Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ga van de week ook maar eens een rit maken met de 346.
Ik zat in de 347 vanmorgen, een klein stuk achter de 346 op de busbaan bij de Waternet: ik zag dat het lijnnummer van de dubbeldekker aan de achterzijde scrollt. Het display is zo klein en de cijfers zo groot, dat het lijnnummer niet in een keer gefilmd kan worden...heel apart.
Remco1989 schreef:er zitten in de techniek idd nog wat foutjes, maar je kan niet alles 100% hebben op dag 1. volume is idd te hard en is aangegeven word aangewerkt.
Nou ja.. zo'n volumeregeling wordt toch ook wel tijdens testritten opgemerkt?
Qua Ex-Almere Rnet Volvo's heb ik de 5726/5727 en 5728 zien rijden, gisteren reed de 5721 rond.
Dus klopt het dat CXX de serie 5719 t/m 5728 naar AML heeft geschoven?
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met de Volvo's uit de 4300 en 5600 serie?
fred1954 schreef:
Foto gemaakt Amstelveenseweg, richting Leidseplein, bussen filmen allemaal “via Airport”.
Lijkt me niet handig en verwarrend voor toeristen om dit na Schiphol te blijven filmen, schoonheidsfoutje.
Lijnnummer ook hier zeer fel geel, dat moet beter en duidelijker kunnen, maar het blijven mooie bussen. :D
Helaas komt het nog wel eens voor dat de viabestemming blijft hangen na het viapunt. Dat is volgens mij redelijk simpel op te lossen (zelfs ter plekke door de chauffeur, alleen moet die het dan wel zien en erop blijven letten, terwijl hij ook heel veel andere nieuwe dingen aan zijn hoofd heeft); komt wel goed.
Belangrijker is dat jij hier de eerste foto van een Rnet-Solaris in dienst gepost hebt *O* *O* *O*
Wat een mooi ding......
Foto gemaakt Amstelveenseweg, richting Leidseplein, bussen filmen allemaal “via Airport”.
Lijkt me niet handig en verwarrend voor toeristen om dit na Schiphol te blijven filmen, schoonheidsfoutje.
Lijnnummer ook hier zeer fel geel, dat moet beter en duidelijker kunnen, maar het blijven mooie bussen. :D
Dacht hier op t forum gelezen te hebben dat er een vliegtuig symbooltje afgebeeld zou worden op de bestemmingsdisplay op alles met 'Schiphol Airport'?
Dat klopt, dat heeft CXX toentertijd bekend gemaakt. Alleen gold dat niet voor deze bus op dat moment, want hij kwam juist van Schiphol, dat “via Airport” had er niet meer mogen staan.
fred1954 schreef:Dat klopt, dat heeft CXX toentertijd bekend gemaakt. Alleen gold dat niet voor deze bus op dat moment, want hij kwam juist van Schiphol, dat “via Airport” had er niet meer mogen staan.
Klopt, alleen systeem werkt niet echt mee :( dus vandaar tijdelijk "via Airport"
Voorzover ik het nu zie, rijdt lijn 347 vrijwel volledig geleed met Citaro G materieel, aangevuld met een enkele Iveco.
Lijn 357 daarentegen rijdt, zo te zien, geheel met standaardbussen, een mix van R-net MAN bussen en enkele Iveco’s.