Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Die is nodig voor de klantenpas en app, die kwam bij ons paar maand na dat systeem. Verder werkt het sneller en ziet het schermpje er mooier uit. Hier merkten klanten het in ieder geval wel
jelmerrr schreef:Smerig en een bende? Dan doen ze iets niet goed
Je zou het een binnenstedelijke winkel kunnen noemen. Ik heb het idee dat Jumbo beter functioneert in een groot vrijstaand pand aan een dorpsplein in Brabant.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
jelmerrr schreef:Euh ja waarom zou dat niet kunnen?
Ten eerste omdat marktleider AH gedeeltelijk afstapt van de zelfscan met klantenkaartverplichting (Scan & Go) en ten tweede omdat ik van die klantenkaarten af wil. De Ap/Jumbo/etc. hoeft niet te weten wat ik allemaal koop.
jelmerrr schreef:Euh ja waarom zou dat niet kunnen?
Ten eerste omdat marktleider AH gedeeltelijk afstapt van de zelfscan met klantenkaartverplichting (Scan & Go) en ten tweede omdat ik van die klantenkaarten af wil. De Ap/Jumbo/etc. hoeft niet te weten wat ik allemaal koop.
Een van de belangrijkste punten van de pas/app is dat het geen verplichting is en je er geen directe korting van krijgt.
Z2N schreef:De enige Ap waar ik kom en zelf kan scannen (die in Hoog Catharijne) kan gewoon zonder Bonuskaart gebruikt worden?
Daar zit het verschil. Er zijn nog filialen met een oud systeem (blauwe zelfscanners met vaste knoppen). In die filialen kan je alleen van de zelfscan gebruik maken als je een bonuskaart + zelfscanner bij de ingang pakt
(En terwijl ik dit typ komt de Bingo reclame net voorbij op de radio)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gewoon even melden bij de servicebalie, dan gaat er iemand even kijken. Desnoods laat je de foto daar even zien, dan weten ze gelijk op welke hoogte ze moeten zoeken.