Blijkbaar is de VRA voorstander van het sterk uitdunnen van het onderliggende net en het meer inzetten van het R-net.
Nogmaals,
Veel bussen op de lijnen 149 en 199 zie ik best wel vaak goed bezet tot vol zitten dus waarom schrappen en waarom zijn hier anders dan zoveel protesten over?
Het stadsnet 165, 166 en 167 dat lijkt mij nou een gemiste kans omdat een eerder stadsnet 165/166 niet lang stand heeft gehouden.
Fred had het over het onderliggende net tot station zuid.
Hopelijk krijgt station zuid per 22-07-2028 er inderdaad een lijn van het onderliggende net bij!
Mijn voorkeur zou dan gaan van een doorgetrokken lijn 174 die dan vanaf Amstelveen Busstation bijvoorbeeld lijn 166 kan overnemen en dan via de Graaf Albrechtlaan, Molenweg, Amsterdamseweg en Buitenveldert kan gaan rijden.
Over de dubbeldekkers onder de vu gesproken?
Er zullen vrijwel veel mensen weten hoe het is gegaan bij de bus tunnel in Zeist? (Zie forum alle gebeurtenissen in de provincie Utrecht).
De bussen van Syntus moesten na het ingaan van de nieuwe dienstregeling lange tijd omrijden omdat de nieuwe en geschikte bussen er nog niet waren.
Maar dit had volgens mij ook te maken met de rechtszaak over de concessie of zo iets?
Maar dat is natuurlijk een andere reden dus zullen de dubbeldekkers hopelijk gewoon onder de vu door kunnen waar denk ik heus wel aan gedacht is.
Hoe hoog is overigens dan het viaduct van de A10 over de Amstelveenseweg?
Hier moeten tenslotte de dubbeldekkers ook onderdoor om de oprit richting Haarlem te bereiken
Tot slot zijn forums meestal geen zekerheid op de onderwerpen zoals deze toch?
Natuurlijk is het leuk om het hier met elkaar over te hebben allemaal omdat daarvoor dit forum ook is.
Maar het beste lijkt mij dat wij het tussen 10-12-2017 en 22-07-2018 allemaal wel gaan zien wat mij het beste lijkt toch?