Door het topic heen zijn verschillende reportages te vinden. Deze heb ik hier even op een rijtje gezet van nieuw naar oud:
22-05-18: Noord-zuidlijn en losse foto's
03-05-18: Bussen tijdens staking & rondje Ijsselmond
29-04-18: New York naar Voorst-Empe
05-04-18: Limburg
29-03-18: Nieuwe telefoon
----------------------------------------------
Sinds het begin van deze maand heb ik een nieuwe telefoon (Galaxy S9+) die geweldige foto's maakt. Ik schrik er soms van hoe mooi de foto's uitpakken. De foto's zijn onbewerkt van m'n telefoon gehaald:
10 maart 2018, Leiden
Op de telefoon zitten 2 camera's. 1 gewone camera en 1 die ingezoomd is. Voor de OV-plaatjes vind ik die heel erg geschikt. Dit is de eerste foto die ik met m'n telefoon heb gemaakt, een Arriva hybride in Leiden
25 maart 2018, Roodeschool
Sindsdien ben ik wat met de camera gaan spelen. De automatische stand is tegenwoordig helemaal geen concessie meer tussen snelheid en kwaliteit. Met een simpele druk op het scherm krijg ik al het gewenste resultaat
25 maart 2018, Middelstum
Waar ik eerst niet zo snel foto's nam van bussen of treinen ben ik dat wat meer gaan doen met deze telefoon. Vooral omdat ik in 3 seconden de telefoon uit m'n zak kan halen, de foto maak, en daarna weer weg kan stoppen. Hier de 3340 van Qbuzz op de Delleweg in Middelstum.
25 maart 2018, Amsterdam
Deze SLT stond prachtig in het licht op Amsterdam Centraal, vandaar dat de kleuren er ook zo af spatten.
25 maart 2018, Amsterdam
Buiten het Centraal station ben ik even gaan kijken naar de nieuwe citea's van AML. Zoek in dit plaatje de vervuilende voertuigen (hint, ze zijn niet van het GVB of van Connexxion
29 maart 2018, Haarlem
Nog een stekkerbus. Deze kwam ik vandaag tijdens mijn werk tegen, niet op lijn 2 zoals de bestemmingsfilm aangeeft maar vlak bij het depot in de Waarderpolder in Haarlem
Als er weer wat leuks valt te laten zien zal ik dat hier plaatsen :Y