Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Met de nummerloze buslijn van Zwolle naar Enschede? :D
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Chips, tram gemist. Geen zin om 19 minuten op de volgende te wachten, ik ontvoer Chrysa wel een andere keer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Ach, als je wel was gekomen had je maar 9 uur hoeven wachten op station Lage Zwaluwe! *O*

Ik was wel in Delfshaven vanmiddag, maar heb je nergens gezien. :p
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Je kan op Lage Zwaluwe 24 uur per dag een fiets huren :Y

En logisch, ik was vanmiddag eerst in de Stadsdriehoek en daarna in Overschie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Suus schreef:Je kan op Lage Zwaluwe 24 uur per dag een fiets huren :Y
He? Heb die dingen nog nooit gezien. Hoe werkt dat dan? :shock:
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Je registreert je kaart voor de OV-Fiets, gaat naar het kluisje met de OV-Fiets apparatuur erop en met je chipkaart huur je een fiets. De huur wordt aan het eind van de maand gefactureerd.
cassie127

Bericht door cassie127 »

Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Suus schreef:Je registreert je kaart voor de OV-Fiets, gaat naar het kluisje met de OV-Fiets apparatuur erop en met je chipkaart huur je een fiets. De huur wordt aan het eind van de maand gefactureerd.
Die dingen zijn me nog nooit opgevallen. :shock:
Maar oke, als jij zin hebt om 10km door de polder te fietsen 's nachts, ga je gang. Erg veilig is het alleen niet. :X
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik heb vroeger ook van Borft via Tempel naar Boskoop gefietst midden in de nacht, ik overleef het wel.
MarkNL

Bericht door MarkNL »

Chrysa schreef:Maar oke, als jij zin hebt om 10km door de polder te fietsen 's nachts, ga je gang. Erg veilig is het alleen niet. :X
Trollen? Boze blanke mannen? Inheemse Lage Zwaluwse wolven? Reuzenbrilkikkers?
PatrickM

Bericht door PatrickM »

Ik heb nog wel een keer om iets van 23:30 van de bushalte op het volgende dorp naar huis moeten lopen. Was geen pretje...
Suus schreef:en daarna in Overschie.
Wat is er eigenlijk zo boeiend aan Overschie om het met een bezoek te vereren? Kan zo snel weinig verzinnen, kom er alleen voor familiebezoek.
Laatst gewijzigd door PatrickM op do 09 mar 2017, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

MarkNL schreef:
Chrysa schreef:Maar oke, als jij zin hebt om 10km door de polder te fietsen 's nachts, ga je gang. Erg veilig is het alleen niet. :X
Trollen? Boze blanke mannen? Inheemse Lage Zwaluwse wolven? Reuzenbrilkikkers?
Het heet niet voor niks Lage Zwaluwe he. 's Nachts zijn alle wegen bezaaid met laagvliegers die liever jou van je fiets rijden dan afremmen.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:Ik heb vroeger ook van Borft via Tempel naar Boskoop gefietst midden in de nacht, ik overleef het wel.
Voor de duidelijkheid Borft staat beter bekend als Bodegraven :wink: .
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

henk1234 schreef:Wat is er eigenlijk zo boeiend aan Overschie om het met een bezoek te vereren? Kan zo snel weinig verzinnen, kom er alleen voor familiebezoek.
Een ijzerhandel die een specifiek soort huissleutel kan leveren. :Y
cassie127

Bericht door cassie127 »

:lol:
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
PatrickM

Bericht door PatrickM »

:shock: m'n oma klaagt er altijd over dat dat soort winkels in Overschie allemaal verdwijnen... Ze had het er laatst weer over dat de Blokker ook weer verdwijnt en dat ze nu voortaan helemaal vanuit Overschie-Zuidwest naar het Mathenesserplein moet... Maar dat ijzerhandeltje bij de rotonde zit er inderdaad nog wel.
PatrickM

Bericht door PatrickM »

Leuk dat verkopen op bol.com: klant geeft me adres van een supermarkt op, ik stuur het netjes op en die zending wordt geweigerd... Bijkt dat het opgegeven adres een Bpost punt is, terwijl ik het opstuurde met DPD (enige optie voor België). Dus ik die bestelling retour aanmelden, mailtje naar de klant, wordt 'ie soort van boos omdat ik 'm retour aanmeld... Nu is DPD in dat soort gevallen best bereid om het bezorgadres aan te passen, dus na 7 belletjes en 3 mailtjes is het nu hopelijk opgelost.
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

In Overschie zit wel nog een Hema, die wil ik in noord ook wel. Ik kwam er een tijdje voor logopedie maar verder nooit.
diederickx

Bericht door diederickx »

Logopedie bij de Hema? :shock:
trolly

Bericht door trolly »

MarkNL schreef:Trollen? Boze blanke mannen? Inheemse Lage Zwaluwse wolven? Reuzenbrilkikkers?
Riep daar iemand?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Chrysa

Bericht door Chrysa »

diederickx schreef:Logopedie bij de Hema? :shock:
Zo'n rookworst door je stembanden duwen doet wonderen!
Aking

Bericht door Aking »

trolly schreef:
Aking schreef:Daarop is helaas geen direct antwoord mogelijk als je niet tevreden bent met mijn vorige antwoord..
Nou ben ik ook niet de beroerdste, dus doe dan maar een indirect antwoord. :Y
Om dan je oorspronkelijke vraag er nog maar even bij te halen:
trolly schreef:Waar werkt Aking tegenwoordig?
Om hierop een gedegen antwoord te kunnen geven moet natuurlijk eerst duidelijk zijn wat je verstaat onder werken. Als je moeder (of je vader, of je zus(je) de was doet, is ze dan aan het werk? En waarom wel/niet. En als dat niet het geval is, is de dame in stomerij dan wel aan het werk als ze de was doet? en waarom wel/niet.
Ben je alleen aan het werk als je iets doet voor je baas en hij je daarvoor betaalt, en wat dan als je meerdere werkgevers hebt? Of hoe zit het als je eigen baas bent bijvoorbeeld? Als je studeert en je werkt aan je studieopdracht, werk je dan aan je studieopdracht en ben je dan aan het werk? Of ben je dan uiteraard niet aan het werk omdat je aan je studieopdracht werkt? En hoe zit het bijvoorbeeld als je online werkt? Waar werk je dan? En hoe zit het als je bijvoorbeeld zaken verkoopt via Marktplaats: Werk je dan thuis, werk je dan op de servers van Marktplaats, werk je dan op het pastkantoor cq bij de sigarenboer, of werk je bij je koper thuis...

En stel je werkt voor een baas, voor een hongerloontje, ben je dan aan het werk, of is er eigenlijk sprake van moderne slavernij/uitbuiting? En wat nou als je huurmoordenaar of drugsdealer bent, is dat werk? En wat omvat je werk dan allemaal? Oftewel waar werk je dan?

Kortom, Ik vrees dat ik een duidelijkere definitie nodig heb voordat ik je vraag verder inhoudelijk kan behandelen :Y
JWM

Bericht door JWM »

ArrivaBas schreef:Ik zal straks wel even een kaartje van de exacte looproute maken en posten... :Y
Je laat Ronaldussen zo wel lang in spanning...
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

En ik heb ook nog steeds geen antwoord op de vraag of hij de golven van de Maas de groetjes heeft gedaan van mij :N
En blandning av sött och salt.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

henk1234 schreef::shock: m'n oma klaagt er altijd over dat dat soort winkels in Overschie allemaal verdwijnen... Ze had het er laatst weer over dat de Blokker ook weer verdwijnt en dat ze nu voortaan helemaal vanuit Overschie-Zuidwest naar het Mathenesserplein moet... Maar dat ijzerhandeltje bij de rotonde zit er inderdaad nog wel.
Blokker bestaat over vijf jaar überhaupt niet meer. Hopeloze winkel. Hema gaat het wel redden, die zijn net op tijd gaan vernieuwen.
Plaats reactie