Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
cassie127 schreef:Heb wel het gevoel dat er ergens een mening in het artikel zit
Er komen nieuwe (volgens NS comfortabele) stoelen, modernere verlichting en oplaadvoorzieningen in eerste en tweede klas
Tja, men (jij) kan dit framen als een mening van de NOS. Zo lees ik het niet. Het is de toekomst, de auteur weet niet hoe het eindresultaat zal zijn en neemt dus de argumentatie van de NS over.
De 8711 heeft tijdelijk met de bij de aanrijding in Maarheeze beschadigde kopbak van de 9582 gereden. De originele kopbak is nog steeds in herstelling volgens Railwiki.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Nouja, rondrijden... De kopbak die tijdens de botsing achterop reed is hersteld, de overige bakken zijn met de kopbak van de 9582 opgeslagen in Amersfoort.
Ook een apart detail, als men op 242 bakken komt, zal men de 8629 weer gaan hervormen (5 v/d 6 bakken zitten nu in stam 8728) en komt er dus een 9528 van waarschijnlijk oorspronkelijke bakken van die 8728.
JWM schreef:Misschien een idee om de discussie daarover dan ook op Somda te voeren? (y)
Misschien een idee als zuurpruimen niet reageren in topics die ze niet interesseert? :pos:
Misschien een idee om niet te reageren op reacties die je niet aanstaan? En misschien is het ook wel een idee om niet meer op iemand te reageren als het beheer zich er al over heeft aangesproken? :pos:
De vraag die hij stelt vind ik nog zo gek nog niet. Ik vond het een interessant topic maar het begint een beetje af te glijden naar een topic voor nummertjesfetisjisten... Je ontkomt er niet aan om hier en daar wat nummertjes te noemen, maar balans is het toverwoord...
Ik ben het met alle punten van Ronaldussen hierboven eens.
Af en toe een nummertje noemen moet geen probleem zijn, maar speculeren over nummers van toekomstige treinstellen heeft weinig zin.
Nu graag weer verder met de inhoud.