Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Mja, weet natuurlijk niet waar de asielzoekers vandaan kwamen, maar ergens kan ik de vluchtreactie van deze mensen wel begrijpen. In Nederland heeft de gemiddelde agent geen kwade bedoelingen, dat is natuurlijk niet in alle landen zo.
Met die wetenschap in het achterhoofd lijkt het me dan juist niet bevorderlijk voor je levensduur om stenen te gooien en met riemen te slaan naar gewapende agenten. In landen waar de politie anders denkt over de invulling van de term geweldsinstructie levert je dat waarschijnlijk een paar extra lichaamsopeningen op.
Een misdrijf op je kerfstok zal geen wonderen doen voor je asielaanvraag. Misschien was die sowieso al kansloos, want er zitten nu genoeg jonge kerels in een azc die in jargon 'veiligelanders' heten: Marokkanen, Algerijnen, Georgiërs en zo nog wat lieden die uiteraard vergeefs 'asiel' hebben aangevraagd en nu hier zitten te lamballen omdat ze niet uit eigen beweging opduvelen en hun land van herkomst ook niet wil meewerken aan hun terugkeer.
Hainje schreef:Mja, weet natuurlijk niet waar de asielzoekers vandaan kwamen, maar ergens kan ik de vluchtreactie van deze mensen wel begrijpen. In Nederland heeft de gemiddelde agent geen kwade bedoelingen, dat is natuurlijk niet in alle landen zo.
Als het dezelfde groep is die ik denk,dan komen ze uit Oisterwijk en zorgen al een tijdje voor overlast.
Passagier grijpt in na onwel wording chauffeur op de Haringvlietbrug.
(..) Op weg naar een repetitie van zijn theatergroep heeft acteur Erol Struijk letterlijk het stuur overgenomen van de lijnbus waarmee hij onderweg was tussen Rotterdam en Steenbergen. Struijk greep in omdat de chauffeur de macht over het stuur verloren was.
Het voorval in buslijn 310 van Arriva gebeurde afgelopen woensdagavond, Struijk vertelt zijn verhaal vandaag op RTV Rijnmond. Hij zat met zes anderen in de bus toen hij doorkreeg dat er iets niet klopte. "We reden eerst links op de baan en dan weer rechts; nog niet echt slingerend, maar op een gegeven moment waren er allemaal toeterende personenauto's en seinende vrachtauto's. Toen dacht ik: is er iets met de bus aan de hand. (..)
Goed actie. :pos:
Ik zou zeggen: kan zo een filmscenario zijn..
Ps: ter info voor niet wetende: meer dan 2 voetpedalen (op de knop van de motorrem, mogelijkerwijs, na dan...) zitten er tegenwoordig niet meer in een bus.. dus als de ene bezet is.. moet je de andere hebben. :Y
De actuele reisinformatie is vandaag met de staking in Eindhoven iets beter op orde dan bij de vorige stakingen, maar wel verschillend per halte. De nieuwe generatie panelen op de HOV2-as toonden afwisselend niks, de tekst "geen reisinformatie beschikbaar" (waarbij ook de tekstregel over de staking ontbrak) en de juiste variant waarbij op ritniveau werd getoond of de bus reed of niet (en dan ook met tekstregel over de staking). De panelen in de abri's lijken niet met vervallen ritten om te kunnen gaan, want die bleven aftellen voor elke rit (wel met tekstregel over de staking).
Ondanks de informatie was het wel een sneu beeld vandaag bij een niet bij naam genoemde bushalte in Tilburg: twee passagiers wachtten halverwege de middag tevergeefs op de bus :(
Op de Arriva-homepage staan de mededeling over de busstaking in Oost-Brabant en een wervingstekstje om per ov naar de Efteling te komen gebroederlijk naast elkaar :D
Waarbij het dus in Tilburg extra verwarrend was.De lijnen 132 en 327 reden wel,de rest niet.Overigens vermeldde de app vanmorgen nog dat die ook niet reden.
Ze staken idd niet, maar toch zijn de Eftelinglijnen uit Tb en Ht niet gereden. Evenals lijn 130 en de nightliners. Denk dat dat voor de klant het overzictelijkst is ook.