Ik had gisteren het idee dat heel IJsland in Rotterdam was. Amper een Oostenrijker te vinden in de zee van blauwe aanhangers.Ardan schreef:Was het maar zo'n feest, nee. Deze maître serveert u elke avond de lekkerste gerechten :Y Had vorige week een Zweed op de zaak die in de buurt kampeerde en het team achterna reist om de wedstrijden bij te wonen.JWM schreef:Bij Ardan blijft niks geheim. We weten zelfs al dat hij deze weken elke avond vrouwenvoetbal kijkt :')
Mag ik even kwijt
- Suus
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Mikos
- Contacteer:
Recent is er een opstootje geweest naar aanleiding van een post waarop ik reageerde, daarnet is er een post verwijderd nadat er twee personen op reageerden en de poster van het initiële bericht gevraagd heeft dat bericht te verwijderen. In hoeverre gaat het beheer daar op in blijven spelen, want het zit hem een beetje in de berichten van de betreffende poster hoe daar op gereageerd wordt. Is een gesprekje met die persoon niet een handiger middel voor de toekomst?
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Suus
- Contacteer:
Dit lijkt mij nu typisch iets wat je in een privébericht bespreekt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Mikos
- Contacteer:
Het leek mij juist, omdat ik niet de enige ben die tegen de betreffende gebruiker aanloopt, een mooie algemene vraag aan het beheer. Men hoeft geen details te delen, ik vraag enkel naar een duurzame oplossing :)
- Zugführer
- OVNL-beheerder
We zijn als beheer continu in gesprek met gebruikers wanneer dat nodig is, wij doen ook aan lange termijnoplossingen en niet alleen aan symptoombestrijding. Dat gebeurt alleen grotendeels achter de schermen.
- Suus
- Contacteer:
Je vraagt aan het beheer of ze een gesprek met een specifieke gebruiker willen houden. Ik zie niet helemaa hoe daar een openbare discussie uit voort moet komen.
Of moet deze gebruiker net zoals Jeanne d'Arc op de openbare brandstapel omdat hij/zij niet binnen de fictieve fatsoenslijntjes kleurt?
Of moet deze gebruiker net zoals Jeanne d'Arc op de openbare brandstapel omdat hij/zij niet binnen de fictieve fatsoenslijntjes kleurt?
- Mikos
- Contacteer:
:Y Alles voor de views!
Nee, was bedoeld als vraag aan het beheer, waarop ik hierboven netjes antwoord heb gekregen. Ik had ook een openbaar schandpaaltopic als 'Disruptieve gebruiker' kunnen openen, dat leek me echter niet nodig.
Nee, was bedoeld als vraag aan het beheer, waarop ik hierboven netjes antwoord heb gekregen. Ik had ook een openbaar schandpaaltopic als 'Disruptieve gebruiker' kunnen openen, dat leek me echter niet nodig.
-
Volgensmij is het kwartje dan toch juist gevallen bij de initiële poster?Mikos schreef:en de poster van het initiële bericht gevraagd heeft dat bericht te verwijderen.
- Mikos
- Contacteer:
Mwah, of die vond de reacties niet naar verwachting (dat was de vorige keer ook zo, namelijk). Vandaar de vraag naar duurzaamheid 
- AppleMoose
Ik kom wel een keer met de cliëntenbende eten die de hele boel onder smeertArdan schreef:En dan heb je nog geluk dat we een afwasmachine hebben!

En blandning av sött och salt.
-
Bluf!
- AppleMoose
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Pff... blijkbaar hebben ze bij NS drie weken nodig om een OV-fiets behorend bij een nog niet afgesloten rit terug te vinden.
De avond na de bewuste rit al contact met ze gehad omdat ik 'm niet correct kon inleveren door volle kluizen, dag erna sleutel opgestuurd met begeleidend briefje erbij die binnen een dag bij ze aankwam. Kreeg ik vervolgens twee weken later nog 'n melding dat ik 'm nog in bezit zou hebben. Dus maar weer gebeld, bleek dat ze nog geen melding hadden aangemaakt en dan wordt niet gecheckt of de fiets er staat.
Vandaag dan weer een mail dat ze het eigen risico in rekening gingen brengen, dus maar weer gebeld... Ze krabbelden wel opeens terug toen ik een track&trace code van de verstuurde sleutel kon overleggen, toen werd er plots overleg gevoerd
. En bleek uiteindelijk gewoon dat de fiets bij controle was aangetroffen, maar het elkaar gekruist had.
Tja, als ze nou gewoon na ontvangst van die sleutel actie hadden ondernomen...
De avond na de bewuste rit al contact met ze gehad omdat ik 'm niet correct kon inleveren door volle kluizen, dag erna sleutel opgestuurd met begeleidend briefje erbij die binnen een dag bij ze aankwam. Kreeg ik vervolgens twee weken later nog 'n melding dat ik 'm nog in bezit zou hebben. Dus maar weer gebeld, bleek dat ze nog geen melding hadden aangemaakt en dan wordt niet gecheckt of de fiets er staat.
Vandaag dan weer een mail dat ze het eigen risico in rekening gingen brengen, dus maar weer gebeld... Ze krabbelden wel opeens terug toen ik een track&trace code van de verstuurde sleutel kon overleggen, toen werd er plots overleg gevoerd

Tja, als ze nou gewoon na ontvangst van die sleutel actie hadden ondernomen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Suus
- Contacteer:
Sinds begin dit jaar had je bij Thalys al groepskorting als je met 3 tot 5 personen tussen Nederland en Brussel reist:
met 3 of 4 personen: enkele reis € 30 p.p.
met 5 personen: enkele reis € 29 p.p.
Sinds kort is deze korting er nu ook voor reizen tussen Nederland en Parijs:
met 3 personen: enkele reis € 46 p.p.
met 4 personen: enkele reis € 42 p.p.
met 5 personen: enkele reis € 37 p.p.
En voor reizen tussen Nederland en Lille:
met 3 personen: enkele reis € 33 p.p.
met 4 personen: enkele reis € 32 p.p.
met 5 personen: enkele reis € 30 p.p.
En ja, een groepje kan flink goedkoper zijn als de goedkoopste tickets al uitverkocht zijn. Zie hier voor een reis van Amsterdam naar Parijs in augustus met 5 personen:

met 3 of 4 personen: enkele reis € 30 p.p.
met 5 personen: enkele reis € 29 p.p.
Sinds kort is deze korting er nu ook voor reizen tussen Nederland en Parijs:
met 3 personen: enkele reis € 46 p.p.
met 4 personen: enkele reis € 42 p.p.
met 5 personen: enkele reis € 37 p.p.
En voor reizen tussen Nederland en Lille:
met 3 personen: enkele reis € 33 p.p.
met 4 personen: enkele reis € 32 p.p.
met 5 personen: enkele reis € 30 p.p.
En ja, een groepje kan flink goedkoper zijn als de goedkoopste tickets al uitverkocht zijn. Zie hier voor een reis van Amsterdam naar Parijs in augustus met 5 personen:
-
De wereld is af! *O*
NS gaat reizigers in de toekomst "genderneutraal" aanspreken :') :X
NS gaat reizigers in de toekomst "genderneutraal" aanspreken :') :X
- trolly
:Y
... met "Beste reizigers". Alsof ze dat al niet deden! Maar ik ben ook heel blij dat we gered zijn, hoor. Ik wacht overigens nog even met juichen tot iemand op het idee komt de verwerpelijke symbolen voor heren- en damestoiletten te vervangen voor het genderneutrale bordje WC...
... met "Beste reizigers". Alsof ze dat al niet deden! Maar ik ben ook heel blij dat we gered zijn, hoor. Ik wacht overigens nog even met juichen tot iemand op het idee komt de verwerpelijke symbolen voor heren- en damestoiletten te vervangen voor het genderneutrale bordje WC...
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- Suus
- Contacteer:
Veel stations en treinen hebben maar een toilet, dus daar ben je snel klaar mee.
- trolly
:Y
Sommige treinen en stations hebben helemáál geen toilet. Ook een oplossing.
Sommige treinen en stations hebben helemáál geen toilet. Ook een oplossing.
- SLToilet
*Leest eigen nick voor
Ach die ene trein krijgt er ook nog een. Maar die komt pas als al die andere wc's genderneutraal zijn. Het gaat best hard met die trend zo.
Dat ze ons niet eerder aanspraken met beste reizigers: tja we stonden immers ook op plaats 2 en 3 :6
Ach die ene trein krijgt er ook nog een. Maar die komt pas als al die andere wc's genderneutraal zijn. Het gaat best hard met die trend zo.
Dat ze ons niet eerder aanspraken met beste reizigers: tja we stonden immers ook op plaats 2 en 3 :6
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
- Hainje
:')
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
- trolly
Dat deden ze al, maar niet consequent.SLToilet schreef:Dat ze ons niet eerder aanspraken met beste reizigers
Eigenlijk maakt het me geen donder uit hoe ze me aanspreken, als ze maar wat doen aan dat staan — het hoeft voor mij niet persé plaats één, twee of drie te zijn, maar ik zit graag bij de NS.SLToilet schreef:we stonden immers ook op plaats 2 en 3 :6
- dylanwild94
- Donateur
Het is een vervoerbewijs geen plaatsbewijs dat je bij de NS koopt. :Y
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
-
NS is een bedrijf dat constant flink discriminerend bezig is tegen minderheden. Neem nu dit:

Hoe moeten mensen in een rolstoel zich wel niet voelen als ze dit zien?
- ODRAIL
Hier nog iemand die graag zit bij de NS (en ook bij de andere vervoerders)trolly schreef: ... maar ik zit graag bij de NS.
Als mindervalide reiziger koop ik toch liever een (zit)plaatsbewijs dan een vervoersbewijsdylanwild94 schreef:Het is een vervoerbewijs geen plaatsbewijs dat je bij de NS koopt. :Y
- Hainje
Het zijn ook nog eens alleen maar mannen :neg:JWM schreef: https://images3.persgroep.net/rcs/KjJIA ... uality=0.9
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫