Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
regenmaker schreef:Valt wel op hoe erg Almere is gegroeid de afgelopen jaren.
Toen de kaart werd gemaakt had Almere net 100.000 inwoners gehaald. Almere heeft eind vorig jaar de 200.000 gehaald. En als je met de trein door Almere rijdt zie je ook al waar de volgende huizenblokken gaan komen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik zit in de eerste klasse naar huis. Volgens mij heeft zeker de helft geen eersteklassekaartje maar zit hier puur om de telefoon op te laden, eens zien wat er gebeurt als de Mikos langskomt :D
*zwaait met vinger* "Jullie weten wat dit betekent! ERUIT!" :D
Zoiets?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 04-08-2025NIEUW --> 2 foto's uit Almere Stad 27-07-2025NIEUW --> 379 foto's uit Noord-Duitsland, Padborg en Krusa in Denemarken en Szczecin in Polen!
Er is geen Mikos langsgekomen, maar hij zat geen sudoku's te maken in de eerste
@echte Mikos: wat is jouw ervaring? Moet je vaak mensen uit de eerste wegsturen? Vooral laat zie ik altijd zoveel mensen die alleen willen opladen. Soms gaan ze daarbij wel zelf in de tweede zitten met de kabel tussen de klapdeur
Spoordeelweken, dat om te beginnen. Het aantal reizigers dat niet in de juiste klasse zit valt over het algemeen wel mee. En soms liggen er onbeheerde telefoons aan een lader, maar die neem ik altijd mee en verkoop ik door op Marktplaats. (A)
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Nee, jij klaagde te veel over te volle treinen in het weekend, dus we hebben jouw adres uit de database gehaald, zodat je in ieder geval geen hinder meer ondervindt van de actiekaartjes. We hopen dat je blij bent met je Dalurenabonnement! :Y
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
NS begint proef met ‘wolkendekker’ van 20 verdiepingen Torentrein moet zorgen voor meer zitplaatsen
Op het traject Lelystad-Dordrecht rijdt vanaf september drie maanden lang een torentrein met 20 verdiepingen. De NS wil kijken of de zogenaamde ‘wolkendekker’ een oplossing is voor het gebrek aan zitplaatsen in de trein.