Ben je nog in Braila, Craiova of Galati geweest om oude Rotterdamse trams te fotograferen? :Ddylanwild94 schreef:Geëxporteerde Nederlandse bussen op de foto zetten. *bus*
Mag ik even kwijt
- Meltrain
- Donateur
Re: Mag ik even kwijt
Wow. :o
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- ODRAIL
Wij hebben ook een oude klok. Een uurtje vooruit zoals vandaag daar heeft hij geen moeite mee. Maar als hij een uur naar achteren gezet moet worden dan kun je hem ook maar beter even een tijdje stil zettenisadora schreef:Het zijn echt oude klokken, die er niet van houden, dat er aan de wijzers wordt geprutst.Meltrain schreef:Dat je dat doet bij het ingaan van de wintertijd, kan ik nog wel begrijpen, maar nu is dat wel raar. :')isadora schreef:Hier staan een paar klokken stil totdat het avond is, en het moment komt, ze weer aan te slingeren. :X
Dus dan maar even in hold-position. :D
- isadora
Van één van de klokken zijn de wijzers ondertussen zo broos, dat ik er beter helemaal niet aan kom.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- dylanwild94
- Donateur
ik ben niet zo'n tramfapper dus neen. :6 waar ik wel ben geweest komt deze week ergens in een reisverslag te staan. :YMeltrain schreef:Wow. :oBen je nog in Braila, Craiova of Galati geweest om oude Rotterdamse trams te fotograferen? :Ddylanwild94 schreef:Geëxporteerde Nederlandse bussen op de foto zetten. *bus*
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- ODRAIL
Is restaureren dan geen optie? Of is dit te duur?isadora schreef:Van één van de klokken zijn de wijzers ondertussen zo broos, dat ik er beter helemaal niet aan kom.
-
Ook nog treintjes gezien?

- ODRAIL
Aha ... een oude Wadloper :pos:
.
- Meltrain
- Donateur
Ik ben gisteren naar de Efteling geweest en daar heb ik een, in mijn ogen, best mooie foto van het stoomtreintje gemaakt:

Efteling Stoomlcomotief Moortje by Melvin Koote, on Flickr

Efteling Stoomlcomotief Moortje by Melvin Koote, on Flickr
Jammer. -o- Je hoeft geen tramfapper te zijn om ze op de foto te zetten. ;)dylanwild94 schreef:ik ben niet zo'n tramfapper dus neen. :6 waar ik wel ben geweest komt deze week ergens in een reisverslag te staan. :YMeltrain schreef: Ben je nog in Braila, Craiova of Galati geweest om oude Rotterdamse trams te fotograferen? :D
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- isadora
Kan, heb ik nog niet aan gedacht.KM46 schreef:Is restaureren dan geen optie? Of is dit te duur?isadora schreef:Van één van de klokken zijn de wijzers ondertussen zo broos, dat ik er beter helemaal niet aan kom.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Hainje
Zojuist (7:27u) een compositie met SNG gezien tussen Zaltbommel en Geldermalsen richting Den Bosch. Waren 3 stellen, de precieze lengte weet ik niet, daarvoor had ik te laat door dat het SNG was.
- Suus
- Contacteer:
De kerstboom op spoor 4/5 in Leiden is nu voorzien van paaseieren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Contacteer:
Morgen een dagje vrij *O* Waar een toetsweek wel niet goed voor is
Als het goed is 11 bakken. Ik heb mij laten vertellen dat ze in Zuid Limbabwe zijn geweest :YHainje schreef:Zojuist (7:27u) een compositie met SNG gezien tussen Zaltbommel en Geldermalsen richting Den Bosch. Waren 3 stellen, de precieze lengte weet ik niet, daarvoor had ik te laat door dat het SNG was.
- Hainje
Huilende baby in de bus. Uitgerekend op de dag dat ik mijn Magnum 2.1 half-automatisch thuis heb gelaten. -o-
-
- Contacteer:
Mag ik even kwijt:
Een brommer heeft een geel kentekenplaatje en een scooter/snorfiets een blauwe. Alleen aan het kentekenplaatje kun je zien of het een scooter of brommer is, niet het uiterlijk.
Een brommer kan max. 45km/u en een snorfiets max. 25km/u
Ik hoor dat veel mensen het door elkaar halen dus vandaar.
Een brommer heeft een geel kentekenplaatje en een scooter/snorfiets een blauwe. Alleen aan het kentekenplaatje kun je zien of het een scooter of brommer is, niet het uiterlijk.
Een brommer kan max. 45km/u en een snorfiets max. 25km/u
Ik hoor dat veel mensen het door elkaar halen dus vandaar.
-
Als je brommer niet minimaal 90 rijdt hoor je er niet bij in Brabant hoor. :')
-
- Contacteer:
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan Brabant
.

- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik heb meer met Brabant als alle Noordelijke provincies (Noord-Holland, Friesland, Groningen en Drenthe) bij elkaar... :')
Maar er gaat voor mijn part niets boven Zuid-Duitsland en Oostenrijk! *O*
Maar er gaat voor mijn part niets boven Zuid-Duitsland en Oostenrijk! *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
- Contacteer:
Re: RE: Re: Mag ik even kwijt
Racist heeft tegenwoordig zo weinig waarde dat het zelfs hier wordt gebruikt...Chrysa schreef:Racist!
-
Want op een OV-forum kunnen geen racisten zitten? Jij bent er bijvoorbeeld een. :Y (A)
-
- Donateur
Snorfiets ook !Chrysa schreef:Als je brommer niet minimaal 90 rijdt hoor je er niet bij in Brabant hoor. :')
-
- Contacteer:
Re: RE: Re: Mag ik even kwijt
Ik heb je bericht even gemeld. Dit is pure onzin wat je zegt. Je bent geen racist wanneer je een hekel hebt aan een provincie. Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat ik gek word van de stoerdoenerij bij vriendjes enzo wat meer in Brabant voorkomt dan andere provincies. Doe mij maar lekker de noordelijke nuchtere provincies waar iedereen is van "doe maar normaal".Chrysa schreef:Want op een OV-forum kunnen geen racisten zitten? Jij bent er bijvoorbeeld een. :Y (A)
-
Voor een nuchter iemand ben je wel heel slecht in ironie herkennen.
Die kromme logica en emoticons maakten dat toch wel vrij duidelijk. :')
Die kromme logica en emoticons maakten dat toch wel vrij duidelijk. :')
-
- Contacteer:
Emoticons verschijnen niet op Tapatalk
Doe maar normaal (dan doe je al gek genoeg) is anders uitgesproken Brabants.
En iedereen die zich tegen mijn geboorteprovincie keert kan rekenen op mijn fatwa en een uitgebreide haatcampagne. En geen koekjes
En iedereen die zich tegen mijn geboorteprovincie keert kan rekenen op mijn fatwa en een uitgebreide haatcampagne. En geen koekjes