kennen is over 40 jaar echt wel verdwenen. Er zijn te veel ontwikkelingen op het vlak van duurzaamheid, dat wij dit als NL tegen kunnen houden.
En wie er ook aan de macht komt, de olieindustrie op de Maasvlakte zoals wij deze nu kennen is over 40 jaar echt wel verdwenen. Er zijn te veel ontwikkelingen op het vlak van duurzaamheid, dat wij dit als NL tegen kunnen houden.
- isadora
"Niet" waarschijnlijk. 
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Hainje
Ik kan even niet goed volgen wat je daar nu precies mee wilt zeggen.