Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Soms blijft de OBIS-computer hangen, dat zijn 'zwevende' storingen. In de meeste gevallen is er later alsnog een verbinding met de wal, waarna het systeem zichzelf verbeterd. Ik heb een tijd terug ook in een trein gezeten die beweerde naar Rotterdam te gaan, terwijl we richting Lelystad reden. Ter hoogte van Dronten pakte de computer het juiste traject op. Het is een bekend probleem, waar ik helaas niet zo heel veel mee kan...
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Alleen klopte alle overige informatie (IC naar Groningen, volgende stations Almere Centrum en Lelystad) alleen was de splitsmelding dus 2 stations te vroeg of verkeerd geformuleerd)
Meltrain schreef:Bij het toilet op Rotterdam Lombardijen kun je sinds zeer kort (afgelopen donderdag in elk geval nog niet) ook contactloos betalen. Alleen werkte blijkbaar het internet vanochtend niet:
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Mikos schreef:We zijn nu al wel zo ver dat de schermen waar veel hinder van wordt ondervonden (Die in de drukste reizigersstroom hangen en constant problemen vertonen) een grote sticker krijgen met een QR-code die je met je telefoon kunt scannen, waarna je op je scherm te zien krijgt wat er eigenlijk op dat scherm had moeten staan.
Ik dacht dat dit een grapje was maar heb er vandaag een in het echt gezien :'(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Trein 2067 met ICM-6, reizigers in de gangpaden in beide stellen en een tiental mensen die op Den Haag Centraal eieren voor hun geld kozen en een trein later hebben genomen.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Geen idee of je er iets mee kunt, maar de stationshal van Rotterdam Lombardijen wordt echt spekglad als het geregend heeft. Blijkbaar gaat de regen ook door de overkapping, waardoor er allemaal plasjes blijven liggen. De gladde tegels worden daardoor nog gladder.
Een oplossing voor de korte termijn is frequenter boenen, maar op de lange termijn moeten of de tegels vervangen worden door ruwere tegels, of de afwatering verbeterd worden of zelfs de hele overkapping vervangen worden.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.