Als je kaart voorzien is van saldo, dan krijg je die T alsnog.Marc schreef:Marc schreef:Op het display stond wel een d/t-fout: "Houd uw kaart tegen de lezer". Ik zal morgen m'n chipkaart eens tegen de lezer houden, kijken wat er gebeurt...

Als je kaart voorzien is van saldo, dan krijg je die T alsnog.Marc schreef:Marc schreef:Op het display stond wel een d/t-fout: "Houd uw kaart tegen de lezer". Ik zal morgen m'n chipkaart eens tegen de lezer houden, kijken wat er gebeurt...
Met en zonder t is correct, als is met t wel in de regel ouderwetser. Zie je nu: "Koop een kaartje uit de automaat" en 'vroegah': "Koopt Hollandsche waar".Mikos schreef:Gebiedende wijs, dus geen t?
Vanmiddag heb ik m'n chipkaart eens tegen de lezer aangehouden. Op het display stond dat de pas onbruikbaar was en dat ik contact moest opnemen met NS (ongeveer in deze vorm, de tekst die er precies stond kon ik niet lezen omdat de zon er vol op scheen). Aan m'n kaart ligt het in ieder geval niet, die heeft in Rotterdam en Amsterdam nog gewerktMarc schreef:Verder waren de in/uitcheckpalen voor de OV-chipkaart actief in Maastricht en Maastricht Randwyck. Op het display stond wel een d/t-fout: "Houd uw kaart tegen de lezer". Ik zal morgen m'n chipkaart eens tegen de lezer houden, kijken wat er gebeurt...
De palen geven wel aan dat ze actief zijn, echter ze staan op dit moment ingesteld op testkaarten van de leverancier, bij elke normale chipkaart zal deze dus piep signaal geven met op het display de melding geven dat er een onbruikbare pas voorgehouden wordt.Marc schreef:Vanmiddag heb ik m'n chipkaart eens tegen de lezer aangehouden. Op het display stond dat de pas onbruikbaar was en dat ik contact moest opnemen met NS (ongeveer in deze vorm, de tekst die er precies stond kon ik niet lezen omdat de zon er vol op scheen). Aan m'n kaart ligt het in ieder geval niet, die heeft in Rotterdam en Amsterdam nog gewerktMarc schreef:Verder waren de in/uitcheckpalen voor de OV-chipkaart actief in Maastricht en Maastricht Randwyck. Op het display stond wel een d/t-fout: "Houd uw kaart tegen de lezer". Ik zal morgen m'n chipkaart eens tegen de lezer houden, kijken wat er gebeurt....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten