Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Binnenkort weer voetbalplaatjes bij de Albert Heijn?
Mijn ouders gaan er iig nooit heen :? (Heb nog wel eem broertje die in die leeftijd zit)
Mijn ouders gaan er iig nooit heen :? (Heb nog wel eem broertje die in die leeftijd zit)
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Huh? De servieszegels lopen nog tot eind februari toch? Anders moet ik nog wat harder gaan sparen voor Hainje, ik heb pas zo’n honderd zegels :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Goed ... het is vandaag al weer drie weken geleden dat Sinterklaas ons land heeft verlaten. Bij de Jumbo in Zevenhuizen (z-h) stond nog een stellage met afgeprijsd sinterklaassnoepgoed, speculaas en peper / kruidnoten :? .
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
In mijn hoekje van Utrecht heeft het snoepgoed de 6 december niet gehaald ..
請勿靠近車門
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Bij jou thuis of in de winkel?
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Hier lag nog zat van dat spul op 6 december... Vervolgens is het op 7 of 8 december naar de voedselbank gegaan
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
De servieszegels worden inderdaad uitgegeven tot en met 24 februari. Het kan zijn dat die voetbalplaatjesactie gelijktijdig is. Zo hebben wij hier in de regio Tilburg sinds september (ofzo) tot en met volgende week maandag voetbalplaatjes van Willem II uitgegeven. Je snapt natuurlijk wel dat het totaal geen succes was (want ja, Willem II :X ), ik heb bij ons voor de deur maar heel incidenteel schooiende kinderen gezien de laatste weken.Suus schreef:Huh? De servieszegels lopen nog tot eind februari toch? Anders moet ik nog wat harder gaan sparen voor Hainje, ik heb pas zo’n honderd zegels :(
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Die waren hier na een paar dagen ook uitverkocht...KM46 schreef:Goed ... het is vandaag al weer drie weken geleden dat Sinterklaas ons land heeft verlaten. Bij de Jumbo in Zevenhuizen (z-h) stond nog een stellage met afgeprijsd sinterklaassnoepgoed, speculaas en peper / kruidnoten :? .
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Een week na Sinterklaas was er nog één chocoladeletter: een pure C.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Dat vind ik toch wel erg knap. Bij de Kruidvat hier op de Voorheuvel hadden ze nog steeds een aanbieding van vorige week liggen.
Het product was €20 i.p.v. de actieprijs van €10, maar daar kwamen ze dus pas net achter. Op woensdag nog een aanbieding van vorige week hebben is wel erg bijzonder.
Heb direct even een boze review achtergelaten. Mevrouw biedt niet eens haar excuses aan.
Het product was €20 i.p.v. de actieprijs van €10, maar daar kwamen ze dus pas net achter. Op woensdag nog een aanbieding van vorige week hebben is wel erg bijzonder.
Heb direct even een boze review achtergelaten. Mevrouw biedt niet eens haar excuses aan.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Schande inderdaad!
Want er zat geen oud en nieuw tussen enzo :') :X
Want er zat geen oud en nieuw tussen enzo :') :X
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Mag ik je een tip geven? Voor dit soort dingen geen boze reviews achterlaten, maar gewoon aankaarten bij het personeel. Je zet jezelf een beetje voor schut op internet en niemand wordt er beter van. Winkelpersoneel zijn ook gewoon mensen en die zien wel eens iets over het hoofd. ;)Ferdinand schreef:Heb direct even een boze review achtergelaten. Mevrouw biedt niet eens haar excuses aan.
Voor nu is het dan niet zo erg, maar leer jezelf in dit soort situaties tot 10 te tellen. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het jezelf een hoop innerlijke rust oplevert. :)
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Ik had vorige maand (zonder dat er feestdagen tussen zaten) hetzelfde bij de Kruidvat, zat een mooie sticker met kortingsprijs op maar de kassa was het er niet mee eens en de kassa had altijd gelijk. Niet eens excuses voor het ongemak.
Vervolgens kreeg ik een mailtje met het verzoek een enquete over mijn bezoek van die dag in te vullen (ik had mijn klantenkaart gebruikt en Het Systeem had me random uitgekozen) en hoewel ik normaliter een toch al onderbetaalde en ondergewaardeerde medewerker er niet zo snel bij zou naaien heb ik dat toen wel ingevuld. Ook omdat ik het vermoeden had dat dit beleid is en een lokale filiaalmanager daar niet zo snel iets aan kan veranderen maar iemand op het hoofdkantoor wellicht wel. En anders, ja jammer dan.
Vervolgens kreeg ik een mailtje met het verzoek een enquete over mijn bezoek van die dag in te vullen (ik had mijn klantenkaart gebruikt en Het Systeem had me random uitgekozen) en hoewel ik normaliter een toch al onderbetaalde en ondergewaardeerde medewerker er niet zo snel bij zou naaien heb ik dat toen wel ingevuld. Ook omdat ik het vermoeden had dat dit beleid is en een lokale filiaalmanager daar niet zo snel iets aan kan veranderen maar iemand op het hoofdkantoor wellicht wel. En anders, ja jammer dan.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Ja dat is gewoon beleid, overal overigens.
Hoe vaak ik al een klant heb gehad bij mij aan de kassa die dan een paar producten wilde kopen die net niet aan de voorwaarden voldoen. Bijvoorbeeld twee zakjes M&M's, één zak van 270gr en een van 355gr, maar alleen twee zakken van 355gr zijn in de bonus. 9 Van de tien mensen neemt die beide zakjes dan mee en mhr. Heijn heeft er weer aan verdiend.
Het is eigenlijk gewoon smerig, zulke trucjes. Maar we tuinen er met zijn allen elke keer weer in... :')
Hoe vaak ik al een klant heb gehad bij mij aan de kassa die dan een paar producten wilde kopen die net niet aan de voorwaarden voldoen. Bijvoorbeeld twee zakjes M&M's, één zak van 270gr en een van 355gr, maar alleen twee zakken van 355gr zijn in de bonus. 9 Van de tien mensen neemt die beide zakjes dan mee en mhr. Heijn heeft er weer aan verdiend.
Het is eigenlijk gewoon smerig, zulke trucjes. Maar we tuinen er met zijn allen elke keer weer in... :')
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Maar dat is totaal iets anders dan een sticker met prijs die op het product is.
Als bij mij op werk de kassa een hogere prijs aanslaat dan op de sticker op het product staat, dan moet ik hem meegeven volgens de prijs van die sticker en niet van het systeem. Als de prijs van de sticker hoger is dan wat het systeem zegt, moet ik dan weer van de prijs in het systeem uit gaan.
Als bij mij op werk de kassa een hogere prijs aanslaat dan op de sticker op het product staat, dan moet ik hem meegeven volgens de prijs van die sticker en niet van het systeem. Als de prijs van de sticker hoger is dan wat het systeem zegt, moet ik dan weer van de prijs in het systeem uit gaan.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Daar is toch ook gewoon jurisprudentie over? Dat je als klant uit mag gaan van de prijs die er aangegeven is tenzij duidelijk is dat die echt niet kan kloppen? Dus bij een TV voor 1 euro weet je dat het niet kan kloppen, maar bij een zak M&Ms voor 1 euro mag je er van uit gaan dat je die ook voor die prijs meekrijgt.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Klopt, je kúnt het ook allemaal voor de aanbiedingsprijs meenemen, absoluut. Niemand die daar bij AH moeilijk over doet, maar de klant moet dan wel weer in de rij bij de servicebalie etc.. Daar hebben klanten vaak geen zin in (voor 20 ct ofzo), dus ze laten het er bij zitten. Als er op een dag 1000 klanten die 20 cent laten zitten, nou ja, dat kun je denk ik verder zelf wel invullen.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
En daar is het verschil tussen de kruidvat en de appie: het ging in mijn geval om 8 euro verschil, daar was ik echt wel even voor in de rij gaan staan bij de servicebalie als het bij de AH was gebeurd.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
€ 8!!!??!
Anders ik wel, als het moest zelfs 50 minuten.
Anders ik wel, als het moest zelfs 50 minuten.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Ik had toevallig laatst (voor het eerst overigens) dat die vlieger dus niet opging.Hainje schreef:Klopt, je kúnt het ook allemaal voor de aanbiedingsprijs meenemen, absoluut. Niemand die daar bij AH moeilijk over doet, maar de klant moet dan wel weer in de rij bij de servicebalie etc.. Daar hebben klanten vaak geen zin in (voor 20 ct ofzo), dus ze laten het er bij zitten. Als er op een dag 1000 klanten die 20 cent laten zitten, nou ja, dat kun je denk ik verder zelf wel invullen.
Ik had Iets van chips gekocht, en volgens de Bonus waren ALLE bugles/hamkas/weetikhetwat in de bonus, zonder gewichtsvermelding of uitsluitingen of wat dan ook. Toen ik vervolgens naar de servicebalie ging kreeg ik te horen dat dit niet klopte, want er stond wel een "van" prijs bij de aanbieding. En ik had dus "naar de originele prijs kunnen kijken, dat op kunnen tellen en tot de conclusie kunnen komen dat dat niet klopte" :')
En vervolgens zijn de zakken dus bij de servicebalie achtergebleven, en ik heb ik het volledige bedrag terug gekregen. Dus Appie krijgt die 20 cent echt niet van me
Maar over het algemeen is het juist bij de Appie altijd prima geregeld, ik heb wel eens 6-7 euro korting gehad omdat er een bordje verkeerd hing (bij de grote verpakkingen in plaats van de kleine) en ook heb ik regelmatig iets teruggebracht of geruild zonder bon. Dus deze keer was wel een uitzondering.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
De Consumentenbond:
Ik denk dat je onderhand wel weet dat het me absoluut niet interesseert dat ik me voor schut zet op het internet. Ik kom graag op voor mijn rechten en ik had dan ook gewoon de €10 korting moeten krijgen. €10 is best een hoop geld!Verkeerd prijskaartje
Is een product dat je in de winkel wilt kopen of online hebt besteld volgens de verkoper fout geprijsd? En wil de verkoper je het product alleen voor een hogere prijs verkopen? Als je niet kon weten dat de prijs onjuist was dan is de koop rechtsgeldig en moet je het product voor die lagere prijs krijgen.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Dan is nu de hamvraag natuurlijk of er een datum op dat prijskaartje stond. De AH heeft bijvoorbeeld altijd een datum op hun bonuskaartjes staan, en dus had je kunnen weten dat die prijs niet geldig meer was.
In dezen denk ik dus niet dat je een eventuele rechtszaak zou winnen, want "kennelijke vergissing"
En daarnaast is dat stukje sowieso wel grappig, want "de koop" is rechtsgeldig, maar wanneer is er sprake van "de koop", als jij namelijk nog niet betaald hebt op het moment dat je over de verkeerde prijs begint is er volgens mij nog geen sprake van een (afgesloten) koop. Betaal je eerst de hogere prijs en doe je dan je beklag dan is de koop met die hogere prijs gesloten (waarmee je dan dus akkoord bent gegaan, want bewijs later maar dat jij voor het afrekenen hebt gezegd dat je het er niet mee eens was) :')
Volgens mij heb je daar dus voornamelijk wat aan bij webshops, want daar betaal je direct en kan de verkoper later nog protesteren voordat het product verzonden wordt, maar dan heb je al betaald. Bij een fysieke winkel is dat vaak niet het geval.
In dezen denk ik dus niet dat je een eventuele rechtszaak zou winnen, want "kennelijke vergissing"
En daarnaast is dat stukje sowieso wel grappig, want "de koop" is rechtsgeldig, maar wanneer is er sprake van "de koop", als jij namelijk nog niet betaald hebt op het moment dat je over de verkeerde prijs begint is er volgens mij nog geen sprake van een (afgesloten) koop. Betaal je eerst de hogere prijs en doe je dan je beklag dan is de koop met die hogere prijs gesloten (waarmee je dan dus akkoord bent gegaan, want bewijs later maar dat jij voor het afrekenen hebt gezegd dat je het er niet mee eens was) :')
Volgens mij heb je daar dus voornamelijk wat aan bij webshops, want daar betaal je direct en kan de verkoper later nog protesteren voordat het product verzonden wordt, maar dan heb je al betaald. Bij een fysieke winkel is dat vaak niet het geval.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Ik zie toch op de kassa dat het teveel kost? Dan ga ik het toch niet eerst kopen om dan te klagen dat het te duur is?
Er stond overigens geen datum op. De aanbieding was met stift geschreven, dus dat leek mij een filiaalaanbieding. Ze hebben gewoon een blanco standaardbordje van de Kruidvat gebruikt.
Maar ik hou al op. De medewerkster kwam er ook achter dat ze de nieuwe aanbiedingen nog niet opgehangen had en dus plakte ze een andere 6 euro duurder versie neer.
Er stond overigens geen datum op. De aanbieding was met stift geschreven, dus dat leek mij een filiaalaanbieding. Ze hebben gewoon een blanco standaardbordje van de Kruidvat gebruikt.
Maar ik hou al op. De medewerkster kwam er ook achter dat ze de nieuwe aanbiedingen nog niet opgehangen had en dus plakte ze een andere 6 euro duurder versie neer.
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
En dan is, als ik het me goed herinner, de koop dus nog niet gesloten. En dus kun je je daarop niet beroepen. Precies wat ik hierboven net uiteen probeer te zetten (A)Ferdinand schreef:Ik zie toch op de kassa dat het teveel kost? Dan ga ik het toch niet eerst kopen om dan te klagen dat het te duur is?
Maar heb je al op hun Facebook geklaagd? Daar zijn de meeste bedrijven niet heel blij mee, en dan doen ze vaak nog wel wat aan "damage control"
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten