Nou, zo:trolly schreef:Telkens als ik de titel van dit topic lees, vraag ik me af hoe de snoetjes in Hoogeveen er vandaag uit zien

Nou, zo:trolly schreef:Telkens als ik de titel van dit topic lees, vraag ik me af hoe de snoetjes in Hoogeveen er vandaag uit zien
Ik begin niet eens over extra asfalt...regenmaker schreef:Extra asfalt blijkt ook niet te werken, dus waarom meer asfalt neerleggen?
Het kan alleen door allerlei aansluitingen om zeep te helpen of door een volledig nieuwe dienstregeling te ontwerpen wat ze voor de duur van de werkzaamheden natuurlijk nooit gaan doen. Bovendien heeft de bestaande intercity niet eens de capaciteit om genoeg automobilisten op te vangen. Wellicht is een extra trein tussen Amersfoort en Apeldoorn nog inpasbaar, zonder met de Valleilijntreinen in de knoei te komen.Hainje schreef:Onderzoeken of het allemaal wel past in de dienstregeling?
Uitgaande van dat de dienstregeling op Amersfoort<->Ede/Deventer niet aanzienlijk veranderd is voor die datum, zou ik de intercity Amsterdam Centraal - Deventer een extra stop geven op Barneveld Noord. Daarmee komt hij wel later aan in Deventer en moet eerder vertrekken, waardoor de kering daar niet meer haalbaar is. Ik zou deze intercity dan na Deventer door laten rijden als stoptrein naar Almelo. Dit plan heeft een paar belangrijke voordelen, maar ook enkele belangrijke nadelen.Vinny schreef:Het kan alleen door allerlei aansluitingen om zeep te helpen of door een volledig nieuwe dienstregeling te ontwerpen wat ze voor de duur van de werkzaamheden natuurlijk nooit gaan doen. Bovendien heeft de bestaande intercity niet eens de capaciteit om genoeg automobilisten op te vangen. Wellicht is een extra trein tussen Amersfoort en Apeldoorn nog inpasbaar, zonder met de Valleilijntreinen in de knoei te komen.Hainje schreef:Onderzoeken of het allemaal wel past in de dienstregeling?
Dat lijkt me ook de bedoeling, al zou je het noodperron natuurlijk ook aan het zijspoor kunnen leggen.Wubbo schreef:Ik ben voor nu vooral benieuwd hoe ze een perron langs spoor 602 bedacht hebben. Dat lijkt me alleen mogelijk bovenop spoor 603 (het zijspoor).
Zat ruimteWubbo schreef:Of er langs spoor 601 een perron past kan ik lastig zien op Google Maps, kan dat onder de traverse van het Transferium?
Wubbo schreef:In 2021 is de wereld wat veranderd, in ieder geval de ombouw van Naarden-Bussum gaat invloed hebben op de tijdsliggingen en mogelijkheden rondom Amersfoort. Het maken van dienstregelingsopties voor 2021 lijkt me dus wat voorbarig.
Farmers with tooth aches, die nu gaan pleiten om nou EIN DE LIJK knooppunt Hoogeveen eens op de schop te gooien.trolly schreef:Telkens als ik de titel van dit topic lees, vraag ik me af hoe de snoetjes in Hoogeveen er vandaag uit zien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten