De Jacht!
-
- Donateur
- Contacteer:
Re: De Jacht!
Vanuit Nijmegen Dukenburg neem ik de SPR van 08:53 naar 's-Hertogenbosch, alwaar mijn reis voor vandaag alweer eindigt.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
Ik neem de Sprinter van Den Haag HS naar Schiedam Centrum (V 15:14 A 15:31), metro C van Schiedam Centrum naar Spijkenisse, Centrum (V 15:34 A 15:51) en tenslotte buslijn 111 naar Hellevoetsluis, Kickersbloem (V 15:53 A 16:09).
-
- Donateur
Ik vertrek vanaf station Nijmegen en pak de trein naar Arnhem Centraal.
- dylanwild94
- Donateur
episode 4 dag 2
Ik ga met de bus.
Hint van de dag: retterketet en toen was ik weer weg.
Ik ga met de bus.
Hint van de dag: retterketet en toen was ik weer weg.
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Vanuit Middelburg naar Vlissingen (V 13:30, A 13:39) en daar stap ik over op de veerboot naar Breskens (V 13:48, A 14:11), waar ik nogmaals overstap op lijn 42 naar Schoondijke, Rotonde (V 14:17, A 14:27)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
- Contacteer:
Ik vertrek om 22:39 met de Intercity van Utrecht naar Den Bosch om daar over te stappen op de Intercity naar Tilburg waar ik om 23:27 aankom
- dylanwild94
- Donateur
Ga het niet leuk vinden om morgen mijn locatie bekend te maken. Zitten mensen vrij dichtbij nu.
-
Ik ga van de halte Claudius Prinsenlaan naar de Halewijnlaan in Antwerpen, een rit van exact een uur.
-
- Donateur
- Contacteer:
Afgaande dat het niet meer gaat lukken om Dylan te vinden, ga ik alvast richting het midden van het land als startpunt voor de volgende ronde:
's-Hertogenbosch -> Bus 165 V. 09:04
Kerkdriel Kloosterstraat A. 09:31
Kerkdriel Kloosterstraat V. 09:44
Zaltbommel Station A. 09:59
's-Hertogenbosch -> Bus 165 V. 09:04
Kerkdriel Kloosterstraat A. 09:31
Kerkdriel Kloosterstraat V. 09:44
Zaltbommel Station A. 09:59
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
- dylanwild94
- Donateur
Episode 4 dag 3.
Geheel volgens de regels moet ik mijn locatie bekend maken. Ik ben nu op oude tonge busstation waar ik met de bus verder ga.
Hint van de dag: niet over maar door.......
Geheel volgens de regels moet ik mijn locatie bekend maken. Ik ben nu op oude tonge busstation waar ik met de bus verder ga.
Hint van de dag: niet over maar door.......
-
Ik ga van Sleeuwijk Tol naar Etten-Leur. V: 9:26, A:10:22. Ik vermoed zelf dat hij in Bergen op Zoom zit, dat is iets minder dan een uur van Oude-Tonge. Hij zou ook in Goes kunnen zitten, dat is ook +- een uur.
-
Wat Olof zegt klopt inderdaad, zo had ik het wel bedoeld en zo is het tot nu toe ook gebeurd. Volgens mij stond het zo ook in de originele regels, maar blijkbaar is dat met het veranderen van de regels weggegaan? Ik heb het net in ieder geval aangepast.olof schreef:Volgens mij moet je niet aangeven van welke (bus)halte je vertrekt, maar naar welke (bus)halte je vandaag reist. Ik geef toe, het staat niet duidelijk in de spelregels. Maar zo hebben we het tot nu toe wel gedaan.
-
- Contacteer:
Ik vertrek om 10:58 vanaf Tilburg met de Intercity naar Roosendaal om daar over te stappen op de intercity naar Bergen op Zoom waar ik om 11:44 aankom.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik ga van Schoondijke, Rotonde met lijn 1 naar Terneuzen Busstation WST (V 11:28 A 11:59) en vanaf daar met lijn 20 naar 's-Heerenhoek Tolplein (V 12:01, A 12:15)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- dylanwild94
- Donateur
Gefeliciteerd je hebt me. -o-Michael schreef:Ik vertrek om 10:58 vanaf Tilburg met de Intercity naar Roosendaal om daar over te stappen op de intercity naar Bergen op Zoom waar ik om 11:44 aankom.
-
Ik neem buslijn 111 naar Spijkenisse, Centrum (V 8:31 A 8:50)
Dan Metro C naar Schiedam, Centrum (V 8:52 V 9:09)
Dan de Intercity naar Den Haag, HS (V 9:17 A 9:31)
Zo, ik ben weer terug op een mooie centrale positie voor de volgende ronde!
Dan Metro C naar Schiedam, Centrum (V 8:52 V 9:09)
Dan de Intercity naar Den Haag, HS (V 9:17 A 9:31)
Zo, ik ben weer terug op een mooie centrale positie voor de volgende ronde!
-
Het valt mij op dat de crimineel nog té snel gevangen wordt. Het is nog niemand gelukt om te overleven tot na de eerste onthulling. Ik merk vooral dat deelnemers in één uur tijd en met onbeperkte overstappen, binnen no-time heel Nederland door kunnen kruisen. Daarom denk ik dat we de regels toch nog een beetje moeten bijstellen. Ik wil voorstellen om één of twee van de onderstaande regels toe te voegen.
Reistijd:
1. Zowel jager als crimineel mogen nog maar 30 minuten reizen per dag.
2. Jager mag nog maar 50 minuten reizen per dag, crimineel mag wel 60 minuten reizen per dag.
Overstappen:
3. Zowel jager als crimineel mogen niet meer overstappen.
4. Alleen jager mag niet meer overstappen, de crimineel mag maximaal 1x overstappen.
5. Regel 1 en/of 3, maar de jager mag 1x per spel een 'boost' inzetten en daarmee één keer extra overstappen of één keer 60 minuten reizen om de jagers te ontvluchten. Hij moet wel bekend maken dat hij de boost heeft ingezet.
Regel 1 en/of 3 zijn redelijk eerlijk en geven maar een klein voordeel aan de crimineel: vooral aan het begin van het spel, omdat het langer duurt voordat de jagers in de buurt zijn van de crimineel. Zowel crimineel als jager moeten nadenken over strategische locaties om naar toe te reizen.
Regel 2 en/of 4 zijn minder eerlijk voor de jagers en zorgen ervoor dat de jagers meer als één team moeten spelen en samenwerken om de crimineel te vangen.
Regel 5 is een soort tussen-variant, het kan er voor zorgen dat de crimineel 1x tijdens het spel de jagers kan ontvluchten, maar het maakt de spelregels wel een stukje ingewikkelder.
Daarnaast wil ik voorstellen om, n.a.v. de feedback van olof, de regels over het spotten van de crimineel bij intercity/snelbus vs sprinter/bus te schrappen, die regels zijn ingewikkeld en de situatie komt toch bijna niet voor. Het geeft een klein voordeel voor de crimineel: die met een intercity de jagers voorbij kan reizen, of die zich nu kan 'verstoppen' op sprinter-stations.
Wat vinden jullie ervan?
Reistijd:
1. Zowel jager als crimineel mogen nog maar 30 minuten reizen per dag.
2. Jager mag nog maar 50 minuten reizen per dag, crimineel mag wel 60 minuten reizen per dag.
Overstappen:
3. Zowel jager als crimineel mogen niet meer overstappen.
4. Alleen jager mag niet meer overstappen, de crimineel mag maximaal 1x overstappen.
5. Regel 1 en/of 3, maar de jager mag 1x per spel een 'boost' inzetten en daarmee één keer extra overstappen of één keer 60 minuten reizen om de jagers te ontvluchten. Hij moet wel bekend maken dat hij de boost heeft ingezet.
Regel 1 en/of 3 zijn redelijk eerlijk en geven maar een klein voordeel aan de crimineel: vooral aan het begin van het spel, omdat het langer duurt voordat de jagers in de buurt zijn van de crimineel. Zowel crimineel als jager moeten nadenken over strategische locaties om naar toe te reizen.
Regel 2 en/of 4 zijn minder eerlijk voor de jagers en zorgen ervoor dat de jagers meer als één team moeten spelen en samenwerken om de crimineel te vangen.
Regel 5 is een soort tussen-variant, het kan er voor zorgen dat de crimineel 1x tijdens het spel de jagers kan ontvluchten, maar het maakt de spelregels wel een stukje ingewikkelder.
Daarnaast wil ik voorstellen om, n.a.v. de feedback van olof, de regels over het spotten van de crimineel bij intercity/snelbus vs sprinter/bus te schrappen, die regels zijn ingewikkeld en de situatie komt toch bijna niet voor. Het geeft een klein voordeel voor de crimineel: die met een intercity de jagers voorbij kan reizen, of die zich nu kan 'verstoppen' op sprinter-stations.
Wat vinden jullie ervan?
-
- Contacteer:
Ik stel regel 1 en 3 voor. Dan is het een hele uitdaging en word het spel naar mijn mening leuker.
Aangezien het nu mijn beurt is om crimineel te zijn stel ik even voor om te wachten met een nieuw spel tot iedereen duidelijkheid heeft gegeven over de eventuele nieuwe regels.
Aangezien het nu mijn beurt is om crimineel te zijn stel ik even voor om te wachten met een nieuw spel tot iedereen duidelijkheid heeft gegeven over de eventuele nieuwe regels.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik stel voor om het zo te houden, echter zou ik intercity's geheel verbieden, maar de IC-stations niet.
-
- Contacteer:
Intercity;s verbieden is niet handig omdat er trajecten zijn waar alleen maar een Intercity komt
- ArrivaBas
- Contacteer:
Of gewoon één keer per week. Nog moeilijker en het zorgt ervoor dat de jagers zich zoveel mogelijk verspreiden.
Michael is overigens de nieuwe crimineel.
Michael is overigens de nieuwe crimineel.