Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dus onderaannemers hoeven ook geen Wi-Fi en oplaadpunten te hebben? Ik had het lekker uitbesteed aan Connexxion dan! Zelf geld vangen en niets hoeven doen. (Ja, hehe, zo werkt het ook weer niet )
Ik heb de 3248 en 3249 nog wel recent op de stalling zien staan en ook de 3249 zien rijden in Zeist.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Ik neem aan dezelfde als aan de normale bussen. Waarom zou Syntus anders die Setra's gekocht hebben voor o.a. Tourquase? Die hadden ook nog Amba's waarmee ze door hadden gekund.
Ik denk niet dat ze met bussen van 2008 het eind van de concessie halen, dus bestellen ze nu bussen, die goedkoper zijn omdat Syntus er ook een groot aantal besteld, en je bent goedkoper uit in onderdelen etc.
Als de bussen nog 5 jaar mee kunnen en mogen laat je ze nog 5 jaar rijden, dan ga je niet nu al bussen bestellen. Ook al heb je dan het voordeel van groot inkopen, je bent alsnog duurder uit.
Door Syntus zijn er voor de PU nieuwe gelede bussen besteld welke via de onderaannemer ingezet gaan worden. Dus nee, geen tijdelijk of gebruikt materieel maar volledig nieuw materieel.
Ik zie nu dat m'n bericht deels geplaatst is. De vader van een maat van mij die voor Pouw rijdt! Ik zat in de 50 met die maat en zn pa. Die pa kende de chauffeur die voor Besseling rijdt. Ex-collega's van elkaar, dus hadden het erover en toen hoorde ik het!
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Dat klinkt in mijn ogen erg als chauffeurspraat. Dat is over het algemeen niet de meest betrouwbare bron. Wat misschien zou kunnen is dat de ritten die Tourquase rijdt straks overgaan naar Pouw en dat Tourquase zich dus volledig gaat focussen op de touringcar-markt.
Gekko123 schreef:dat Tourquase zich dus volledig gaat focussen op de touringcar-markt.
Hoe kan een bedrijf zich gaan focussen op een markt waarin het nog niet actief is? Al hun besloten vervoer rijden ze met het OV-materieel namelijk
Overigens zou het best wel eens kunnen dat Connexxion z'n belang in Tourquase kwijt wil en dat Pouw het daarom zou kopen. Tourquase is immers pas als bedrijf opgericht bij de start van de vorige concesssie, aannemelijk met als doel goedkoper in te kunnen schrijven want als bedrijf is het nooit echt zichtbaar geweest. Bij de stalling hangt pas een Tourquase-logo sinds Connexxion er weg is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Hebben ze het zeker over de tijdelijke Ambassadors? In het artikel staat overigens dat Syntus met zes verouderde bussen rijdt, waarvan sommige meer dan veertig jaar oud... Juist ja...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Zelfs viertien jaar is nog erg ruim, dan kom je in 2003 uit en de eerste generatie Amba's stamt uit 2002. En die rijden echt niet meer in de provincie Utrecht nu.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Die serie uit de Achterhoek (3051 en zo) komen uit december 2003. Geen idee of die er nu nog rijden, tot afgelopen december waren dat reservebussen voor alle concessies. In Twente heb ik ze niet meer gezien in elk geval.
Laatst gewijzigd door dennistd op za 18 nov 2017, 16:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is het AD... Heb nu al best vaak gemerkt dat ze feiten gebruiken die niet meer van toepassing zijn... Gok dat ze refereren naar een incident met de 1116.. De oudste amba.. En dan wordt het dus omschreven alsof Syntus in het heden nog met deze bussen rijdt. Alles voor de clicks
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Ik kom op niet meer dan 5 'oude' bussen: de 3248, 3249, 4050 en de 2 BYD's (het AD zou ook Optares 3312 en 5313 kunnen hebben meegeteld, die staan immers nog in Amersfoort).
dennistd schreef:Die serie uit de Achterhoek (3051 en zo) komen uit december 2003. Geen idee of die er nu nog rijden, tot afgelopen december waren dat reservebussen voor alle concessies. In Twente heb ik ze niet meer gezien in elk geval.
De 3051 is inmiddels in het bezit van de Stichting Standaard Streekbus.
Lijn 45 schreef:Ik kom op niet meer dan 5 'oude' bussen: de 3248, 3249, 4050 en de 2 BYD's (het AD zou ook Optares 3312 en 5313 kunnen hebben meegeteld, die staan immers nog in Amersfoort).
4050 is inmiddels ook in het bezit van Gelderland. Ziet er trouwens wel heel mooi uit momenteel: