http://debestesocialmedia.nl/treinreizi ... rtrijders/
De laatste tijd vind ik in het weekend de treinen er opvallend slonzig uitzien. Naar ik weet is er geen staking van het schoonmaakpersoneel. Is dit nu waarop de NS meent te moeten bezuinigen?

Zo te zien mogen deze zittingen wel eens vervangen worden :?Aking schreef:Over zittingen gesproken, ik kwam dit gisteravond in een NID tegen... :X (en dat was nog bij minimaal 3 andere stoelen in de coupé het geval)
Waarschijnlijk wel. Bezuinigingen zijn bij NS alleen acceptabel als reizigers er last van hebben, anders zou de trein nog marktaandeel winnen van de auto :X .Vinny schreef:De laatste tijd vind ik in het weekend de treinen er opvallend slonzig uitzien. Naar ik weet is er geen staking van het schoonmaakpersoneel. Is dit nu waarop de NS meent te moeten bezuinigen?
Muah, eerder met een heel slechte kwaliteit kunstleer.KM46 schreef:Dit heeft in mijn ogen niet te maken met slecht schoonmaken, maar met slecht onderhoud.
Wat is daar ingewikkeld aan, het rijdt beide volledig met ICM immers. Dat zou zo'n kering juist makkelijker maken dan in eerdere dienstregelingen toen er nog wat VIRM-omlopen tussendoor zaten.Suus schreef:De 500 en 600 keren nu op zichzelf in Rotterdam, als die op elkaar gaan keren (zoals in Den Haag Centraal de 700 en 1800 doen) krijg je een ingewikkelder omloop.
Blijkbaar lukt dat niet altijd, en ik heb er als reiziger die wel zijn spullen opruimt ook last van. Plakkende tafeltjes en vloeren? Moet ik een schoonmaakdoekje meenemen voor mijn volgende reis? :XRonaldussen schreef:Maar goed, de schoonmaak van de treinen kan inderdaad beter. Hoe? Die oplossing is nog niet zo simpel. Hoewel, het zijn toch vooral de reizigers zelf die er een zootje van maken. Als we nou eens zelf zouden zorgen dat de boel netjes en schoon blijft...
Ja, je kunt er wel een leuke karikatuur van maken maar de kern van de boodschap lijkt me wel duidelijk dunkt me.Geert schreef:Blijkbaar lukt dat niet altijd, en ik heb er als reiziger die wel zijn spullen opruimt ook last van. Plakkende tafeltjes en vloeren? Moet ik een schoonmaakdoekje meenemen voor mijn volgende reis? :XRonaldussen schreef:Maar goed, de schoonmaak van de treinen kan inderdaad beter. Hoe? Die oplossing is nog niet zo simpel. Hoewel, het zijn toch vooral de reizigers zelf die er een zootje van maken. Als we nou eens zelf zouden zorgen dat de boel netjes en schoon blijft...
Als je dat ziet gebeuren kun je altijd nog vragen of 'tie last heeft van een zware zak...Ronaldussen schreef:schoonmakers de moeite nemen de vuilniszakken op te tillen in plaats van over de vloeren te slepen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten