sirvinniei schreef:de bajonetperonnen hebben maar een paar overdekte hokjes en zijn alleen van de uitzijden de bereiken.
Vanuit waar te bereiken?
Er is te weinig (fiets)parkeerplek. Er staan in de spits files op het parkeerterrein
Wat fietsen betreft: het is toch vooral de stationsgebouw-zijde waar de stalling altijd overvol staat. Aan de Veenendaal-zijde is meer ruimte en zijn er meer lege plekken (vanmorgen nog kunnen waarnemen

)
Nou ben ik er zelf vooral in de vroege spits, maar files op het P+R terrein zijn mij nooit opgevallen. Het staat wel goed vol veelal inderdaad.
Er is veel te weinig ruimte voor de hoeveelheid buslijnen die het station aandoen (2 haltes voor 3 streeklijnen, 2 stadslijnen en 3 scholieren lijnen)
Veel te weinig is een beetje overdreven. De drie scholierenlijnen zijn er, mits ze op tijd rijden, precies in het gat tussen de reguliere lijnen. En lijn 50 heeft qua vertrektijden over het algemeen ook geen conflict met andere lijnen.
Het staat met name vol als de 83 vroeg is waardoor de X80 naar Rhenen nog op zijn halte staat en andersom als de X80 vroeg is waardoor de 5 naar Ede nog op zijn halte staat. Denk dat één halteperron extra al heel veel scheelt, vooral nu op willekeurige tijden de 298 er ook nog tussendoor moet (maar die heeft door zijn onregelmatige patroon niet altijd een conflict met een andere bus)
en de wachtruimte voor de bussen is onpraktisch als de kiosk gesloten is. (Ingang georiënteerd op het spoor).
Ik heb nog nooit iemand die wachtruimte zien gebruiken als wachtruimte voor de bussen, ook niet als de Kiosk wel open is. Doorgaans zitten daar juist reizigers te wachten die net met de bus aangekomen zijn en nog even op de trein moeten wachten.
Overigens ben ik wel benieuwd waar ze die WC op De Klomp willen laten, of is daar soms de OV-fietsbox voor verplaatst? Dacht eerder dat dat gebeurd was om de fietsenstalling aan die kant uit te kunnen breiden.