Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Zowel de Kinopolis als de Pathe in Breda draaien hem nog meerdere keren per dag.
Ik vond de film goed, goed gecast (Zeker Brian May leek sprekend) en natuurlijk een goede soundtrack.
Heb wel wat twijfels bij hoe accuraat het allemaal is, maar dat heb je altijd bij dit soort films.
Het is ook wel een toffe film, dus in die zin is het niet raar dat ie nog draait. En heel accuraat is ie inderdaad niet, er zijn diverse YT-filmpjes hierover gemaakt. Hieronder is er één van:
Ook hier stond net HHB op, en straks een nieuwe Draadstaal op 3. Aangezien de Nederlandse TV in de tussentijd geen goed aanbod heeft, ben ik in de tussentijd even de Q&A van Gach Stáisiún aan het terugkijken.
Ontzettend gave film! Vooral dat ze opeens naar de enige plek gaan waar Nederland grenst aan Frankrijk. Een doordenkertje, maar ik had hem al snel door.
Onwerkelijk dat ze zo lang uit handen van de politie konden blijven.
Vanavond is om 19:50 uur op NPO 2 de 200e aflevering van Rail Away.
En vanaf 23:45 wordt (vrijwel) de hele nacht een Rail Away marathon uitgezonden. *trein*
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
In de afgelopen dagen het recentste seizoen van "De Slimste Mens" 'gebinged'. Zit nog te twijfelen of ik tot en met vrijdag wacht om de finaleweek te gaan kijken...
Ja kun je dat bingegen? Ik denk na twee afleveringen al, schiet eens op man, we weten nu wel wat de spelregels zijn. En dan ook ieder seizoen de zelfde uitleg, je wordt er toch helemaal gek van. 1 aflevering per week vind ik wel voldoende.
Ik zit er ondertussen helemaal klaar voor: BBC One op TV, en the BBC News Channel staat al klaar op de laptop voor als BBC One over moet naar Eastenders. Brexitgeddon mag wat mij betreft beginnen. (A)
Laatst gewijzigd door Z2N op di 15 jan 2019, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.