Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
-
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De scholen van Guido hebben nog een weekje vakantie, bij Lodenstein zijn de lessen afgelopen maandag alweer begonnen.
(scholen in het VO hebben de keus om 2 weken of 1 week meivakantie aan te bieden).
(scholen in het VO hebben de keus om 2 weken of 1 week meivakantie aan te bieden).
-
Ligt het aan mij of is dit gewoon een ontzettend niets zeggend antwoord?
Ik geef toch aan dat er nog steeds dingen niet kloppen. Ipv dat ze zelf een keer gaan kijken wat er niet klopt, nadat ik het al 4x heb aangegeven..
Ik zie verbetering, eerlijk waar. Alleen met dit soort antwoorden vraag ik mij dan weer af of je wel capabel genoeg bent voor een randstad concessie.

Ik geef toch aan dat er nog steeds dingen niet kloppen. Ipv dat ze zelf een keer gaan kijken wat er niet klopt, nadat ik het al 4x heb aangegeven..
Ik zie verbetering, eerlijk waar. Alleen met dit soort antwoorden vraag ik mij dan weer af of je wel capabel genoeg bent voor een randstad concessie.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
Qbuzz heeft ook zo'n halte waar het na 10x klagen NOG niet goed is. En ik kom toch echt maar maximaal 2x/maand op die halte. Het ligt dus niet alleen aan Syntus dat dingen traag gaan.
-
- Oud-beheerder OVNL
Als jij zegt dat er "veel niet klopt" zou ik ook vragen wat dat is. Het is namelijk nogal lastig beoordelen, zelfs als je er langsgaat, of dat "veel" is opgelost (en je weet dan ook niet wat je kan verwachten dus ook niet wat je mee moet nemen).
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
-
In mijn geval is het een halte dat nog vertrekstaten van 2016 heeft hangen.
-
Het ligt aan jou. Jij vraagt: "Zal ik het benoemen zodat je het door kan zetten?". Myrthe antwoordt dan ook simpelweg en volledig met: "Dat kan je inderdaad aan ons doorgeven."dnmw2705 schreef:Ligt het aan mij of is dit gewoon een ontzettend niets zeggend antwoord?
Wanneer je een klantenservice benadert hoef je niet apart te vragen of ze jouw informatie wel willen. Natuurlijk willen ze jouw informatie; daar zijn zij een klantenservice voor. Geef hen liever direct die informatie en laat hen vervolgens maar bepalen of ze de informatie waardevol vinden of niet. En uit jouw enthousiasme voor verbeteringen in het OV (zie jouw stopknop-concept voor op de informatieschermen in de bus) maak ik op dat jouw informatie en suggesties wel degelijk waaredvol voor hen zijn. Daarover hoef je dus niet te twijfelen.
Ik vind het jammer dat er nog niets is verbeterd na jouw eerdere meldingen aan de klantenservice. Echter, ongeacht het aantal eerdere meldingen zou ik je aanraden om in elke e-mail die je stuurt zo concreet als menselijk mogelijk te zijn. Spreek niet simpelweg over "de haltes waar lijn 50 rijdt", maar noem die haltes dan ook. Spreek niet alleen over "dat er veel niet klopt", maar noem dan ook wat er niet klopt.dnmw2705 schreef:Ipv dat ze zelf een keer gaan kijken wat er niet klopt, nadat ik het al 4x heb aangegeven.. [...] Alleen met dit soort antwoorden vraag ik mij dan weer af of je wel capabel genoeg bent voor een randstad concessie.
Ik denk dat jouw inhoudelijke kritiek op de klantenservice, in het geval van deze e-mail die je stuurde, onterecht is. Desondanks is en blijft het doorgeven van feedback altijd een goede zaak.
-
Ik heb het antwoord inderdaad verkeerd geïnterpreteerd. Frustratie zat er een beetje in dat ik als sinds januari er mee bezig ben en al aangegeven heb welke haltes het zijn en het dus al eerder heb aangegeven. Nogmaals, ze geeft wel het goede antwoord achter af.
Post kan als niet verzonden worden beschouwd
Post kan als niet verzonden worden beschouwd
-
Voorwaar! Een nieuwe schouw op de site van het ROCOV Utrecht.
Dit keer met de Citeass en de aangepaste Setra's
http://www.rocovutrecht.nl/download/adviezen/149
Dit keer met de Citeass en de aangepaste Setra's
http://www.rocovutrecht.nl/download/adviezen/149
Ik heb geen onderschrift
- Lijn 45
- Contacteer:
Welke Setra is aangepast?
-
Klinkt goed! Aangepaste Setra's.. Hieruit kunnen we concluderen dat de huidige Setra's ook nog een aanpassing krijgen?
Vraag mij persoonlijk wel af, in hoeverre er nog aanpassingen plaats vinden naar aanleiding van die advies icm de deadline. Natuurlijk kan het 'gewoon' in de weekenden plaats vinden als er wat minder nodig zijn. Anyway, beloofd veel goeds. Ben wel benieuwd naar de schermen van de VDL's en ook hoever ze zijn met het stoplamp idee. Want hoop stiekem (voor mezelf) dat ze dat bij indienst neming van de bussen erin hebben zitten!
Vraag mij persoonlijk wel af, in hoeverre er nog aanpassingen plaats vinden naar aanleiding van die advies icm de deadline. Natuurlijk kan het 'gewoon' in de weekenden plaats vinden als er wat minder nodig zijn. Anyway, beloofd veel goeds. Ben wel benieuwd naar de schermen van de VDL's en ook hoever ze zijn met het stoplamp idee. Want hoop stiekem (voor mezelf) dat ze dat bij indienst neming van de bussen erin hebben zitten!
-
De 12m, S415 le dusLijn 45 schreef:Welke Setra is aangepast?
Ik heb geen onderschrift
- Lijn 45
- Contacteer:
Ik bedoelde: welk nummer heeft de aangepaste Setra? Volgende keer zal ik het beter verwoorden. 
-
Ik denk dat ze 1 bus hebben gepakt en die hebben geshowd. Nummer geen idee. Het kan ook zomaar zijn dat ze van de nalevering een bus hebben geshowd en dat het in de huidige modellen nog ingebouwd moet worden.

Ik vind het trouwens bijzonder prettig dat ze binnen de bussen goede eenheid creëren.

De vloer op deze foto lijkt ook weer gelijk te zijn aan de Setra vloer. Ik snap alleen de keuze voor de kleur van de stopknoppen. Waarom zijn die nou weer blauw...? Had ze rood gemaakt of gewoon zwart. Dat ze niet gekozen hebben voor de stopknoppen als in de Setra kan ik mij misschien nog voorstellen omdat de fabrikant anders is. Hopelijk kunnen ze bij Syntus zelf nog wat eraan doen!

Ik vind het trouwens bijzonder prettig dat ze binnen de bussen goede eenheid creëren.

De vloer op deze foto lijkt ook weer gelijk te zijn aan de Setra vloer. Ik snap alleen de keuze voor de kleur van de stopknoppen. Waarom zijn die nou weer blauw...? Had ze rood gemaakt of gewoon zwart. Dat ze niet gekozen hebben voor de stopknoppen als in de Setra kan ik mij misschien nog voorstellen omdat de fabrikant anders is. Hopelijk kunnen ze bij Syntus zelf nog wat eraan doen!
Laatst gewijzigd door Zugführer op do 04 mei 2017, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Ik denk dat er weinig mensen van wakker liggen.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
- isadora
En past perfect bij Chrysa's kapsel.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Hainje
-
Ik lig er ook niet wakker van. Vind het er totaal niet uit zien. Rode bekleding, grijze palen en dan blauw met rode knoppen. Zolang ze maar rijden en comfortabel zijn vind ik het prima. Ze laat maar lekker opschieten met die dingen! Ik ben die tijdelijke dingen wel zat ondertussen. :pos:
- Suus
- Contacteer:
Het zorgt wel voor een goed contrast, wat voor slechtzienden en kleurenblinden erg prettig is.
GVB heeft blauwe knophouders op hun gele stangen (gele stangen bij de deuren is een eis bij de VRA) en gele knophouders op hun blauwe stangen. Daardoor vallen ze goed in het oog.
GVB heeft blauwe knophouders op hun gele stangen (gele stangen bij de deuren is een eis bij de VRA) en gele knophouders op hun blauwe stangen. Daardoor vallen ze goed in het oog.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Dat is inderdaad iets waar ik nog niet zo zeer over nagedacht had. Anderzijds, in de Setra's zit het niet, waarschijnlijk daarom dat ik er niet over na gedacht heb.
Misschien is het ook gewoon iets wat VDL 'standaard' aan het doen is.
Misschien is het ook gewoon iets wat VDL 'standaard' aan het doen is.
-
Wat mij opvalt zijn de stoelen: die vorm heb ik nog nooit bij een citea gezien. Het zijn andere stoelen dan de 'luxe' amba/citea stoelen van bijvoorbeeld Syntus Twente (en dan bedoel ik de vorm)
- Lijn 45
- Contacteer:
Het lijken mij de zelfde stoelen als in de Twentse Citea's.
-

Nee, deze zijn anders.Lijn 45 schreef:Het lijken mij de zelfde stoelen als in de Twentse Citea's.
Die Citea's XLE dingen in Scandinavië hebben ze wel.
Dus deze zetels zijn niet compleet nieuw. Wel in Nederland.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
-
Ik denk dat niemand het (zeker) weet, maar zitten er ook usb-poortjes in de Citea's? Op de foto's kan ik het niet zien namelijk.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Er werd hier een paar pagina's terug nog uitgebreid nummertjes gegokt... nu las ik elders dat er een 1171 bij VDL gesignaleerd is, dus het lijkt er verdacht veel op dat alle 12-meterbussen achter elkaar genummerd worden en de Citea's blijkbaar vanaf het hoogste nummer terug naar 1146 genummerd worden in aflevervolgorde.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Dus dan zou het zo moeten worden?
1001-1145: Setra LE Business S415
1146-117?: VDL Citea
117?-120? Setra LE Business S418
1001-1145: Setra LE Business S415
1146-117?: VDL Citea
117?-120? Setra LE Business S418