Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Taxibusje 's avonds laat mag gewoon hoor, reed niet anders aan het begin van de concessie.
2/10 heeft op die tijden meen ik ook een lijntaxi-omloop, of had iig.
Niet meer sinds dat die op 11/12 doorgaat
nvdw schreef:Lijn 2 en 10 worden niet met een taxibus gereden.
Dat vind ik het vreemde, Ik ben gisteren eens gaan kijken en hij reed met een zwart (of donker gekleurd) taxibusje, niet met een hybride. Gisteren in de avond trouwens nogmaals meerdere keren een VDL gezien.
Op de vervangbusdienst Alphen - Gouda rijdt een nummerloze ex-Breng blauwe amba zonder nummer met Connexxion-interieur, ProData-kaartlezer en als enige hint http://www.bustrade.nl op de achterkant.
Werkelijk de enige bus waar ik niet van kan plaatsen van wie hij is. Twee andere omlopen op de dienst rijden met bussen van Verhoef, mogelijk dat dat een hint is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Zeker? Er rijden ook twee van die dingen bij v/d Broek van Miltours die ze inzet op de Lodenstein-lijnen naar de Veluwe. I.o.v. Syntus dus, dat verklaart de Prodata kaartlezer.
Ik wist niet of hij nog bij Betuwe Express reed.
Er rijden er 5 bij v/d Broek van Miltours met de nummers 46 - 50 (Ze zijn genummerd op volgorde van kenteken).
Lol, da's net het enige cijfer wat geen onderscheid biedt Van de Broek van Mil heeft in elk geval ook nog een BP-XG-47, in dat geval zou het de ex-Breng exex-Connexxion 8445 geweest zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Er heeft gister zo waar eens een geplande ICM13 gereden als 630/535 van Zwolle naar Utrecht en terug. Incidenteel komen deze combinaties nog wel eens voor als er een drietje en viertje verwisseld zijn, maar gepland komen ze sinds 2013 eigenlijk niet meer voor. Behalve dan heel incidenteel bij werkzaamheden op Utrecht - Rotterdam, Zwolle - Utrecht is een van de weinige trajecten waar dergelijke combinaties nog passen (sinds DSSU is 13 wel het maximum geworden hier, met meer kan je niet meer keren op spoor 9).
Eerder vandaag zag ik op Leiden een DDZ in de [serie=Intercity|2017|Vlissingen - Haarlem - Amsterdam Centraal2200[/serie] van 17:50 naar Amsterdam Centraal staan.
Een deel van de [serie=Intercity|2017|Dordrecht - Breda2300[/serie] heeft vandaag met SGM5 gereden. Vanaf de 2355 heeft een setje ICM7, wat voor die pendeldienst net als SGM5 veel te groot is, het stokje overgenomen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022