Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik probeer net tot twee keer toe een best wel lang reisverslag te posten en tot twee keer toe krijg ik de melding: 'Je bericht bevat te weinig tekens.' :?
Is er bij het onderdeel 'Reisverhalen' tegenwoordig een minimum aantal tekens voor de OP?
Edit: als ik mijn verslag in twee delen probeer te plaatsen (dus in twee posts), gaat het de eerste keer wel goed, maar krijg ik de tweede keer opnieuw deze melding. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Ik had het ook een keer, toen was de oorzaak dat er een blokhaakje ontbrak in een link naar een foto ([SMALLIMG]). Duurde wel even voor ik het gevonden had .
Bedankt voor de tip! :D
Ik ging het gelijk even nazoeken en bij mij bleek er ergens '[small/img]' te staan i.p.v. '[/smallimg]'.
Na het aangepast te hebben, kon ik het verslag wel plaatsen. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.