Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Tsja, om dat tegen te gaan kun je of naar Siberië verhuizen en off the grid gaan leven, of voor een trein (of van een flat) springen... :')
- Suus
- Contacteer:
Het geld doneren kan toch ook door naar een specifiek gironummer over te maken? Al zien ze dan in mijn geval nog steeds het geslacht, want dat staat bij de ING in de naam van de rekeninghouder. En volgens de klantenservice kan het er niet uit -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ODRAIL
Kan het geslacht (m/v) wel veranderd worden?
-
Ja bij elke overboeking kan je bij de ING van geslacht veranderen.
- Suus
- Contacteer:
Na inlevering van een kopie ID bij een bankkantoor. Wel even een half uurtje wachten, ondertussen nippend aan een kopje leeuwenkoffie, voordat je aan de beurt bent :YKM46 schreef:Kan het geslacht (m/v) wel veranderd worden?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Meltrain
- Donateur
Ik heb hier nog een mooi voorbeeld van een wegverkeervervangende treindienst :D :
https://youtu.be/im4P1XLXAIM?t=15m13s
https://youtu.be/im4P1XLXAIM?t=15m13s
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Frank93
Ik startte vanmorgen de bus op en toen had ik gelijk al een zwartrijder aan boord: een ekster 

-
Gehehehe
Hebben jullie overigens veel last van zwartrijders in Noord-Holland-Noord of valt dat mee?
Hebben jullie overigens veel last van zwartrijders in Noord-Holland-Noord of valt dat mee?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- Frank93
Bijna niet heb ik het idee. Service & Veiligheid is hier ook bijna nooit, ik zie ze ongeveer eens in de 2 maanden. Dus dat is ook wel een teken denk ik dat er amper zwartrijders zijn hier.
- dylanwild94
- Donateur
Dat zegt helemaal niets over het aantal zwartrijders in een regio. Want dan kan je bij het GVB ook alle conducteurs ontslaan en na verloop van tijd zeggen dat er niet zoveel zwartrijders zijn. 
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- Frank93
Ja dat is misschien ook wel waar. Dacht dat als er wel een flink aantal zwartrijders bekend zou zijn dat ze juist vaker gingen controleren 

-
In een bus is het ook een stuk moeilijker om zwart te rijden toch?
-
Als je aan beide deuren cico's hebt en het verdekt doet heeft niemand je in de gaten. Dat het niet valt goed te keuren, oké. Maar toch.
@Dylan - Ik snap je even niet. Er zit een groot verschil tussen vaste conducteurs en service en veiligheid. Ik ben het met je eens dat het niet hoeft te verklaren maar een eenduidige relatie zie ik er ook niet in.
@Frank - Misschien, misschien ook niet. Ik denk dat er op de stadsbussen nog best wel zwartgereden zou kunnen worden. Lijn 2 de overdie in vrees ik dan bijvoorbeeld.
@Dylan - Ik snap je even niet. Er zit een groot verschil tussen vaste conducteurs en service en veiligheid. Ik ben het met je eens dat het niet hoeft te verklaren maar een eenduidige relatie zie ik er ook niet in.
@Frank - Misschien, misschien ook niet. Ik denk dat er op de stadsbussen nog best wel zwartgereden zou kunnen worden. Lijn 2 de overdie in vrees ik dan bijvoorbeeld.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- Frank93
De mensen van/naar overdie hebben vaak vooraf gekochte eurokaartjes (enkeltje van €1 voor de stadslijnen). Die kan je goedkoop inkopen bij de gemeente als je aan de eisen daarvoor voldoet, dat ligt aan het inkomen geloof ik.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Gisteravond in Helmond 't Hout... Alles is gelukkig goed gegaan. :Y
http://www.dumpert.nl/mediabase/7237479 ... _wijf.html
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- isadora

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Suus
- Contacteer:
Vanochtend had ik mevrouw kwebbel herself naast mij in de trein. Man o man o man.
Maar ik weet nu wel dat ze samen met veel andere mensen in Den Helder Zuid op bivak ging. Hadden zelfs gasmaskers bij zich...
Maar ik weet nu wel dat ze samen met veel andere mensen in Den Helder Zuid op bivak ging. Hadden zelfs gasmaskers bij zich...
-
Euh, volgens mij ligt die spoorboom er af? Of hoort dat zo tegenwoordig? :')ArrivaBas schreef:Gisteravond in Helmond 't Hout... Alles is gelukkig goed gegaan. :Y
- trolly

Aking, jongu! Gaat het wel goed met je? In Hollandistan zitten de overwegbomen gewoon vast hoor! Totdat er een dronken tor op een brommert doorheen rijdt, dus. Zoals aan het begin van de documentaire te zien valt.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
Ja en vervolgens concludeert onze Bassie dat alles goed is gegaan, wat volgens mij dus niet het geval is en waar ik hem, op deze wijze, op poogde te wijzen...
- ArrivaBas
- Contacteer:
Met alles is goed gegaan, doel ik op dat er geen verwondingen zijn, vriend. 
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- dylanwild94
- Donateur
Het doet prorail anders aardig pijn in hun portemonnee. 

-
Want jij kunt natuurlijk op dat filmpje zien of die kerel geen schaaf of snijwonden heeft? Lekker bezig, vriend.ArrivaBas schreef:Met alles is goed gegaan, doel ik op dat er geen verwondingen zijn, vriend.
- ODRAIL
Anderhalve dag niet op het forum geweest en ik kan gelijk een hoop topic bijlezen :?
.
- dylanwild94
- Donateur
Niemand verplicht je om dat te doen hoor. :Y (A)