Al zal hij het niet gewonnen hebben op het onderdeel "Uitklappen"

Zoiets had ik moeten zien aankomenRonzol schreef:JWM schreef:Laten we een anti-koffers-op-treinstoelen-club oprichtenJWM schreef:Meer zoiets van: Als dat iets is waar je je heel erg druk om gaat maken heb je geen uitdagingen meer in het leven![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, dit moest gewoon evenen ja, nu pleeg ik censuur
![]()
Nee, met je hele hebben en houwen met het openbaar vervoer gaan en verwachten dat je medereizigers wel even helpen :neg: Pak dan een taxi of zo. Een trein is geen verhuiswagen.JWM schreef:Jij staat daar een half uur lang naar te kijken zonder even hulp aan te bieden :neg:
Ze nemen zelf zoveel rotzooi mee, dan mogen ze zelf ook lekker hun eigen zooi meenemen.JWM schreef:Jij staat daar een half uur lang naar te kijken zonder even hulp aan te bieden :neg:
Mwa, mocht toch wel duidelijk zijn dat bijna op het station van Diemen woon, zo dichtbijJWM schreef:Ik kreeg eerst het idee dat Bee om wat voor reden dan ook een half uur lang naar wat stumperds had staan kijken die niet verder kwamen met hun koffers. Op zo'n moment zou ik wel even te hulp schieten. Maar dat bleek dus niet het geval te zijn![]()
Je hebt het volgensmij wel eens een keertje ergens genoemd ja.. :)Bee schreef:Mwa, mocht toch wel duidelijk zijn dat bijna op het station van Diemen woon, zo dichtbij
Gebruikers op dit forum: Ardan, Semrush [Bot] en 13 gasten